Die kapotte papagaai? defecte servo's en geen netwerk verbinding met Febo? Dat stuk speelgoed heeft nog geen zinnig deel uit gemaakt van BB tot nu toequote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:40 schreef Luna68 het volgende:
[..]
We hebben dus een papegaai en een luistervinkje in het huis
Axel zei als promo in die podcast dat als hij mag blijven de boel daar op stelten gaat zettenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:44 schreef Clasientje het volgende:
Wicky had nog leuke TV kunnen maken Axel is saai en Sharice wel een leuke meid maar ik denk dat zij ook wel voor verrassingen kan komen. Axel had eruit gemogen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:44 schreef Clasientje het volgende:
Wickyaxel had nog leuke TV kunnen maken Axel sharice is saai en sharice wicky wel een leuke knul maar ik denk dat zij ook wel voor verrassingen kan komen. Axel sharice had eruit gemogen.
Ga er nog steeds vanuit dat ie een functie krijgt, mss wat later in het spel, of ijdele hoop net als blijven kijken in de hoop dat er nog wel leuke bewoners inkomenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die kapotte papagaai? defecte servo's en geen netwerk verbinding met Febo? Dat stuk speelgoed heeft nog geen zinnig deel uit gemaakt van BB tot nu toe
Was hier een link naar een bb uit Nigeria. Daar ging de papegaai even veel doorvertellen wat mensen hadden gezegdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ga er nog steeds vanuit dat ie een functie krijgt, mss wat later in het spel, of ijdele hoop net als blijven kijken in de hoop dat er nog wel leuke bewoners inkomen
Zeker.. dat "Blijven Kijken" is waar het nu een beetje wanhopig om draaitquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ga er nog steeds vanuit dat ie een functie krijgt, mss wat later in het spel, of ijdele hoop net als blijven kijken in de hoop dat er nog wel leuke bewoners inkomen
Das heeeeeeeel persoonlijk!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:44 schreef Clasientje het volgende:
Wicky had nog leuke TV kunnen maken Axel is saai en Sharice wel een leuke meid maar ik denk dat zij ook wel voor verrassingen kan komen. Axel had eruit gemogen.
Alles helemaal anders dit jaar zei BB. Wanneer mogen de kijkers nomineren. Lijkt me heerlijkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:55 schreef Ireth het volgende:
Volgende vrijdag Jeffrey of Elsa graag eruit.
Jeffrey omdat ik kotsmisselijk wordt van dat geklef en gesmak. Get a room please!![]()
Elsa omdat ze de verhalen volgens mij ter plekke verzint en ze mij mateloos op mijn zenuwen werkt
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:55 schreef Ireth het volgende:
Volgende vrijdag Niels of Elsa of Jordy graag eruit.
Elsa omdat ze de verhalen volgens mij ter plekke verzint en ze mij mateloos op mijn zenuwen werkt
Nou dat!! Gewoon allemaal zorgen dat je plunjezak gepakt staat, iedereen genomineerd en wij kiezen uit allemaal! Fuck dat hele nomineren en nominatietargetsgedoe!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alles helemaal anders dit jaar zei BB. Wanneer mogen de kijkers nomineren. Lijkt me heerlijk
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die kapotte papagaai? defecte servo's en geen netwerk verbinding met Febo? Dat stuk speelgoed heeft nog geen zinnig deel uit gemaakt van BB tot nu toe
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:01 schreef greysbones het volgende:
Axel nog een weekje de kans
Charisa en Niels volgende week
Ow en graag 2 leuke knappe mannen
Tussen de 35 en 50
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:01 schreef greysbones het volgende:
Tussen de 35 en 50
Oeh lekker, doe voor mij ook maar 2quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:01 schreef greysbones het volgende:
Tussen de 35 en 50
Niet die van ONS !!!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oeh lekker, doe voor mij ook maar 2
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Beetje bi is nie bahquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
2 nieuwe werkende papegaaien zou ook al een verbetering zijn voor de streams.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik kann heel goed delenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ligt eraan of Fritsie kan delen
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Omdat je me zo misteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Neeeee.... ik pas!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
* Kissingbird schuift Remi naar Fritsie toeoh nee Wicky
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:08 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice: "Ik heb opnieuw geen batterijen gekregen"
Wicky: "Omdat je naar huis gaat!"
Die is alleen leuk als (roddel)vriendinquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gniffel
niet zo kieskeurig doen
En om gezellig mee te fluisteren bla bla blaaaaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die is alleen leuk als (roddel)vriendin
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:11 schreef Hznootje het volgende:
Ik las ergens dat er een FB groep van 150.000 leden is ingezet om Wicky er in te houden. Zelfde groep heeft zich vorig jaar ook ingezet voor Tom?
Das leukquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:11 schreef Hznootje het volgende:
Ik las ergens dat er een FB groep van 150.000 leden is ingezet om Wicky er in te houden. Zelfde groep heeft zich vorig jaar ook ingezet voor Tom?
depressief gezichtquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:13 schreef Jockari het volgende:
Gelukkig ziet Sharice er al vrolijker uit dan bij haar binnenkomst
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:13 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Ff snel gekeken maar ik zie geen groep zo groot. De Tom-fangroep van vorig jaar is nu een niels-fangroep geworden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:11 schreef Hznootje het volgende:
Sharice en Jordy zouden zo bij de muppetshow kunnenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:13 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Wat bezielt die mensenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ff snel gekeken maar ik zie geen groep zo groot. De Tom-fangroep van vorig jaar is nu een niels-fangroep geworden.
Moeten ze ook nog zich registreren om te kunnen stemmen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das leuk
Maar de kans dat echt 150000 dat gaan doen is vrij klein
Vind het wel best zo.quote:
Als je het omdraait is het gewoon Nederlandsquote:
Dan gaan ze maar onder een koude douchequote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zitten allemaal een beetje te mopperen op BB... ze willen douchen.. Sharice wil batterijen.
Pannetje potje water opzettenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan gaan ze maar onder een koude douche
Zetje spaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:23 schreef spapaars het volgende:
Linda deed 48 uur met 1 zetje batterijen, maar die praatte niet zoveel.
Dat is ook een schoonheidsdingetje maar de eerste keer was niet goed gelukt dus een tweede.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:22 schreef Droopie het volgende:
Ik dacht dat Wicky een neusoperatie had gedaan, als schoonheids dingetje.
Klopt het nou dat het volledig medisch was?
Weeral kip, weeral brocoli, weeral Slobquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zeker en vast omdat ze het zo mooi uitspreken
Er zijn 2 Fangroepen voor wicky, schrik niet van het aantalquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:11 schreef Hznootje het volgende:
Tamme konijnen, een beetje karakter daar had alláng zijn kledingkast gekraakt en de pleitterik gemaakt , of BB het nou leuk vind of nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zitten allemaal een beetje te mopperen op BB... ze willen douchen.. Sharice wil batterijen.
Ik heb het niet bedacht hé..stond als commentaar bij een post van Salar op Twitterquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Er zijn 2 Fangroepen voor wicky, schrik niet van het aantal
[ link | afbeelding ]
Ja lijkt me ook na vandaag of vanavond ofzo. Maar er is geen garantie dat er überhaupt nog iets komt natuurlijk. Hoop het wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus dan zou het deze week wel moeten gebeuren neem ik aan zitten aan week 3 nu toch? denk dat het anders wel erg laat word om nog mensen naar binnen te laten vermoed ik
Er is ook een fanpage van Jolien en Jeffrey zag ik afgelopen dagen in een chat groepquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Er zijn 2 Fangroepen voor wicky, schrik niet van het aantal
[ link | afbeelding ]
Oh? Ik start wel even opnieuw op. Dat is wel eens vaker. Dan lees ik hier iets waar ik niets van snap en tien minuten later gebeurt het bij mij op de streamsquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij loop je niet helemaal live.
Wat helpt is de tab muten en niet de streamquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh? Ik start wel even opnieuw op. Dat is wel eens vaker. Dan lees ik hier iets waar ik niets van snap en tien minuten later gebeurt het bij mij op de streams
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:33 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Wat helpt is de tab muten en niet de stream
Deed BB dat maar ook met fluisteren.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:26 schreef KinKiJan het volgende:
Milena: "Big Brother, die jongens stinken"
BB: "Milena, zendercheck!"
nee dan worden ze waterig. Moet met een borsteltje schoongemaakt wordenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Champignons mag je toch eigenlijk niet wassen??
Alleen schrobben!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
ja ik ook, de groep is best klein zo vergeleken met andere jarenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook na vandaag of vanavond ofzo. Maar er is geen garantie dat er überhaupt nog iets komt natuurlijk. Hoop het wel.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:39 schreef spapaars het volgende:
Wicky hoepel op, jij kan thuis douchen.
Omdat Elsa hem ook niet helpt nuquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
Jordy doet er al 5 minuten over om überhaupt in het hokje te gaan staan
Hoezo ?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:41 schreef Clasientje het volgende:
Hoezo gaat Milena en Niels nu douchen
Laat de genomineerden als eerste douchen ja toch
Die is fris en fruitig van de vijverquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
En Matt denkt : Boeie ... ik blijf lekker binnen.. beetje zingen.
Heeft daarna koud gedouchtquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is fris en fruitig van de vijver
Hoezo, er is geen live show meer je hoeft je niet op te dirken, en het duurt nog 2 uur, ze kunnen zo die BB kleding weer aanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:41 schreef Clasientje het volgende:
Hoezo gaat Milena en Niels nu douchen
Laat de genomineerden als eerste douchen ja toch
Vind dit vele malen beter dan al die andere liveshowsquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Liveshow![]()
Het is een korte liveverbinding met het huis, op tv.
Ik ook, verademing, al die ellenlange trage gesprekken en wachten op een uitslag die uren leek te duren, nog 3 x reclame tussendoor en dan die hele fam die 10 sec in de microfoon mocht praten. Dikke onzin, is zo veel beterquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dit vele malen beter dan al die andere liveshows
En ook nog eens twee keer per dagquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:24 schreef mazaru het volgende:
Dat moet toch gaan tegenstaan? Een week lang dezelfde troep eten[ afbeelding ]
Afgelopen jaren was 2x 16 bewoners, 1x 18 en 1x 19 (maar daar waren wel 3 vrijwillige exits natuurlijk, 2021). We zitten nu op 14, incl 1 vrijwillige exit, dus ik heb goede hoopquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik ook, de groep is best klein zo vergeleken met andere jaren
Omdat ze er een puinhoop van maakte.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dit vele malen beter dan al die andere liveshows
Je wilt toch geen koud water hebben als je als laatste aan de beurt bent en je nog gaat Voorbereiden voor een exit.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hoezo, er is geen live show meer je hoeft je niet op te dirken, en het duurt nog 2 uur, ze kunnen zo die BB kleding weer aan
Danielle, dingetje en dingetje.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Afgelopen jaren was 2x 16 bewoners, 1x 18 en 1x 19 (maar daar waren wel 3 vrijwillige exits natuurlijk, 2021). We zitten nu op 14, dus ik heb goede hoop
Broccoli is wel gezond. Een bom van vezels, vitamine C, ijzer en bètacaroteenquote:
Snapjuh en .....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Danielle, dingetje en dingetje.
Dat was pas een goeie big brother baas! "Niet tevreejuh? Opzouten dan!"
Snapje ( Nathalie ) en Joey?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vandaag gegeten maar 1x per maand vind ik meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Broccoli is wel gezond. Een bom van vezels, vitamine C, ijzer en bètacaroteen
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor die 15 "minutes of fame" hoeven ze zich echt niet op te doffen hoor? Daarbij, ze hebben alledrie nog hun bb-kloffie, dus die zijn met 10 minuten wel klaar. Gewoon achteraan sluiten en op je beurt wachten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:49 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Je wilt toch geen koud water hebben als je als laatste aan de beurt bent en je nog gaat Voorbereiden voor een exit.
Dat probeer ik net te zeggen, je hoeft je niet voor te bereiden, je kan gewoon die BB kleding weer aan trekken, of je moet er inderdaad zoals Milena voor kiezen overdressed te gaan, maar zoveel meer tijd kost dat niet toch.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:49 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Je wilt toch geen koud water hebben als je als laatste aan de beurt bent en je nog gaat Voorbereiden voor een exit.
Je weet natuurlijk niet wat de febo wil.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor die 15 "minutes of fame" hoeven ze zich echt niet op te doffen hoor? Daarbij, ze hebben alledrie nog hun bb-kloffie, dus die zijn met 10 minuten wel klaar. Gewoon achteraan sluiten en op je beurt wachten.
Een keer in de week meer dan genoeg. Of je moet kunnen variërenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat doen zij ook! het zijn Jeff en Milena nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor die 15 "minutes of fame" hoeven ze zich echt niet op te doffen hoor? Daarbij, ze hebben alledrie nog hun bb-kloffie, dus die zijn met 10 minuten wel klaar. Gewoon achteraan sluiten en op je beurt wachten.
Gewoon ff die vijver in. Fris genoegquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk niet wat de febo wil.
Misschien moeten ze er wel mooi en fris uitzien.
Dan had de Febo het douche alarm wel om 17.00 gedaanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk niet wat de febo wil.
Misschien moeten ze er wel mooi en fris uitzien.
Jeff staat af te wassen ?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:53 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Dat doen zij ook! het zijn Jeff en Milena niet
Maar ik weet niet of ze daar genoeg van naar binnenkrijgen, het ziet er karig uit.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bedoelde ook niet dat ze dat deden, maar ze zouden het volgens @Clasientje wel moeten doen. Daar reageerde ik dus op.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:53 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Dat doen zij ook! het zijn Jeff en Milena niet
Zoveel eet ik echt niet op een dag hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of ze daar genoeg van naar binnenkrijgen, het ziet er karig uit.
Ik denk dat het best belangrijk is mentaal gezien om wekelijks zo’n ijkpunt te hebben om naar uit te kijken en iets speciaals van te maken, in de monotoomheid waar je verder toch best wel zit daar. Oud-bewoners zeggen ook altijd dat dat hét moment van de week was, waar ze erg naar uitkeken. Had ik als kijker trouwens ook, maar als bewoner heb je dat nog meer dat kan ik wel begrijpen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat probeer ik net te zeggen, je hoeft je niet voor te bereiden, je kan gewoon die BB kleding weer aan trekken, of je moet er inderdaad zoals Milena voor kiezen overdressed te gaan, maar zoveel meer tijd kost dat niet toch.
Dat zij meer van ikke ikke zijn...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff staat af te wassen ?
Ik snap het even niet ?
Misschien kan je Elsa die haren dan een keer wassenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Douchetijd over, maar geen mensen meer die willen douchen.
haha.. oh .. ze komen niet boven het hokje uitquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Douchetijd over, maar geen mensen meer die willen douchen.
En al die belangrijke bouwstoffen zijn er allang uit gekookt, broccoli is tot snot gaar gekooktquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een keer in de week meer dan genoeg. Of je moet kunnen variëren
Blijf het raar vinden dat ze een helemweek hetzelfde moeten eten.
1 voordeel heeft het wel ze kunnen er nog een keer soep van kokenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien kan je Elsa die haren dan een keer wassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker papje van maken door de pasta zullen ze wel denken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En al die belangrijke bouwstoffen zijn er allang uit gekookt, broccoli is tot snot gaar gekookt
Die zullen wel een keer gaan stinken idd of het moet een pruik zijn (die stinken ook)quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien kan je Elsa die haren dan een keer wassen
Iieuwwwquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die zullen wel een keer gaan stinken idd of het moet een pruik zijn (die stinken ook)
150.000 meiden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:58 schreef rinardo het volgende:
De betreffende tweet met de 150.000 mensen
[ x ]
Whahahahahaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:58 schreef rinardo het volgende:
[ x ]
IDD vraag me af wat er waar van isquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
150.000 meiden.
Dat zijn er wel heel veel.
Vies latenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Kroeshaar even snel wassen, zeker zonder de goede producten, doe je niet
Ze zal het toch een keer moeten wassen?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Kroeshaar even snel wassen, zeker zonder de goede producten, doe je niet
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
150.000 meiden.
Ja hij ging ineens staan en pakte zijn broekrand vast alsof ie um naar beneden wou trekken!quote:
Ireth heeft actie nodigquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:09 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO gooi er aub vanavond een paar flessen champange naar binnen, we hebben actie nodig
Paar fllessen Vodka komt harder aan bij die nuchtere gastenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:09 schreef Kodiak100 het volgende:
FEBO gooi er aub vanavond een paar flessen champange naar binnen, we hebben actie nodig
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voorspellingen zijn weer uitpakken.
Maar dan is de verhouding Belgen/Nederlanders nog schever.
Beter wat nieuwe. Ik hou niet zo van die zuip feestjesquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik was afgeleid door een hysterische wickyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena verteld even waar ze haar BH bandje neerlegt
hebben we er al 14 gehad? jeetje is me niet eens opgevallen haha, ja we gaan het afwachten dan wat we nog binnen krijgen dan hahaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Afgelopen jaren was 2x 16 bewoners, 1x 18 en 1x 19 (maar daar waren wel 3 vrijwillige exits natuurlijk, 2021). We zitten nu op 14, incl 1 vrijwillige exit, dus ik heb goede hoop
Valt tegenwoordig wel mee, zoals dat vroeger ging kan niet meer in deze tijd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter wat nieuwe. Ik hou niet zo van die zuip feestjes
300.000 tietenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
150.000 meiden.
Ja, begonnen met 10. Toen Jolien en Wicky. Later Axel en Sharice.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hebben we er al 14 gehad? jeetje is me niet eens opgevallen haha, ja we gaan het afwachten dan wat we nog binnen krijgen dan haha
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:20 schreef zodeju het volgende:
Gaat soms Milena de boel aan elkaar praten vanavond als een soort show.....
Je hoeft zelf niet te drinkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter wat nieuwe. Ik hou niet zo van die zuip feestjes
Ik moest ineens denken aan een hele jonge herman broodquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:21 schreef mazaru het volgende:
Hij is blijkbaar nogal trots op dat kale kippenborstje
[ afbeelding ]
De meiden van verleden jaar zagen er niet zo mooi uit als zij.....en wat valt er anders te vieren dan dat je misschien blij bent dat je maatje eruit gaat.???quote:
Hahaha!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:17 schreef Clasientje het volgende:
Zou echt lachen zijn dat Wicky zijn token/Amulet erin gooit vanavond al hij weg gaat en meteen iemand genomineerd wordt lachen ik denk zelf dat hij hem gooit op Niels😂
Om naar te kijken bedoel ik 🤣quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je hoeft zelf niet te drinken
Zolang ze niet bij mij in huis zitten mogen ze van mij zich helemaal ongans drinkenquote:
`dat zei ik dus ook al, ik vond het ook altijd leuk om naar te kijkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik denk dat het best belangrijk is mentaal gezien om wekelijks zo’n ijkpunt te hebben om naar uit te kijken en iets speciaals van te maken, in de monotoomheid waar je verder toch best wel zit daar. Oud-bewoners zeggen ook altijd dat dat hét moment van de week was, waar ze erg naar uitkeken. Had ik als kijker trouwens ook, maar als bewoner heb je dat nog meer dat kan ik wel begrijpen.
Oh en daarnet las ik iets van 150000 mensen op FOK met rare mensen..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:58 schreef rinardo het volgende:
[ x ]
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy en Niels in de suite
Jordy merk je niet hoe dat nu met Sharice gaat
Niels dat zag je met Fleur ook
Sharice is veranderd, helemaal omgehaald ongelofelijk
Niels moet eens in de spiegel kijkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels: voor dit spel gaat Milena over lijken
Jordy: dat had ik ook door
Niels: ik ben blij dat ik het niet alleen zie.
Dit kan je heul fout lezenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Jody gaat zijn champignonnetje weer even verwennen
Dit vind ik zo'n super mafkeesquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:21 schreef mazaru het volgende:
Hij is blijkbaar nogal trots op dat kale kippenborstje
[ afbeelding ]
johquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit stond er niet
[ x ]
of was dat de grap
Grap?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit stond er niet
[ x ]
of was dat de grap
wel overdressed maar ze ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:32 schreef engine het volgende:
Lol gaat Milena nog naar een gala vanavond
Jawel ze is ook een mooie vrouw maar het ziet er wel apart uit met Sharice in legeroutfit er naast.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wel overdressed maar ze ziet er mooi uit
Krijgt Jordy het een beetje benauwd.....hij laat zich normaal niet zo kennen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:34 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy over het in ee groep achter je hand fluisteren van milena en sharice. Hij zegt doe dat lekker ergens anders
Nou ik denk meer ergenis over fluisteren in een groepquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Krijgt Jordy het een beetje benauwd.....hij laat zich normaal niet zo kennen.
Ook heel erg meelevend met Sharice....Echt een mineur stemming over het gaan van haar vriendin misschien.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel ze is ook een mooie vrouw maar het ziet er wel apart uit met Sharice in legeroutfit er naast.
Oh ja daar heb ik ook een hekel aan.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou ik denk meer ergenis over fluisteren in een groep
Maar zijn stem op Axel is prima natuurlijk..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:37 schreef mazaru het volgende:
Jordy zegt dat hij geen rancune heeft als mensen op hem stemmen. Hij wil het niet weten want het boeit hem niet.
Ik zag toch wat anders toen hij genomineerd werd door Axel
Hij heeft wel gelijk, maar dit is een gevalletje van 'healer, heal thyself'. Hij heeft dagenlang Axel lopen vervloeken omdat hij die target van hem kreeg.quote:
Dat zou fantastisch zijn.. en helemaal als hij niet weg hoeft omdat Lennie het huis heeft verlatenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels: Als Wicky gaat dan komt hij bij mij de pin opspelden vanavond
Met Niels heb ik zoiets van, alles wat je zegt, ben je zelf.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels: de maskers vallen af geleidelijk aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |