Ik was afgeleid door een hysterische wickyquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena verteld even waar ze haar BH bandje neerlegt
hebben we er al 14 gehad? jeetje is me niet eens opgevallen haha, ja we gaan het afwachten dan wat we nog binnen krijgen dan hahaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Afgelopen jaren was 2x 16 bewoners, 1x 18 en 1x 19 (maar daar waren wel 3 vrijwillige exits natuurlijk, 2021). We zitten nu op 14, incl 1 vrijwillige exit, dus ik heb goede hoop
Valt tegenwoordig wel mee, zoals dat vroeger ging kan niet meer in deze tijd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter wat nieuwe. Ik hou niet zo van die zuip feestjes
300.000 tietenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
150.000 meiden.
Dat zijn er wel heel veel.
Ja, begonnen met 10. Toen Jolien en Wicky. Later Axel en Sharice.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hebben we er al 14 gehad? jeetje is me niet eens opgevallen haha, ja we gaan het afwachten dan wat we nog binnen krijgen dan haha
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:20 schreef zodeju het volgende:
Gaat soms Milena de boel aan elkaar praten vanavond als een soort show.....
Je hoeft zelf niet te drinkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter wat nieuwe. Ik hou niet zo van die zuip feestjes
Ik moest ineens denken aan een hele jonge herman broodquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:21 schreef mazaru het volgende:
Hij is blijkbaar nogal trots op dat kale kippenborstje
[ afbeelding ]
De meiden van verleden jaar zagen er niet zo mooi uit als zij.....en wat valt er anders te vieren dan dat je misschien blij bent dat je maatje eruit gaat.???quote:
Hahaha!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:17 schreef Clasientje het volgende:
Zou echt lachen zijn dat Wicky zijn token/Amulet erin gooit vanavond al hij weg gaat en meteen iemand genomineerd wordt lachen ik denk zelf dat hij hem gooit op Niels😂
Om naar te kijken bedoel ik 🤣quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je hoeft zelf niet te drinken
Zolang ze niet bij mij in huis zitten mogen ze van mij zich helemaal ongans drinkenquote:
`dat zei ik dus ook al, ik vond het ook altijd leuk om naar te kijkenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik denk dat het best belangrijk is mentaal gezien om wekelijks zo’n ijkpunt te hebben om naar uit te kijken en iets speciaals van te maken, in de monotoomheid waar je verder toch best wel zit daar. Oud-bewoners zeggen ook altijd dat dat hét moment van de week was, waar ze erg naar uitkeken. Had ik als kijker trouwens ook, maar als bewoner heb je dat nog meer dat kan ik wel begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |