quote:
ze zal hen genomineerd hebben. Domme muts!quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:52 schreef ledn81 het volgende:
Elsa ingewikkeld verhaal tegen Wicky en Sharice... ze snappen er beide geen jota van.
Maar na de uitkomst gaat ze meer zeggen
Ik hoop nog op Axel, Wicky en Keanuquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:58 schreef ledn81 het volgende:
Elsa en Niels denken Axel, Wicky en Sharice op de bank
Keanu dan niet![]()
Keanu of sharice maakt me niet uitquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:59 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik hoop nog op Axel, Wicky en Keanu
Als je de hele dag geen bal te doen hebt zou ik het ook wel lang vinden Koosquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:59 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien zegt we hebben ook van die hele lange dagen. Jezus van 8 tot 10 uur in de avond lange dag noemen. Ze slapen minstens 8 uur per nacht.
Same, anders gaan Sharice of Wicky. Die zie ik liever blijven dan Keanu.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:59 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik hoop nog op Axel, Wicky en Keanu
Wilde ik net zeggen. Waarom zegt BB niet dat ze moeten gaan zittenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:06 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop niet dat ze weer allemaal met hun koppen voor die schermpjes gaan staan
Keanu mag van mij nog even blijven en Sharice ook. Sharice heeft volgens mij het spelletje wel door en speelt het ook. Keanu is als persoonlijkheid best een interessant figuur. Wicky of Axel boeie mij niet. Axel is een Westlander die worden alleen gezellig met een berg alcohol erin en dat krijgen ze niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Keanu of sharice maakt me niet uit
Ze willen allemaal dat Axel weg gaat.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:08 schreef 5thencounter het volgende:
Applaus voor Axxel
Geen Applaus voor Sjarice
Geen applaus voor Wikkie
Gaat ook wel lukkenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze willen allemaal dat Axel weg gaat.
Dan wordt het onze taak om hem er in te houden. Denk dat Wicky maar moet gaan en dan een nominatie op Niels of Jeffreyquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze willen allemaal dat Axel weg gaat.
Ik ook. Charice .quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:09 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik denk dat sharice gaatze is bijna niet gezien geweest in de uitzendingen.
Heeft die niet een game changer waardoor ze kan blijven?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:09 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik denk dat sharice gaatze is bijna niet gezien geweest in de uitzendingen.
Volgens mij op alle mensen dje hem genomineerd hadden toch of moet hij ër 1 uitkiezenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:10 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan wordt het onze taak om hem er in te houden. Denk dat Wicky maar moet gaan en dan een nominatie op Niels of Jeffrey
Weet niet wie er een pica heeft van Jordy die Wicky knuffeltquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat ge-omhels altijd. Beetje "judassig" komt dat voor mij altijd over. De meesten menen er niks van.
Ik weet niet meer welke ze heeftquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:10 schreef Snensie het volgende:
[..]
Heeft die niet een game changer waardoor ze kan blijven?
Wicky heeft er 3 zij ook wel 1 dacht ik maar welke geen idee zij had die zwarte dacht ikquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:10 schreef Snensie het volgende:
[..]
Heeft die niet een game changer waardoor ze kan blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |