Oja dat was het enige model wat Karen konquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vorig jaar was de V vorm aan de achterkant hip
Nu een \ voor Jordy
Jaaquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oja dat was het enige model wat Karen kon![]()
Die lijn gaat steeds hoger en stopt zo meteen bij zijn kruinquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:04 schreef engine het volgende:
Sharice en wicky vinden het niet mooi
Het wordt erger en erger
+1quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kan niet wachten tot we weer alle stem - schermafdrukken gaan zien in de CoS .. ik wil dat zo graag weten van iedereen.......
Whooooo....inderdaad.....maar hij droeg het keurig.....geen verstop partij zoals Keanu met zijn haargrens.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:58 schreef Koos1958 het volgende:
Doet me.dwnken aan Utopia dat die joey een kaal stuk in zijn haar had
Kan met een kamquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze willen zo gaan faden zonder opzetstukjes .....
Ach, alles is anders...quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:11 schreef BigBreg83 het volgende:
Van wie is dat scheermesje? Van keanu toch? Dus mannen mogen wel scheermesjes delen?
Van Jordy zelfquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:11 schreef BigBreg83 het volgende:
Van wie is dat scheermesje? Van keanu toch? Dus mannen mogen wel scheermesjes delen?
oeh dat is wel een goeie!!!!!quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:11 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik denk van nietquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... ben benieuwd of zij dat kunnen
Dan moet er überhaupt nog wel iets van haar over zijnquote:
Ja dat hoorde ik ook. Maar keanu heeft ook zo'n trillend scheermes. Daar dacht ik: huh?quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van Jordy zelf
Zei net had hem voor kerst gekregen
Vanaf het geschoren punt een fade makenquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dan moet er überhaupt nog wel iets van haar over zijn
Dit ziet er echt niet uit zo, dan beter meteen kaal.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dan moet er überhaupt nog wel iets van haar over zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |