Er is ze voor de nominaties gevraagd of ze een token willen inzetten..Heel jammerquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:35 schreef Tascha071 het volgende:
Clarice heeft al de mogelijkheid gehad om token in te zetten? En dit niet gedaan?
Ik ben benieuwd of ze hun tokens hebben ingezet en of er dan zo meteen nog een wijziging komt. Zou wel mooi zijn want dan zullen er een paar wel gaan schrikken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Hopelijk wordt Axel als eerste gered.. Keanu heeft deze week al het zaadje gelegd dat ondanks wat BB zegt, de eerste die gered werd ook altijd degene was die het hoogst stond in de polls.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat doen ze wel .. alleen Keanu heeft dus gezegd dat ook al zegt BB dat, het is toch altijd de populairste
Oh wat stom !! Dan snap ik dubbel hoe wrang dit moet voelen. Als Elsa nou gister een moment had genomen om haar dit te vertellen had ze ws wel token gebruikt. Maar Elsa dook gister in bed met hoofdpijn?!quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:36 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Er is ze voor de nominaties gevraagd of ze een token willen inzetten..Heel jammer
Ze mochten niet zeggen op wie ze gestemd hadden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:39 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Oh wat stom !! Dan snap ik dubbel hoe wrang dit moet voelen. Als Elsa nou gister een moment had genomen om haar dit te vertellen had ze ws wel token gebruikt. Maar Elsa dook gister in bed met hoofdpijn?!
Denk het alleen niet, want de stemming voor de kijkers is al open. Of zouden ze kijkers dan oproepen opnieuw te stemmen?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze hun tokens hebben ingezet en of er dan zo meteen nog een wijziging komt. Zou wel mooi zijn want dan zullen er een paar wel gaan schrikken.
Gelukkig voor de westlanders staat Axel bovenaan om te blijvenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:39 schreef marky het volgende:
Oei Westlanders stemmen op Westlanders maar Westlanders kijken niet als ze geen zin hebben.
Zoals t nu in de polls gaat is Wicky de pieneut morgen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze hun tokens hebben ingezet en of er dan zo meteen nog een wijziging komt. Zou wel mooi zijn want dan zullen er een paar wel gaan schrikken.
En dan weten dat Jeffrey heeft gezegd dat Elsa ook een target is van hem.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Daarom heeft ze Jef, Matheus en Wicky gesaved. Ze denkt dat dat haar schaapjes zijn.
Niels 99% zekerquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:40 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zoals t nu in de polls gaat is Wicky de pieneut morgen.
Dan kan hij z'n wraak inzetten.
Wie zal hij doen?
Niels , Jeffrey?
Dat is wel wat BB gezegd heeft in de DR.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:35 schreef Droopie het volgende:
Jordy, die tokens zijn niet onbeperkt houdbaar he
Je kan al stemmen dus ik denk het niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg dom van haar.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:35 schreef Tascha071 het volgende:
Clarice heeft al de mogelijkheid gehad om token in te zetten? En dit niet gedaan?
Hij is zielugquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nah, die gaat nergens heen...
Die krijg de 'pity vote'. Men heeft geen idee wie 't is, maar bijna overal is ie 'favoriet'
En waarom dan? Speur ik hier een jaarlijks terug kerend vrouwenhaat fenomeen? Steeds hetzelfde, de vrouwen worden er meestal het eerst uitgewerkt (Proberen) Wat kortzichtig, Charisse zal wel blijven.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:22 schreef Snensie het volgende:
Ik wil er ook alleen maar vrouwen uit toevallig maar niet Sharice maar Elsa, Jolien en Milena mogen wieberen.
Heeft BB gezegd dat ze onbeperkt houdbaar zijn?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is wel wat BB gezegd heeft in de DR.
Ja dan blijven we over met een tamme bankhangende luie zooiquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:42 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Mooi dan is volgende week z'n laatste![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |