quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:01 schreef greysbones het volgende:
Axel nog een weekje de kans
Charisa en Niels volgende week
Ow en graag 2 leuke knappe mannen
Tussen de 35 en 50
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:01 schreef greysbones het volgende:
Tussen de 35 en 50
Oeh lekker, doe voor mij ook maar 2quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:01 schreef greysbones het volgende:
Tussen de 35 en 50
Niet die van ONS !!!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oeh lekker, doe voor mij ook maar 2
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Beetje bi is nie bahquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
2 nieuwe werkende papegaaien zou ook al een verbetering zijn voor de streams.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 18:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ga er nog steeds vanuit dat ie een functie krijgt, mss wat later in het spel, of ijdele hoop net als blijven kijken in de hoop dat er nog wel leuke bewoners inkomen
Ik kann heel goed delenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ligt eraan of Fritsie kan delen
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Omdat je me zo misteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Neeeee.... ik pas!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
* Kissingbird schuift Remi naar Fritsie toeoh nee Wicky
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |