quote:
ze zal hen genomineerd hebben. Domme muts!quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:52 schreef ledn81 het volgende:
Elsa ingewikkeld verhaal tegen Wicky en Sharice... ze snappen er beide geen jota van.
Maar na de uitkomst gaat ze meer zeggen
Ik hoop nog op Axel, Wicky en Keanuquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:58 schreef ledn81 het volgende:
Elsa en Niels denken Axel, Wicky en Sharice op de bank
Keanu dan niet![]()
Keanu of sharice maakt me niet uitquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:59 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik hoop nog op Axel, Wicky en Keanu
Als je de hele dag geen bal te doen hebt zou ik het ook wel lang vinden Koosquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:59 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien zegt we hebben ook van die hele lange dagen. Jezus van 8 tot 10 uur in de avond lange dag noemen. Ze slapen minstens 8 uur per nacht.
Same, anders gaan Sharice of Wicky. Die zie ik liever blijven dan Keanu.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:59 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik hoop nog op Axel, Wicky en Keanu
Wilde ik net zeggen. Waarom zegt BB niet dat ze moeten gaan zittenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:06 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop niet dat ze weer allemaal met hun koppen voor die schermpjes gaan staan
Keanu mag van mij nog even blijven en Sharice ook. Sharice heeft volgens mij het spelletje wel door en speelt het ook. Keanu is als persoonlijkheid best een interessant figuur. Wicky of Axel boeie mij niet. Axel is een Westlander die worden alleen gezellig met een berg alcohol erin en dat krijgen ze niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Keanu of sharice maakt me niet uit
Ze willen allemaal dat Axel weg gaat.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:08 schreef 5thencounter het volgende:
Applaus voor Axxel
Geen Applaus voor Sjarice
Geen applaus voor Wikkie
Gaat ook wel lukkenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze willen allemaal dat Axel weg gaat.
Dan wordt het onze taak om hem er in te houden. Denk dat Wicky maar moet gaan en dan een nominatie op Niels of Jeffreyquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze willen allemaal dat Axel weg gaat.
Ik ook. Charice .quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:09 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik denk dat sharice gaatze is bijna niet gezien geweest in de uitzendingen.
Heeft die niet een game changer waardoor ze kan blijven?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:09 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik denk dat sharice gaatze is bijna niet gezien geweest in de uitzendingen.
Volgens mij op alle mensen dje hem genomineerd hadden toch of moet hij ër 1 uitkiezenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:10 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan wordt het onze taak om hem er in te houden. Denk dat Wicky maar moet gaan en dan een nominatie op Niels of Jeffrey
Weet niet wie er een pica heeft van Jordy die Wicky knuffeltquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat ge-omhels altijd. Beetje "judassig" komt dat voor mij altijd over. De meesten menen er niks van.
Ik weet niet meer welke ze heeftquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:10 schreef Snensie het volgende:
[..]
Heeft die niet een game changer waardoor ze kan blijven?
Wicky heeft er 3 zij ook wel 1 dacht ik maar welke geen idee zij had die zwarte dacht ikquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:10 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik ga er niet iemand in houden die totaal niet interessant is.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:10 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan wordt het onze taak om hem er in te houden. Denk dat Wicky maar moet gaan en dan een nominatie op Niels of Jeffrey
Nah, die gaat nergens heen...quote:
Ik vergeet elke keer wie welke heeft. Is er een topic over de gamechangers? Wat welke inhoud en wie welke heeft?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:10 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik wel..al is het alleen maar om het ponykamp te frustrerenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:12 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ga er niet iemand in houden die totaal niet interessant is.
Hij is reuze zielig hoorquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nah, die gaat nergens heen...
Die krijg de 'pity vote'. Men heeft geen idee wie 't is, maar bijna overal is ie 'favoriet'
Ja dat had ik ook wel verwacht maar die andere twee hebben tokens maar ik weet niet precies welke. Beetje weinig gekeken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nah, die gaat nergens heen...
Die krijg de 'pity vote'. Men heeft geen idee wie 't is, maar bijna overal is ie 'favoriet'
Ja maar er zijn al twee vrouwen uitgegaan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:14 schreef Koos1958 het volgende:
Er gaat een Belg uit deze keer want al 2 keer een Nederlander uit
Charice trok wel ineens naar milena toe en liet elsa links liggen na het vertrek van lindaquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:14 schreef OmaJacky het volgende:
Go Charice zeg Elsa de waarheid.
De schuld bij Charice leggen dat ze veranderd is, terwijl Elsa Charice ontweek. Bah
Nee Elsa liet haar links liggenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Charice trok wel ineens naar milena toe en liet elsa links liggen na het vertrek van linda
Elsa liet iedereen links liggen en ging mokken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:16 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee Elsa liet haar links liggen
Volgens mij wil sharice Elsa aansprekenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:16 schreef BigBreg83 het volgende:
Axel mag niet bij de andere genomineerde staan. Elsa wel
Komt omdat de Belgen samenspelen. Jeffrey,mattie, milena,sharice en jolien overleggen alles. De Nederlanders zijn verdeeldquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:15 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen..
Hoe obvious de drie laatste bewoners genomineerd. Wat een stelletje zielige spelers daar![]()
Gelukkig is Axel weer terug en hopelijk gaat hij ze nog wat laten zien
Ben nu net pas naar s2 gegaan.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij wil sharice Elsa aanspreken
En wicky staat er wel bij ja
Die probeert zichzelf er uit te redden..ze heeft Sharice en Wicky genomineerdquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:17 schreef Joyce-43 het volgende:
loopt Elsa nou weer te janken erover
Elsa laat al dagen zien wat een zuur mens ze is. Ze snapt en speelt het spel niet eens goed. Ik hoop echt dat ze Elsa eens goed de mond snoert.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:14 schreef OmaJacky het volgende:
Go Charice zeg Elsa de waarheid.
De schuld bij Charice leggen dat ze veranderd is, terwijl Elsa Charice ontweek. Bah
ja echt vaag die jongen word gewoon gedistquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:16 schreef BigBreg83 het volgende:
Axel mag niet bij de andere genomineerde staan. Elsa wel
Alles moet gaan zoals Elsa het wil, als het niet zo gaat dan gaat ze mokken , of het ineens een grapje of ze heeft 'hoofdpijn'.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:17 schreef Joyce-43 het volgende:
loopt Elsa nou weer te janken erover
Nee ze heeft wicky gesaved zei ze net .quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:18 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Die probeert zichzelf er uit te redden..ze heeft Sharice en Wicky genomineerd
En de rest allemaal op Alex?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:18 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Die probeert zichzelf er uit te redden..ze heeft Sharice en Wicky genomineerd
Wicky staat er opquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:19 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee ze heeft wicky gesaved zei ze net .
nou wicky heeft er 3 dus die kan wel wat veranderen hoor, Sharice daar in tegen niet veel die kan iemand nomineren als ze eruit moet met welke zij heeft gekocht die zwarte wraakquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:18 schreef rinardo het volgende:
Het is dus zeker dat wicky gaat, sharice kan niet want die maakt hem ongedaan, Axel krijgt de meeste stemmen, dus gaat wickey
ze zijn vanmorgen naar de DBK geroepen om eventueel tokens in te zetten..quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou wicky heeft er 3 dus die kan wel wat veranderen hoor, Sharice daar in tegen niet veel die kan iemand nomineren als ze eruit moet met welke zij heeft gekocht die zwarte wraak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |