Omdat ze er een puinhoop van maakte.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dit vele malen beter dan al die andere liveshows
Je wilt toch geen koud water hebben als je als laatste aan de beurt bent en je nog gaat Voorbereiden voor een exit.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hoezo, er is geen live show meer je hoeft je niet op te dirken, en het duurt nog 2 uur, ze kunnen zo die BB kleding weer aan
Danielle, dingetje en dingetje.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Afgelopen jaren was 2x 16 bewoners, 1x 18 en 1x 19 (maar daar waren wel 3 vrijwillige exits natuurlijk, 2021). We zitten nu op 14, dus ik heb goede hoop
Broccoli is wel gezond. Een bom van vezels, vitamine C, ijzer en bètacaroteenquote:
Snapjuh en .....quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Danielle, dingetje en dingetje.
Dat was pas een goeie big brother baas! "Niet tevreejuh? Opzouten dan!"
Snapje ( Nathalie ) en Joey?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vandaag gegeten maar 1x per maand vind ik meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Broccoli is wel gezond. Een bom van vezels, vitamine C, ijzer en bètacaroteen
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor die 15 "minutes of fame" hoeven ze zich echt niet op te doffen hoor? Daarbij, ze hebben alledrie nog hun bb-kloffie, dus die zijn met 10 minuten wel klaar. Gewoon achteraan sluiten en op je beurt wachten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:49 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Je wilt toch geen koud water hebben als je als laatste aan de beurt bent en je nog gaat Voorbereiden voor een exit.
Dat probeer ik net te zeggen, je hoeft je niet voor te bereiden, je kan gewoon die BB kleding weer aan trekken, of je moet er inderdaad zoals Milena voor kiezen overdressed te gaan, maar zoveel meer tijd kost dat niet toch.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:49 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Je wilt toch geen koud water hebben als je als laatste aan de beurt bent en je nog gaat Voorbereiden voor een exit.
Je weet natuurlijk niet wat de febo wil.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor die 15 "minutes of fame" hoeven ze zich echt niet op te doffen hoor? Daarbij, ze hebben alledrie nog hun bb-kloffie, dus die zijn met 10 minuten wel klaar. Gewoon achteraan sluiten en op je beurt wachten.
Een keer in de week meer dan genoeg. Of je moet kunnen variërenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat doen zij ook! het zijn Jeff en Milena nietquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor die 15 "minutes of fame" hoeven ze zich echt niet op te doffen hoor? Daarbij, ze hebben alledrie nog hun bb-kloffie, dus die zijn met 10 minuten wel klaar. Gewoon achteraan sluiten en op je beurt wachten.
Gewoon ff die vijver in. Fris genoegquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk niet wat de febo wil.
Misschien moeten ze er wel mooi en fris uitzien.
Dan had de Febo het douche alarm wel om 17.00 gedaanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk niet wat de febo wil.
Misschien moeten ze er wel mooi en fris uitzien.
Jeff staat af te wassen ?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:53 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Dat doen zij ook! het zijn Jeff en Milena niet
Maar ik weet niet of ze daar genoeg van naar binnenkrijgen, het ziet er karig uit.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bedoelde ook niet dat ze dat deden, maar ze zouden het volgens @Clasientje wel moeten doen. Daar reageerde ik dus op.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:53 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Dat doen zij ook! het zijn Jeff en Milena niet
Zoveel eet ik echt niet op een dag hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of ze daar genoeg van naar binnenkrijgen, het ziet er karig uit.
Ik denk dat het best belangrijk is mentaal gezien om wekelijks zo’n ijkpunt te hebben om naar uit te kijken en iets speciaals van te maken, in de monotoomheid waar je verder toch best wel zit daar. Oud-bewoners zeggen ook altijd dat dat hét moment van de week was, waar ze erg naar uitkeken. Had ik als kijker trouwens ook, maar als bewoner heb je dat nog meer dat kan ik wel begrijpen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat probeer ik net te zeggen, je hoeft je niet voor te bereiden, je kan gewoon die BB kleding weer aan trekken, of je moet er inderdaad zoals Milena voor kiezen overdressed te gaan, maar zoveel meer tijd kost dat niet toch.
Dat zij meer van ikke ikke zijn...quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff staat af te wassen ?
Ik snap het even niet ?
Misschien kan je Elsa die haren dan een keer wassenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Douchetijd over, maar geen mensen meer die willen douchen.
haha.. oh .. ze komen niet boven het hokje uitquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Douchetijd over, maar geen mensen meer die willen douchen.
En al die belangrijke bouwstoffen zijn er allang uit gekookt, broccoli is tot snot gaar gekooktquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een keer in de week meer dan genoeg. Of je moet kunnen variëren
Blijf het raar vinden dat ze een helemweek hetzelfde moeten eten.
1 voordeel heeft het wel ze kunnen er nog een keer soep van kokenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien kan je Elsa die haren dan een keer wassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker papje van maken door de pasta zullen ze wel denken.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En al die belangrijke bouwstoffen zijn er allang uit gekookt, broccoli is tot snot gaar gekookt
Die zullen wel een keer gaan stinken idd of het moet een pruik zijn (die stinken ook)quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien kan je Elsa die haren dan een keer wassen
Iieuwwwquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die zullen wel een keer gaan stinken idd of het moet een pruik zijn (die stinken ook)
150.000 meiden.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:58 schreef rinardo het volgende:
De betreffende tweet met de 150.000 mensen
[ x ]
Whahahahahaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:58 schreef rinardo het volgende:
De betreffende tweet met de 150.000 mensen
[ x ]
IDD vraag me af wat er waar van isquote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
150.000 meiden.
Dat zijn er wel heel veel.
Vies latenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Kroeshaar even snel wassen, zeker zonder de goede producten, doe je niet
Ze zal het toch een keer moeten wassen?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Kroeshaar even snel wassen, zeker zonder de goede producten, doe je niet
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
150.000 meiden.
Dat zijn er wel heel veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |