quote:
ze zal hen genomineerd hebben. Domme muts!quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:52 schreef ledn81 het volgende:
Elsa ingewikkeld verhaal tegen Wicky en Sharice... ze snappen er beide geen jota van.
Maar na de uitkomst gaat ze meer zeggen
Ik hoop nog op Axel, Wicky en Keanuquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:58 schreef ledn81 het volgende:
Elsa en Niels denken Axel, Wicky en Sharice op de bank
Keanu dan niet![]()
Keanu of sharice maakt me niet uitquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:59 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik hoop nog op Axel, Wicky en Keanu
Als je de hele dag geen bal te doen hebt zou ik het ook wel lang vinden Koosquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:59 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien zegt we hebben ook van die hele lange dagen. Jezus van 8 tot 10 uur in de avond lange dag noemen. Ze slapen minstens 8 uur per nacht.
Same, anders gaan Sharice of Wicky. Die zie ik liever blijven dan Keanu.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:59 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik hoop nog op Axel, Wicky en Keanu
Wilde ik net zeggen. Waarom zegt BB niet dat ze moeten gaan zittenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:06 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop niet dat ze weer allemaal met hun koppen voor die schermpjes gaan staan
Keanu mag van mij nog even blijven en Sharice ook. Sharice heeft volgens mij het spelletje wel door en speelt het ook. Keanu is als persoonlijkheid best een interessant figuur. Wicky of Axel boeie mij niet. Axel is een Westlander die worden alleen gezellig met een berg alcohol erin en dat krijgen ze niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Keanu of sharice maakt me niet uit
Ze willen allemaal dat Axel weg gaat.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:08 schreef 5thencounter het volgende:
Applaus voor Axxel
Geen Applaus voor Sjarice
Geen applaus voor Wikkie
Gaat ook wel lukkenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze willen allemaal dat Axel weg gaat.
Dan wordt het onze taak om hem er in te houden. Denk dat Wicky maar moet gaan en dan een nominatie op Niels of Jeffreyquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze willen allemaal dat Axel weg gaat.
Ik ook. Charice .quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:09 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik denk dat sharice gaatze is bijna niet gezien geweest in de uitzendingen.
Heeft die niet een game changer waardoor ze kan blijven?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:09 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik denk dat sharice gaatze is bijna niet gezien geweest in de uitzendingen.
Volgens mij op alle mensen dje hem genomineerd hadden toch of moet hij ër 1 uitkiezenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:10 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan wordt het onze taak om hem er in te houden. Denk dat Wicky maar moet gaan en dan een nominatie op Niels of Jeffrey
Weet niet wie er een pica heeft van Jordy die Wicky knuffeltquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat ge-omhels altijd. Beetje "judassig" komt dat voor mij altijd over. De meesten menen er niks van.
Ik weet niet meer welke ze heeftquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:10 schreef Snensie het volgende:
[..]
Heeft die niet een game changer waardoor ze kan blijven?
Wicky heeft er 3 zij ook wel 1 dacht ik maar welke geen idee zij had die zwarte dacht ikquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:10 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik ga er niet iemand in houden die totaal niet interessant is.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:10 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan wordt het onze taak om hem er in te houden. Denk dat Wicky maar moet gaan en dan een nominatie op Niels of Jeffrey
Nah, die gaat nergens heen...quote:
Ik vergeet elke keer wie welke heeft. Is er een topic over de gamechangers? Wat welke inhoud en wie welke heeft?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:10 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik wel..al is het alleen maar om het ponykamp te frustrerenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:12 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ga er niet iemand in houden die totaal niet interessant is.
Hij is reuze zielig hoorquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nah, die gaat nergens heen...
Die krijg de 'pity vote'. Men heeft geen idee wie 't is, maar bijna overal is ie 'favoriet'
Ja dat had ik ook wel verwacht maar die andere twee hebben tokens maar ik weet niet precies welke. Beetje weinig gekeken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die krijg de 'pity vote'. Men heeft geen idee wie 't is, maar bijna overal is ie 'favoriet'
Ja maar er zijn al twee vrouwen uitgegaan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:14 schreef Koos1958 het volgende:
Er gaat een Belg uit deze keer want al 2 keer een Nederlander uit
Charice trok wel ineens naar milena toe en liet elsa links liggen na het vertrek van lindaquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:14 schreef OmaJacky het volgende:
Go Charice zeg Elsa de waarheid.
De schuld bij Charice leggen dat ze veranderd is, terwijl Elsa Charice ontweek. Bah
Nee Elsa liet haar links liggenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Charice trok wel ineens naar milena toe en liet elsa links liggen na het vertrek van linda
Elsa liet iedereen links liggen en ging mokken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:16 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee Elsa liet haar links liggen
Volgens mij wil sharice Elsa aansprekenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:16 schreef BigBreg83 het volgende:
Axel mag niet bij de andere genomineerde staan. Elsa wel
Komt omdat de Belgen samenspelen. Jeffrey,mattie, milena,sharice en jolien overleggen alles. De Nederlanders zijn verdeeldquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:15 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
Hoe obvious de drie laatste bewoners genomineerd. Wat een stelletje zielige spelers daar![]()
Gelukkig is Axel weer terug en hopelijk gaat hij ze nog wat laten zien
Ben nu net pas naar s2 gegaan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij wil sharice Elsa aanspreken
En wicky staat er wel bij ja
Die probeert zichzelf er uit te redden..ze heeft Sharice en Wicky genomineerdquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:17 schreef Joyce-43 het volgende:
loopt Elsa nou weer te janken erover
Elsa laat al dagen zien wat een zuur mens ze is. Ze snapt en speelt het spel niet eens goed. Ik hoop echt dat ze Elsa eens goed de mond snoert.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:14 schreef OmaJacky het volgende:
Go Charice zeg Elsa de waarheid.
De schuld bij Charice leggen dat ze veranderd is, terwijl Elsa Charice ontweek. Bah
ja echt vaag die jongen word gewoon gedistquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:16 schreef BigBreg83 het volgende:
Axel mag niet bij de andere genomineerde staan. Elsa wel
Alles moet gaan zoals Elsa het wil, als het niet zo gaat dan gaat ze mokken , of het ineens een grapje of ze heeft 'hoofdpijn'.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:17 schreef Joyce-43 het volgende:
loopt Elsa nou weer te janken erover
Nee ze heeft wicky gesaved zei ze net .quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:18 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Die probeert zichzelf er uit te redden..ze heeft Sharice en Wicky genomineerd
En de rest allemaal op Alex?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:18 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Die probeert zichzelf er uit te redden..ze heeft Sharice en Wicky genomineerd
Wicky staat er opquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:19 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee ze heeft wicky gesaved zei ze net .
nou wicky heeft er 3 dus die kan wel wat veranderen hoor, Sharice daar in tegen niet veel die kan iemand nomineren als ze eruit moet met welke zij heeft gekocht die zwarte wraakquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:18 schreef rinardo het volgende:
Het is dus zeker dat wicky gaat, sharice kan niet want die maakt hem ongedaan, Axel krijgt de meeste stemmen, dus gaat wickey
ze zijn vanmorgen naar de DBK geroepen om eventueel tokens in te zetten..quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou wicky heeft er 3 dus die kan wel wat veranderen hoor, Sharice daar in tegen niet veel die kan iemand nomineren als ze eruit moet met welke zij heeft gekocht die zwarte wraak
Das ook weer een wending die het minder spannend maakt..Je moet dus voor de nominaties al aangeven of je een token wilt inzetten. Vaag!quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ze zijn vanmorgen naar de DBK geroepen om eventueel tokens in te zetten..
Dit is wat het is en kan niet meer aangepast denk ik.
De enige token die nu nog kan is de zoete wraak als Wicky naar huis gaat.
Wraak heeft Sharice gekocht Wicky 3 anderequote:Op donderdag 23 januari 2025 10:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Aha, ja dat maakt het wel anders dan ik dacht.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Milena vind ik geen naar probleem, maar t lijkt altijd of mensen bij haar op audientie moeten terwijl ze ligt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:22 schreef Koos1958 het volgende:
Nare karakter trek van milena, ze voert met een paar mensen geen gesprek want heeft er niets mee.
Waarom is dat naar dan?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:22 schreef Koos1958 het volgende:
Nare karakter trek van milena, ze voert met een paar mensen geen gesprek want heeft er niets mee.
Ja dat is wel minder.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:23 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Das ook weer een wending die het minder spannend maakt..Je moet dus voor de nominaties al aangeven of je een token wilt inzetten. Vaag!
Nee Wicky heeft zoete wraak. Daar was Niels nog zo verbolgen overquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Wraak heeft Sharice gekocht Wicky 3 andere
Je hebt toch nog zoiets als fatsoensnormquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom is dat naar dan?
Moet je met iedereen leuk en aardig zijn?
Maar fatsoen is toch normaal doen tegen anderenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je hebt toch nog zoiets als fatsoensnorm
Sharice heeft De zwarte gerechtigheid (een ingezette pin ongeldig maken)quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou wicky heeft er 3 dus die kan wel wat veranderen hoor, Sharice daar in tegen niet veel die kan iemand nomineren als ze eruit moet met welke zij heeft gekocht die zwarte wraak
Moet hij stoppen met stoken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:26 schreef greysbones het volgende:
Wicky is er niet om vals te spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet eigenlijk niet meer wie wat heeft gekocht. Volgens mij heeft Wicky de pin om iemand te nomineren wanneer hij weggestemd is.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon zijn natuurlijke aard.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:26 schreef greysbones het volgende:
Wicky is er niet om vals te spelen
quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:27 schreef Li0nHeart het volgende:
FB enigszins verrassend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zelfde beeldquote:
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Van mij ookquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:22 schreef Snensie het volgende:
Ik wil er ook alleen maar vrouwen uit toevallig maar niet Sharice maar Elsa, Jolien en Milena mogen wieberen.
Inderdaad ook gemerkt dat het onhandig is om steeds in streamverslagen/TV/COS te moeten zoeken. Topic is er nuquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:13 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik vergeet elke keer wie welke heeft. Is er een topic over de gamechangers? Wat welke inhoud en wie welke heeft?
Elsa geeft zichzelf een grotere belangrijke rol en denkt dat het allemaal om haar draaitquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:23 schreef OmaJacky het volgende:
Charice heeft Elsa even gelaten na de geheime missie.
Elsa vind dus dat Charice naar haar had moeten komen, terwijl Charice heeft aangegeven dat als Elsa eraan toe is ze naar haar mag komen.
Elsa vind dat iedereen naar haar moeten komen, stom mens.
Ja ik zag het net. Top gedaan! Super blij mee!quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad ook gemerkt dat het onhandig is om steeds in streamverslagen/TV/COS te moeten zoeken. Topic is er nu
Wat belachelijk om die van te voren in te moeten zetten.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:23 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Das ook weer een wending die het minder spannend maakt..Je moet dus voor de nominaties al aangeven of je een token wilt inzetten. Vaag!
Pffffquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Hopelijk wordt Axel als eerste gered.. Keanu heeft deze week al het zaadje gelegd dat ondanks wat BB zegt, de eerste die gered werd ook altijd degene was die het hoogst stond in de polls.
Echt diva gedrag heeft ze..quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Milena vind ik geen naar probleem, maar t lijkt altijd of mensen bij haar op audientie moeten terwijl ze ligt.
Dat doen ze wel .. alleen Keanu heeft dus gezegd dat ook al zegt BB dat, het is toch altijd de populairstequote:Op donderdag 23 januari 2025 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pffff
Zo vermoeiend dat ze nooit eens fatsoenlijk luisteren naar wat BB zegt op die momenten
Luisteren is ook een vakquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Pffff
Zo vermoeiend dat ze nooit eens fatsoenlijk luisteren naar wat BB zegt op die momenten
so what's new...quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:33 schreef spapaars het volgende:
Wat toevallig de laatste 3 die zijn binnengestapt genomineerd.
Gebruikt als kanonnenvoer dus.
Keanu heeft wel meer rare ideeen, die moeten we maar niet te serieus nemen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Hopelijk wordt Axel als eerste gered.. Keanu heeft deze week al het zaadje gelegd dat ondanks wat BB zegt, de eerste die gered werd ook altijd degene was die het hoogst stond in de polls.
En dan...quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:14 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik wel..al is het alleen maar om het ponykamp te frustreren
Daarom heeft ze Jef, Matheus en Wicky gesaved. Ze denkt dat dat haar schaapjes zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Elsa geeft zichzelf een grotere belangrijke rol en denkt dat het allemaal om haar draait
heh, wij niet .. maar zij namen hem wel serieus ... maakt het extra leuk.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:33 schreef Snensie het volgende:
[..]
Keanu heeft wel meer rare ideeen, die moeten we maar niet te serieus nemen.
Er is ze voor de nominaties gevraagd of ze een token willen inzetten..Heel jammerquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:35 schreef Tascha071 het volgende:
Clarice heeft al de mogelijkheid gehad om token in te zetten? En dit niet gedaan?
Ik ben benieuwd of ze hun tokens hebben ingezet en of er dan zo meteen nog een wijziging komt. Zou wel mooi zijn want dan zullen er een paar wel gaan schrikken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat doen ze wel .. alleen Keanu heeft dus gezegd dat ook al zegt BB dat, het is toch altijd de populairste
Oh wat stom !! Dan snap ik dubbel hoe wrang dit moet voelen. Als Elsa nou gister een moment had genomen om haar dit te vertellen had ze ws wel token gebruikt. Maar Elsa dook gister in bed met hoofdpijn?!quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:36 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Er is ze voor de nominaties gevraagd of ze een token willen inzetten..Heel jammer
Ze mochten niet zeggen op wie ze gestemd hadden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:39 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Oh wat stom !! Dan snap ik dubbel hoe wrang dit moet voelen. Als Elsa nou gister een moment had genomen om haar dit te vertellen had ze ws wel token gebruikt. Maar Elsa dook gister in bed met hoofdpijn?!
Denk het alleen niet, want de stemming voor de kijkers is al open. Of zouden ze kijkers dan oproepen opnieuw te stemmen?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze hun tokens hebben ingezet en of er dan zo meteen nog een wijziging komt. Zou wel mooi zijn want dan zullen er een paar wel gaan schrikken.
Gelukkig voor de westlanders staat Axel bovenaan om te blijvenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:39 schreef marky het volgende:
Oei Westlanders stemmen op Westlanders maar Westlanders kijken niet als ze geen zin hebben.
Zoals t nu in de polls gaat is Wicky de pieneut morgen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze hun tokens hebben ingezet en of er dan zo meteen nog een wijziging komt. Zou wel mooi zijn want dan zullen er een paar wel gaan schrikken.
En dan weten dat Jeffrey heeft gezegd dat Elsa ook een target is van hem.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Daarom heeft ze Jef, Matheus en Wicky gesaved. Ze denkt dat dat haar schaapjes zijn.
Niels 99% zekerquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:40 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zoals t nu in de polls gaat is Wicky de pieneut morgen.
Dan kan hij z'n wraak inzetten.
Wie zal hij doen?
Niels , Jeffrey?
Dat is wel wat BB gezegd heeft in de DR.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:35 schreef Droopie het volgende:
Jordy, die tokens zijn niet onbeperkt houdbaar he
Je kan al stemmen dus ik denk het niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg dom van haar.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:35 schreef Tascha071 het volgende:
Clarice heeft al de mogelijkheid gehad om token in te zetten? En dit niet gedaan?
Hij is zielugquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En waarom dan? Speur ik hier een jaarlijks terug kerend vrouwenhaat fenomeen? Steeds hetzelfde, de vrouwen worden er meestal het eerst uitgewerkt (Proberen) Wat kortzichtig, Charisse zal wel blijven.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:22 schreef Snensie het volgende:
Ik wil er ook alleen maar vrouwen uit toevallig maar niet Sharice maar Elsa, Jolien en Milena mogen wieberen.
Heeft BB gezegd dat ze onbeperkt houdbaar zijn?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is wel wat BB gezegd heeft in de DR.
Ja dan blijven we over met een tamme bankhangende luie zooiquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:42 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Mooi dan is volgende week z'n laatste![]()
Ja dat lijkt me dan ook nietquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:40 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Denk het alleen niet, want de stemming voor de kijkers is al open. Of zouden ze kijkers dan oproepen opnieuw te stemmen?
Vorig jaar werd er veel harder gespeeld. Dit is de roddel en achterklap serie.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:43 schreef Snensie het volgende:
De spelers van vorig jaar hadden heel het spel kapot gemaakt. Nooit iemand die wat kocht behalve op het laatst dan. Ze staan er nu wel anders in, er blijft ze wel geen kloot over maar ze gaan wel voor zichzelf en dat maakt het spel leuker.
Dat heeft hij dan voor het stemmen moeten aangeven.. dus benieuwd wat hij dan heeft gedaan. Jeffrey of Niels zou dan een goede keuze zijnquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:40 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wie zal hij doen?
Niels , Jeffrey?
Omdat Elsa zich gedraagt als een klein kind. Jolien vind ik nep en saai en Milena vind ik een beetje vals.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:43 schreef KangaP het volgende:
[..]
En waarom dan? Speur ik hier een jaarlijks terug kerend vrouwenhaat fenomeen? Steeds hetzelfde, de vrouwen worden er meestal het eerst uitgewerkt (Proberen) Wat kortzichtig, Charisse zal wel blijven.
Das geen vrouwenhaat. Dat is omdat het de makkelijke weg is voor bewoners.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:43 schreef KangaP het volgende:
[..]
En waarom dan? Speur ik hier een jaarlijks terug kerend vrouwenhaat fenomeen? Steeds hetzelfde, de vrouwen worden er meestal het eerst uitgewerkt (Proberen) Wat kortzichtig, Charisse zal wel blijven.
Er zijn nog steeds wat onduidelijkheden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik bedoel het voor de bedenkers want vorig jaar werd er nauwelijks gebruik gemaakt van ‘de aanbiedingen’ die bedacht waren. Nu springen ze er allemaal vol op.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:45 schreef marky het volgende:
[..]
Vorig jaar werd er veel harder gespeeld. Dit is de roddel en achterklap serie.
Heb ik je nu verkeerd gelezenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heeft BB gezegd dat ze onbeperkt houdbaar zijn?
Dat is niet wat ik een keer ergens gelezen had toch?
Dat slaat ook echt helemaal nergens op.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:43 schreef engine het volgende:
Elsa vindt Sharice niet dezelfde persoon als Nele.
Best harde opmerking.
Ik neig nu ook naar Sharice.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:47 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Axel lekker naar huisje toe!![]()
2x gestemd.
Iedereen heeft een eigen prijzenpot nuquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:48 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik bedoel het voor de bedenkers want vorig jaar werd er nauwelijks gebruik gemaakt van ‘de aanbiedingen’ die bedacht waren. Nu springen ze er allemaal vol op.
Dat welquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:48 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik bedoel het voor de bedenkers want vorig jaar werd er nauwelijks gebruik gemaakt van ‘de aanbiedingen’ die bedacht waren. Nu springen ze er allemaal vol op.
Moet je wel 2 verschillende ip nummers gebruiken, anders blijft het bij 1 stem.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:47 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Axel lekker naar huisje toe!![]()
2x gestemd.
Verkeerde kwootquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:45 schreef KinKiJan het volgende:
Axel wil toch wel even iets van een peptalkje ofzo geven voor in de afleveringen, want kijkers hebben niks van 'm kunnen zien zegt ie.
Zal ik aftrappen danquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kan niet wachten tot we weer alle stem - schermafdrukken gaan zien in de CoS .. ik wil dat zo graag weten van iedereen.......
Ow, dan zijn we het eensquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heb ik je nu verkeerd gelezen![]()
BB heeft aangegeven dat ze niet onbeperkt houdbaar zijn.. dus maak de juiste keuze.
Ik vind het ook vreemd maar wel typisch elsa...beetje vreemd.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat slaat ook echt helemaal nergens op.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:51 schreef Jockari het volgende:
Man man man. Een streepje in zijn haar. featuring Jeff
[ afbeelding ]
als dit de genomineerden blijven dan mag wicky van mij wel gaanquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kan niet wachten tot we weer alle stem - schermafdrukken gaan zien in de CoS .. ik wil dat zo graag weten van iedereen.......
Verschrikkelijkquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:51 schreef Koos1958 het volgende:
Lijkt nu net een.champignon op zijn kop
Ik vind het ook heel vaag en onduidelijkquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds wat onduidelijkheden.
Met dat kunnen kopen van al die tokens die je kan gebruiken om de nominaties te veranderen.
Hoe wordt de volgorde bepaald wie er naar binnen mag om die dingen te kopen?
De laatsten kunnen niets meer kopen.
Nee 1 bij de Belgen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet je wel 2 verschillende ip nummers gebruiken, anders blijft het bij 1 stem.
Van mij mogen ze alle 3 gaanquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:53 schreef Tascha071 het volgende:
2x stem uitgebracht op wicky. Enorm moeilijk maar van mij mogen ze alle 3 blijven.
En de jongens in de game zijn stukken interessanter. Een tsiepmuile, betweterig en ik ike eerst .quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:45 schreef Snensie het volgende:
[..]
Omdat Elsa zich gedraagt als een klein kind. Jolien vind ik nep en saai en Milena vind ik een beetje vals.
Ook dat is de lamlendigheid van de groep, t boeit niemandquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds wat onduidelijkheden.
Met dat kunnen kopen van al die tokens die je kan gebruiken om de nominaties te veranderen.
Hoe wordt de volgorde bepaald wie er naar binnen mag om die dingen te kopen?
De laatsten kunnen niets meer kopen.
Ze mogen van mij alle 3 ook gaan hoor. Als ze mij beleven dat er 3 leuke nieuwe leuke frisse leuke streamwaardige nieuwe in komenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van mij mogen ze alle 3 gaan
Maar dat wordt hem vast niet
Tot nu toe een seizoen waarin de invloed van de febo nu heel duidelijk zichtbaar is.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel vaag en onduidelijk
Sharice haar gamechanger kan niks meer doen nu.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:18 schreef rinardo het volgende:
Het is dus zeker dat wicky gaat, sharice kan niet want die maakt hem ongedaan, Axel krijgt de meeste stemmen, dus gaat wickey
Dit streepje is nog slechter.. bij mattheus zijn wenkie ging het al miss maar ditquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:51 schreef Jockari het volgende:
Man man man. Een streepje in zijn haar. featuring Jeff
[ afbeelding ]
Echt een heel vervelend en raar wicht is hetquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreemd maar wel typisch elsa...beetje vreemd.
Eczeem dacht ik wat hij vertelde. Baalde ervan dat hij zijn eigen shampoo en crème niet had.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:58 schreef greysbones het volgende:
Heeft hij psoriasis ofzo?
Lijkt het wel op
Gelukkig groeit het ruim een centimeter per maandquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:59 schreef Rhosyn het volgende:
Die Jordy loopt straks echt voor paal...
Zou kunnen dat ik ‘strenger’ ben voor vrouwen. Ik hou nou eenmaal van mannen. Maarrrr… dat is niet altijd zo. Ik denk dat mannen wat meer recht voor zijn raap zijn, homo’s eigenlijk ook want die kunnen het niet laten om toch uit te spreken wat ze vinden en vrouwen het meest voor zichzelf houden terwijl de mannen best duidelijk zijn in hun spel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:43 schreef KangaP het volgende:
[..]
Jeffrey zijn fake identiteit is Leroyquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:51 schreef Koos1958 het volgende:
Lijkt nu net een.champignon op zijn kop
Stoer of dom?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:56 schreef marky het volgende:
Oh wat erg dit. Wel stoer dat hij het durft.
Hij heeft wel speciale shampoo tegen de jeuk.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:58 schreef greysbones het volgende:
Heeft hij psoriasis ofzo?
Lijkt het wel op
Bring in the legoquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jeffrey zijn fake identiteit is Leroy
Leroy bracht het er wel een stuk beter van af.. nou ja wat betreft zijn kappers kunsten danquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jeffrey zijn fake identiteit is Leroy
Maar dat had hij vooraf al wel kunnen bedenkenquote:
Oja dat was het enige model wat Karen konquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vorig jaar was de V vorm aan de achterkant hip
Nu een \ voor Jordy
Jaaquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oja dat was het enige model wat Karen kon![]()
Die lijn gaat steeds hoger en stopt zo meteen bij zijn kruinquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:04 schreef engine het volgende:
Sharice en wicky vinden het niet mooi
Het wordt erger en erger
+1quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Whooooo....inderdaad.....maar hij droeg het keurig.....geen verstop partij zoals Keanu met zijn haargrens.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:58 schreef Koos1958 het volgende:
Doet me.dwnken aan Utopia dat die joey een kaal stuk in zijn haar had
Kan met een kamquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze willen zo gaan faden zonder opzetstukjes .....
Ach, alles is anders...quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:11 schreef BigBreg83 het volgende:
Van wie is dat scheermesje? Van keanu toch? Dus mannen mogen wel scheermesjes delen?
Van Jordy zelfquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:11 schreef BigBreg83 het volgende:
Van wie is dat scheermesje? Van keanu toch? Dus mannen mogen wel scheermesjes delen?
oeh dat is wel een goeie!!!!!quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:11 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik denk van nietquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... ben benieuwd of zij dat kunnen
Dan moet er überhaupt nog wel iets van haar over zijnquote:
Ja dat hoorde ik ook. Maar keanu heeft ook zo'n trillend scheermes. Daar dacht ik: huh?quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van Jordy zelf
Zei net had hem voor kerst gekregen
Vanaf het geschoren punt een fade makenquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dan moet er überhaupt nog wel iets van haar over zijn
Dit ziet er echt niet uit zo, dan beter meteen kaal.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dan moet er überhaupt nog wel iets van haar over zijn
quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
Wicky moet stoppen op z'n vingers te zuigen van MilenaHeldin!
Nog even een kaal plekje op de kruin, en klaar.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:08 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy heeft nu een kapsel wat vroeger de priesters hadden in het klooster hadden
Zonder microfoon mag ie daar zuigen op wat ie wilquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Hij moet toch ergens op kunnen zuigen daar
Welnee het is niet eens zo gek.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:14 schreef -river- het volgende:
[..]
Dit ziet er echt niet uit zo, dan beter meteen kaal.
Met die kapotte bruine kapucijner-pij van Keanu er bij is het kompleetquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nog even een kaal plekje op de kruin, en klaar.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zonder microfoon mag ie daar zuigen op wat ie wil
Misschien wel Jordy......met zijn gedraai.....quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:40 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wie zal hij doen?
Niels , Jeffrey?
quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met die kapotte bruine kapucijner-pij van Keanu er bij is het kompleet
Hahaha nee dank uquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je had er wel nog graag beeld bij![]()
Vind die geluiden ook niet fijn om te horen. Eetgeluiden, gekras op borden ook nietquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hahaha nee dank u![]()
Hoorde dat gezuig op de achtergrond en wilde net gaan wisselen toen ik Milena 'm op z'n falie hoorde geven, die had er ook last van
Niets vreemds aan. Doen we allemaal.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:22 schreef Koos1958 het volgende:
Peaky blinders coupequote:Op donderdag 23 januari 2025 11:23 schreef DGK-Eric het volgende:
Jordy lijkt wel een Engelse hooligan
Je zit er te dicht opquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:25 schreef zodeju het volgende:
Misschien zit ik er te dicht op maar Karen heeft het nog nooit zo goed de mannen gedaan als jefrrey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |