Die kapotte papagaai? defecte servo's en geen netwerk verbinding met Febo? Dat stuk speelgoed heeft nog geen zinnig deel uit gemaakt van BB tot nu toequote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:40 schreef Luna68 het volgende:
[..]
We hebben dus een papegaai en een luistervinkje in het huis
Axel zei als promo in die podcast dat als hij mag blijven de boel daar op stelten gaat zettenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:44 schreef Clasientje het volgende:
Wicky had nog leuke TV kunnen maken Axel is saai en Sharice wel een leuke meid maar ik denk dat zij ook wel voor verrassingen kan komen. Axel had eruit gemogen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:44 schreef Clasientje het volgende:
Wickyaxel had nog leuke TV kunnen maken Axel sharice is saai en sharice wicky wel een leuke knul maar ik denk dat zij ook wel voor verrassingen kan komen. Axel sharice had eruit gemogen.
Ga er nog steeds vanuit dat ie een functie krijgt, mss wat later in het spel, of ijdele hoop net als blijven kijken in de hoop dat er nog wel leuke bewoners inkomenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die kapotte papagaai? defecte servo's en geen netwerk verbinding met Febo? Dat stuk speelgoed heeft nog geen zinnig deel uit gemaakt van BB tot nu toe
Was hier een link naar een bb uit Nigeria. Daar ging de papegaai even veel doorvertellen wat mensen hadden gezegdquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ga er nog steeds vanuit dat ie een functie krijgt, mss wat later in het spel, of ijdele hoop net als blijven kijken in de hoop dat er nog wel leuke bewoners inkomen
Zeker.. dat "Blijven Kijken" is waar het nu een beetje wanhopig om draaitquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ga er nog steeds vanuit dat ie een functie krijgt, mss wat later in het spel, of ijdele hoop net als blijven kijken in de hoop dat er nog wel leuke bewoners inkomen
Das heeeeeeeel persoonlijk!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:44 schreef Clasientje het volgende:
Wicky had nog leuke TV kunnen maken Axel is saai en Sharice wel een leuke meid maar ik denk dat zij ook wel voor verrassingen kan komen. Axel had eruit gemogen.
Alles helemaal anders dit jaar zei BB. Wanneer mogen de kijkers nomineren. Lijkt me heerlijkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:55 schreef Ireth het volgende:
Volgende vrijdag Jeffrey of Elsa graag eruit.
Jeffrey omdat ik kotsmisselijk wordt van dat geklef en gesmak. Get a room please!![]()
Elsa omdat ze de verhalen volgens mij ter plekke verzint en ze mij mateloos op mijn zenuwen werkt
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:55 schreef Ireth het volgende:
Volgende vrijdag Niels of Elsa of Jordy graag eruit.
Elsa omdat ze de verhalen volgens mij ter plekke verzint en ze mij mateloos op mijn zenuwen werkt
Nou dat!! Gewoon allemaal zorgen dat je plunjezak gepakt staat, iedereen genomineerd en wij kiezen uit allemaal! Fuck dat hele nomineren en nominatietargetsgedoe!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Alles helemaal anders dit jaar zei BB. Wanneer mogen de kijkers nomineren. Lijkt me heerlijk
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die kapotte papagaai? defecte servo's en geen netwerk verbinding met Febo? Dat stuk speelgoed heeft nog geen zinnig deel uit gemaakt van BB tot nu toe
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:01 schreef greysbones het volgende:
Axel nog een weekje de kans
Charisa en Niels volgende week
Ow en graag 2 leuke knappe mannen
Tussen de 35 en 50
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:01 schreef greysbones het volgende:
Tussen de 35 en 50
Oeh lekker, doe voor mij ook maar 2quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:01 schreef greysbones het volgende:
Tussen de 35 en 50
Niet die van ONS !!!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oeh lekker, doe voor mij ook maar 2
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Beetje bi is nie bahquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
2 nieuwe werkende papegaaien zou ook al een verbetering zijn voor de streams.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik kann heel goed delenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ligt eraan of Fritsie kan delen
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Omdat je me zo misteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Neeeee.... ik pas!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
* Kissingbird schuift Remi naar Fritsie toeoh nee Wicky
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |