quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:39 schreef spapaars het volgende:
Wicky hoepel op, jij kan thuis douchen.
Omdat Elsa hem ook niet helpt nuquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
Jordy doet er al 5 minuten over om überhaupt in het hokje te gaan staan
Hoezo ?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:41 schreef Clasientje het volgende:
Hoezo gaat Milena en Niels nu douchen
Laat de genomineerden als eerste douchen ja toch
Die is fris en fruitig van de vijverquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
En Matt denkt : Boeie ... ik blijf lekker binnen.. beetje zingen.
Nou geen idee waaromquote:
Heeft daarna koud gedouchtquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is fris en fruitig van de vijver
Dat is ook wel te hopen.quote:
Hoezo, er is geen live show meer je hoeft je niet op te dirken, en het duurt nog 2 uur, ze kunnen zo die BB kleding weer aanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:41 schreef Clasientje het volgende:
Hoezo gaat Milena en Niels nu douchen
Laat de genomineerden als eerste douchen ja toch
Vind dit vele malen beter dan al die andere liveshowsquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Liveshow![]()
Het is een korte liveverbinding met het huis, op tv.
Ik ook, verademing, al die ellenlange trage gesprekken en wachten op een uitslag die uren leek te duren, nog 3 x reclame tussendoor en dan die hele fam die 10 sec in de microfoon mocht praten. Dikke onzin, is zo veel beterquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dit vele malen beter dan al die andere liveshows
En ook nog eens twee keer per dagquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:24 schreef mazaru het volgende:
Dat moet toch gaan tegenstaan? Een week lang dezelfde troep eten[ afbeelding ]
Afgelopen jaren was 2x 16 bewoners, 1x 18 en 1x 19 (maar daar waren wel 3 vrijwillige exits natuurlijk, 2021). We zitten nu op 14, incl 1 vrijwillige exit, dus ik heb goede hoopquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik ook, de groep is best klein zo vergeleken met andere jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |