Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:08 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice: "Ik heb opnieuw geen batterijen gekregen"
Wicky: "Omdat je naar huis gaat!"
Die is alleen leuk als (roddel)vriendinquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gniffel
niet zo kieskeurig doen
En om gezellig mee te fluisteren bla bla blaaaaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die is alleen leuk als (roddel)vriendin
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:11 schreef Hznootje het volgende:
Ik las ergens dat er een FB groep van 150.000 leden is ingezet om Wicky er in te houden. Zelfde groep heeft zich vorig jaar ook ingezet voor Tom?
Das leukquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:11 schreef Hznootje het volgende:
Ik las ergens dat er een FB groep van 150.000 leden is ingezet om Wicky er in te houden. Zelfde groep heeft zich vorig jaar ook ingezet voor Tom?
depressief gezichtquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:13 schreef Jockari het volgende:
Gelukkig ziet Sharice er al vrolijker uit dan bij haar binnenkomst
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:13 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Ff snel gekeken maar ik zie geen groep zo groot. De Tom-fangroep van vorig jaar is nu een niels-fangroep geworden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:11 schreef Hznootje het volgende:
Sharice en Jordy zouden zo bij de muppetshow kunnenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:13 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Wat bezielt die mensenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ff snel gekeken maar ik zie geen groep zo groot. De Tom-fangroep van vorig jaar is nu een niels-fangroep geworden.
Moeten ze ook nog zich registreren om te kunnen stemmen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das leuk
Maar de kans dat echt 150000 dat gaan doen is vrij klein
Nee over dik 2 uur pasquote:
Vind het wel best zo.quote:
Als je het omdraait is het gewoon Nederlandsquote:
Dan gaan ze maar onder een koude douchequote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zitten allemaal een beetje te mopperen op BB... ze willen douchen.. Sharice wil batterijen.
Pannetje potje water opzettenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan gaan ze maar onder een koude douche
Zetje spaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:23 schreef spapaars het volgende:
Linda deed 48 uur met 1 zetje batterijen, maar die praatte niet zoveel.
Dat is ook een schoonheidsdingetje maar de eerste keer was niet goed gelukt dus een tweede.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:22 schreef Droopie het volgende:
Ik dacht dat Wicky een neusoperatie had gedaan, als schoonheids dingetje.
Klopt het nou dat het volledig medisch was?
Weeral kip, weeral brocoli, weeral Slobquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zeker en vast omdat ze het zo mooi uitspreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |