Van mij mag Jolien wel vertrekken ben de streams van haar en jeff wel zatquote:Op donderdag 16 januari 2025 11:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
Linda exit please. Elsa mag er ook wel uit. Elsa denkt wel eventjes te winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door KinKiJan op 16-01-2025 19:06:49 ]Iedereen mag z'n eigen spel spelen, maar de een meow dan de ander..
quote:Op donderdag 16 januari 2025 18:20 schreef KinKiJan het volgende:
Uitslag Salar's poll dag voor exit:Is de uitslag nog niet. Pas morgen rond 18 uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ben tevreden met deze uitslag💙Axel 💜Jane 💚Wicky
Ze mogen er alle drie uitquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag Jolien wel vertrekken ben de streams van haar en jeff wel zat
Die zijn niet eens zo vaak op de streams, gisteren bijna de hele dag J&Jquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ze mogen er alle drie uit
Maar linda en elsa vind ik erger dan jolien
Tussentijdse uitslag inderdaad, aangepastquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Is de uitslag nog niet. Pas morgen rond 18 uur.
Maar ben tevreden met deze uitslag
Welke streams kijk jij danquote:Op donderdag 16 januari 2025 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zijn niet eens zo vaak op de streams, gisteren bijna de hele dag J&J
ALs ik kijk zie ik haar nietquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Welke streams kijk jij dan
Die elsa is continue overal "hard en luid" aanwezig
Hij staat hier de hele dag aan op de achtergrondquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik kijk zie ik haar nietik kijk net op de momenten dat jef en Jolien samen smachten naar elkaar
Wie mag blijven heb het er boven gezet (sorry)quote:
ALs ik zou stemmen zou ik ook op Axel stemmen Sharice en Wicky mogen van mij wel wegquote:
Ik vond hem vanaf het begin al leuk. Hoe hij binnen kwam. En het spel wilde spelen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:04 schreef Willewa het volgende:
Is Axel nou zo populair omdat mensen ‘m leuk vinden of puur om anderen te pakken? Hij kwam nou niet heel tactisch het huis binnen ook dus had het deels ook aan zichzelf te danken. Axel is in mijn ogen echt geen boeiende speler. Weinig energiek.
Vind dat Sharice en Wicky een stuk meer brengen. Van deze 3 zou ik zelf Axel 100% laten gaan, no doubt.
Ik vond hem vanaf dag 1 al leuk, leuke kop, geen beroemdheid met 10.000 volgers gewoon gewoon zeg maar, ik had meteen door dat het een man was die de kat uit de boom kijkt, slecht is in het maken van kontakt, ik heb een zoon die net zo is, die zou ook pas na een dag of 6 echt zich zelf zijn. En net toen werd hij ziek, zoals hij nu is is top!quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:04 schreef Willewa het volgende:
Is Axel nou zo populair omdat mensen ‘m leuk vinden of puur om anderen te pakken? Hij kwam nou niet heel tactisch het huis binnen ook dus had het deels ook aan zichzelf te danken. Axel is in mijn ogen echt geen boeiende speler. Weinig energiek.
Vind dat Sharice en Wicky een stuk meer brengen. Van deze 3 zou ik zelf Axel 100% laten gaan, no doubt.
Same, ben gewoon niet nieuwsgierig genoeg naar deze jongen om hem ten koste van die andere 2 erin te houden. Hij zal vast veel medelijden stemmen krijgen, daar pas ik sowieso voor.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:04 schreef Willewa het volgende:
Hmm ja dat kan idd. Ik vind het echt een saaie gast. In Wicky en Sharice zit veel meer leven imo.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vond hem vanaf het begin al leuk. Hoe hij binnen kwam. En het spel wilde spelen.
Jammer dat ze hem daardoor niet accepteerden. Maar de rest is zo zoetsappig
Ja maar Facebook is 60+quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:19 schreef rinardo het volgende:
7000 stemmen, ik denk dat het wel duidelijk is
[ link | afbeelding ]
In sharice??? Meer levenquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:24 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmm ja dat kan idd. Ik vind het echt een saaie gast. In Wicky en Sharice zit veel meer leven imo.
Precies, medelijden-stemmen of nog erger stemmen op hem om anderen dwars te zitten, doe ik echt niet aan mee. Beetje raar om om die reden te stemmen en het avontuur van 1 vd 2 anderen te stoppen. Volgens mij gebeurt dat veel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Same, ben gewoon niet nieuwsgierig genoeg naar deze jongen om hem ten koste van die andere 2 erin te houden. Hij zal vast veel medelijden stemmen krijgen, daar pas ik sowieso voor.
Zeker. Sharice is best leuk. Axel is echt saai. Geen haat ofzo, maar ik kan echt weinig met zo’n gast in BB :pquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
In sharice??? Meer levenoke,
Denk het ook ja. Mocht Wicky eruit gaan heb ik nog hoop op een twist naar aanleiding van Lennie's exit.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Precies, medelijden-stemmen of nog erger stemmen op hem om anderen dwars te zitten, doe ik echt niet aan mee. Beetje raar om om die reden te stemmen en het avontuur van 1 vd 2 anderen te stoppen. Volgens mij gebeurt dat veel.
Hoop ook dat niemand weg moet eigenlijk idd. Of Wicky de wraak zou moeten inzetten weet ik niet, is in principe wel echt voor na je daadwerkelijke exit volgens mij.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Mocht Wicky eruit gaan heb ik nog hoop op een twist naar aanleiding van Lennie's exit.
Dat hij mag blijven zoals Charlotte in 2023, maar dan wel genomineerd is voor volgende week. Maar omdat hij eigenlijk zou moeten vertrekken hij dan ook nu 'De Wraak' moet inzetten en dus iemand anders ook al moet nomineren voor volgende week
‘Beroemdheid’ is niemand daar echt denk ik. En aantal volgers maakt me ook niet zoveel uit. Het gaat mij om een leuke persoonlijkheid, plezier, energie, intelligentie, interessante/diepgaande gesprekken, creativiteit en gewoon algeheel leuk om 3 maanden naar te kijken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik vond hem vanaf dag 1 al leuk, leuke kop, geen beroemdheid met 10.000 volgers gewoon gewoon zeg maar, ik had meteen door dat het een man was die de kat uit de boom kijkt, slecht is in het maken van kontakt, ik heb een zoon die net zo is, die zou ook pas na een dag of 6 echt zich zelf zijn. En net toen werd hij ziek, zoals hij nu is is top!
Volgens mij ook, maar het is BB, die kan er wel een draai aangeven dat omdat ie eigenlijk had moeten gaan blabla.. Zou wel leuke TV zijn, het is al vrij tam zoquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hoop ook dat niemand weg moet eigenlijk idd. Of Wicky de wraak zou moeten inzetten weet ik niet, is in principe wel echt voor na je daadwerkelijke exit volgens mij.
Axel hoeft ook niet per sé weg van mij trouwens. Maar van deze 3 absoluut Axel.
Dat zijn jouw aannames.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Precies, medelijden-stemmen of nog erger stemmen op hem om anderen dwars te zitten, doe ik echt niet aan mee. Beetje raar om om die reden te stemmen en het avontuur van 1 vd 2 anderen te stoppen. Volgens mij gebeurt dat veel.
Dat is gewoon wat ik veel zie online. In comments hier, op Instagram, op Twitter etc. Dus dat haal ik niet zomaar uit de lucht en is wel ergens op gebaseerdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |