Echt een heel vervelend en raar wicht is hetquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreemd maar wel typisch elsa...beetje vreemd.
Eczeem dacht ik wat hij vertelde. Baalde ervan dat hij zijn eigen shampoo en crème niet had.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:58 schreef greysbones het volgende:
Heeft hij psoriasis ofzo?
Lijkt het wel op
Gelukkig groeit het ruim een centimeter per maandquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:59 schreef Rhosyn het volgende:
Die Jordy loopt straks echt voor paal...
Zou kunnen dat ik ‘strenger’ ben voor vrouwen. Ik hou nou eenmaal van mannen. Maarrrr… dat is niet altijd zo. Ik denk dat mannen wat meer recht voor zijn raap zijn, homo’s eigenlijk ook want die kunnen het niet laten om toch uit te spreken wat ze vinden en vrouwen het meest voor zichzelf houden terwijl de mannen best duidelijk zijn in hun spel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:43 schreef KangaP het volgende:
[..]
En waarom dan? Speur ik hier een jaarlijks terug kerend vrouwenhaat fenomeen? Steeds hetzelfde, de vrouwen worden er meestal het eerst uitgewerkt (Proberen) Wat kortzichtig, Charisse zal wel blijven.
Jeffrey zijn fake identiteit is Leroyquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:51 schreef Koos1958 het volgende:
Lijkt nu net een.champignon op zijn kop
Stoer of dom?quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:56 schreef marky het volgende:
Oh wat erg dit. Wel stoer dat hij het durft.
Hij heeft wel speciale shampoo tegen de jeuk.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:58 schreef greysbones het volgende:
Heeft hij psoriasis ofzo?
Lijkt het wel op
Bring in the legoquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jeffrey zijn fake identiteit is Leroy
Lekker asymmetrischquote:
Leroy bracht het er wel een stuk beter van af.. nou ja wat betreft zijn kappers kunsten danquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jeffrey zijn fake identiteit is Leroy
Maar dat had hij vooraf al wel kunnen bedenkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |