Ja dat lijkt me dan ook nietquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:40 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Denk het alleen niet, want de stemming voor de kijkers is al open. Of zouden ze kijkers dan oproepen opnieuw te stemmen?
Vorig jaar werd er veel harder gespeeld. Dit is de roddel en achterklap serie.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:43 schreef Snensie het volgende:
De spelers van vorig jaar hadden heel het spel kapot gemaakt. Nooit iemand die wat kocht behalve op het laatst dan. Ze staan er nu wel anders in, er blijft ze wel geen kloot over maar ze gaan wel voor zichzelf en dat maakt het spel leuker.
Dat heeft hij dan voor het stemmen moeten aangeven.. dus benieuwd wat hij dan heeft gedaan. Jeffrey of Niels zou dan een goede keuze zijnquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:40 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zoals t nu in de polls gaat is Wicky de pieneut morgen.
Dan kan hij z'n wraak inzetten.
Wie zal hij doen?
Niels , Jeffrey?
Omdat Elsa zich gedraagt als een klein kind. Jolien vind ik nep en saai en Milena vind ik een beetje vals.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:43 schreef KangaP het volgende:
[..]
En waarom dan? Speur ik hier een jaarlijks terug kerend vrouwenhaat fenomeen? Steeds hetzelfde, de vrouwen worden er meestal het eerst uitgewerkt (Proberen) Wat kortzichtig, Charisse zal wel blijven.
Das geen vrouwenhaat. Dat is omdat het de makkelijke weg is voor bewoners.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:43 schreef KangaP het volgende:
[..]
En waarom dan? Speur ik hier een jaarlijks terug kerend vrouwenhaat fenomeen? Steeds hetzelfde, de vrouwen worden er meestal het eerst uitgewerkt (Proberen) Wat kortzichtig, Charisse zal wel blijven.
Er zijn nog steeds wat onduidelijkheden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze hun tokens hebben ingezet en of er dan zo meteen nog een wijziging komt. Zou wel mooi zijn want dan zullen er een paar wel gaan schrikken.
Ik bedoel het voor de bedenkers want vorig jaar werd er nauwelijks gebruik gemaakt van ‘de aanbiedingen’ die bedacht waren. Nu springen ze er allemaal vol op.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:45 schreef marky het volgende:
[..]
Vorig jaar werd er veel harder gespeeld. Dit is de roddel en achterklap serie.
Heb ik je nu verkeerd gelezenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heeft BB gezegd dat ze onbeperkt houdbaar zijn?
Dat is niet wat ik een keer ergens gelezen had toch?
Dat slaat ook echt helemaal nergens op.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:43 schreef engine het volgende:
Elsa vindt Sharice niet dezelfde persoon als Nele.
Best harde opmerking.
Ik neig nu ook naar Sharice.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:47 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Axel lekker naar huisje toe!![]()
2x gestemd.
Iedereen heeft een eigen prijzenpot nuquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:48 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik bedoel het voor de bedenkers want vorig jaar werd er nauwelijks gebruik gemaakt van ‘de aanbiedingen’ die bedacht waren. Nu springen ze er allemaal vol op.
Dat welquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:48 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik bedoel het voor de bedenkers want vorig jaar werd er nauwelijks gebruik gemaakt van ‘de aanbiedingen’ die bedacht waren. Nu springen ze er allemaal vol op.
Moet je wel 2 verschillende ip nummers gebruiken, anders blijft het bij 1 stem.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:47 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Axel lekker naar huisje toe!![]()
2x gestemd.
Verkeerde kwootquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:45 schreef KinKiJan het volgende:
Axel wil toch wel even iets van een peptalkje ofzo geven voor in de afleveringen, want kijkers hebben niks van 'm kunnen zien zegt ie.
Zal ik aftrappen danquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kan niet wachten tot we weer alle stem - schermafdrukken gaan zien in de CoS .. ik wil dat zo graag weten van iedereen.......
Ow, dan zijn we het eensquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heb ik je nu verkeerd gelezen![]()
BB heeft aangegeven dat ze niet onbeperkt houdbaar zijn.. dus maak de juiste keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |