Er zijn 2 Fangroepen voor wicky, schrik niet van het aantalquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:11 schreef Hznootje het volgende:
Ik las ergens dat er een FB groep van 150.000 leden is ingezet om Wicky er in te houden. Zelfde groep heeft zich vorig jaar ook ingezet voor Tom?
Tamme konijnen, een beetje karakter daar had alláng zijn kledingkast gekraakt en de pleitterik gemaakt , of BB het nou leuk vind of nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zitten allemaal een beetje te mopperen op BB... ze willen douchen.. Sharice wil batterijen.
Ik heb het niet bedacht hé..stond als commentaar bij een post van Salar op Twitterquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Er zijn 2 Fangroepen voor wicky, schrik niet van het aantal
[ link | afbeelding ]
Ja lijkt me ook na vandaag of vanavond ofzo. Maar er is geen garantie dat er überhaupt nog iets komt natuurlijk. Hoop het wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus dan zou het deze week wel moeten gebeuren neem ik aan zitten aan week 3 nu toch? denk dat het anders wel erg laat word om nog mensen naar binnen te laten vermoed ik
Er is ook een fanpage van Jolien en Jeffrey zag ik afgelopen dagen in een chat groepquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Er zijn 2 Fangroepen voor wicky, schrik niet van het aantal
[ link | afbeelding ]
Oh? Ik start wel even opnieuw op. Dat is wel eens vaker. Dan lees ik hier iets waar ik niets van snap en tien minuten later gebeurt het bij mij op de streamsquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij loop je niet helemaal live.
Wat helpt is de tab muten en niet de streamquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh? Ik start wel even opnieuw op. Dat is wel eens vaker. Dan lees ik hier iets waar ik niets van snap en tien minuten later gebeurt het bij mij op de streams
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:33 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Wat helpt is de tab muten en niet de stream
Deed BB dat maar ook met fluisteren.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:26 schreef KinKiJan het volgende:
Milena: "Big Brother, die jongens stinken"
BB: "Milena, zendercheck!"
nee dan worden ze waterig. Moet met een borsteltje schoongemaakt wordenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Champignons mag je toch eigenlijk niet wassen??
Alleen schrobben!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
ja ik ook, de groep is best klein zo vergeleken met andere jarenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:30 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook na vandaag of vanavond ofzo. Maar er is geen garantie dat er überhaupt nog iets komt natuurlijk. Hoop het wel.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |