Oja dat was het enige model wat Karen konquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vorig jaar was de V vorm aan de achterkant hip
Nu een \ voor Jordy
Jaaquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oja dat was het enige model wat Karen kon![]()
Die lijn gaat steeds hoger en stopt zo meteen bij zijn kruinquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:04 schreef engine het volgende:
Sharice en wicky vinden het niet mooi
Het wordt erger en erger
+1quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kan niet wachten tot we weer alle stem - schermafdrukken gaan zien in de CoS .. ik wil dat zo graag weten van iedereen.......
Whooooo....inderdaad.....maar hij droeg het keurig.....geen verstop partij zoals Keanu met zijn haargrens.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:58 schreef Koos1958 het volgende:
Doet me.dwnken aan Utopia dat die joey een kaal stuk in zijn haar had
Kan met een kamquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze willen zo gaan faden zonder opzetstukjes .....
Ach, alles is anders...quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:11 schreef BigBreg83 het volgende:
Van wie is dat scheermesje? Van keanu toch? Dus mannen mogen wel scheermesjes delen?
Van Jordy zelfquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:11 schreef BigBreg83 het volgende:
Van wie is dat scheermesje? Van keanu toch? Dus mannen mogen wel scheermesjes delen?
oeh dat is wel een goeie!!!!!quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:11 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik denk van nietquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... ben benieuwd of zij dat kunnen
Dan moet er überhaupt nog wel iets van haar over zijnquote:
Ja dat hoorde ik ook. Maar keanu heeft ook zo'n trillend scheermes. Daar dacht ik: huh?quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van Jordy zelf
Zei net had hem voor kerst gekregen
Vanaf het geschoren punt een fade makenquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dan moet er überhaupt nog wel iets van haar over zijn
Dit ziet er echt niet uit zo, dan beter meteen kaal.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dan moet er überhaupt nog wel iets van haar over zijn
quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
Wicky moet stoppen op z'n vingers te zuigen van MilenaHeldin!
Nog even een kaal plekje op de kruin, en klaar.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:08 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy heeft nu een kapsel wat vroeger de priesters hadden in het klooster hadden
Zonder microfoon mag ie daar zuigen op wat ie wilquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Hij moet toch ergens op kunnen zuigen daar
Welnee het is niet eens zo gek.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:14 schreef -river- het volgende:
[..]
Dit ziet er echt niet uit zo, dan beter meteen kaal.
Met die kapotte bruine kapucijner-pij van Keanu er bij is het kompleetquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nog even een kaal plekje op de kruin, en klaar.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zonder microfoon mag ie daar zuigen op wat ie wil
Misschien wel Jordy......met zijn gedraai.....quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:40 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Zoals t nu in de polls gaat is Wicky de pieneut morgen.
Dan kan hij z'n wraak inzetten.
Wie zal hij doen?
Niels , Jeffrey?
quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met die kapotte bruine kapucijner-pij van Keanu er bij is het kompleet
Hahaha nee dank uquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je had er wel nog graag beeld bij![]()
Vind die geluiden ook niet fijn om te horen. Eetgeluiden, gekras op borden ook nietquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hahaha nee dank u![]()
Hoorde dat gezuig op de achtergrond en wilde net gaan wisselen toen ik Milena 'm op z'n falie hoorde geven, die had er ook last van
Niets vreemds aan. Doen we allemaal.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:22 schreef Koos1958 het volgende:
Nare karakter trek van milena, ze voert met een paar mensen geen gesprek want heeft er niets mee.
Peaky blinders coupequote:Op donderdag 23 januari 2025 11:23 schreef DGK-Eric het volgende:
Jordy lijkt wel een Engelse hooligan
Je zit er te dicht opquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:25 schreef zodeju het volgende:
Misschien zit ik er te dicht op maar Karen heeft het nog nooit zo goed de mannen gedaan als jefrrey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |