Dat is wel een beetje dubbel trippel op he? Het is niet zo dat het tv topic met 6 delen wordt volgeluldquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:57 schreef Folies het volgende:
[..]
Jij bedoelt denk de TV/live? Ik doel op een TV samenvatting.
elsa deed ook wel heel stom nadat bekend was dat ze geen lene heette, toen is sharice meer naar milena gegaanquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:04 schreef Luna68 het volgende:
Valt ook op dat Sharice nu ze vriendinnetjes is met Milena, Elsa een beetje links laat liggen terwijl ze in het begin bij haar en Linda altijd zat.
ja tuurlijk, tis 23 uur , ff sigaretje en de nacht inquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwisseling van de wacht bij de febo.
Mja Elsa deed ook wel even anders richting haar en Wicky na de bekendmaking van de echte namen etc.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:04 schreef Luna68 het volgende:
Valt ook op dat Sharice nu ze vriendinnetjes is met Milena, Elsa een beetje links laat liggen terwijl ze in het begin bij haar en Linda altijd zat.
Nelequote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
elsa deed ook wel heel stom nadat bekend was dat ze geen lene heette, toen is sharice meer naar milena gegaan
Dat is waar, ze vertrouwde Sharice en Wicky niet meer, maar dacht dat dat uitgesproken wasquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
elsa deed ook wel heel stom nadat bekend was dat ze geen lene heette, toen is sharice meer naar milena gegaan
Ja was raar, daar kan je toch alleen een beetje om lachen, voor de rest was het flauwekul.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Mja Elsa deed ook wel even anders richting haar en Wicky na de bekendmaking van de echte namen etc.
tsja, het is een spel, verder zijn ze echt wel eerlijk geweest hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:07 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dat is waar, ze vertrouwde Sharice en Wicky niet meer, maar dacht dat dat uitgesproken was
Voor ons wel, misschien anders als je daar zit.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja was raar, daar kan je toch alleen een beetje om lachen, voor de rest was het flauwekul.
ja en de rest lachte er om, dus aan wie ligt het danquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:09 schreef Flory- het volgende:
[..]
Voor ons wel, misschien anders als je daar zit.
Elsa deed heel bozig die dag.
Alsof die twee een keus hadden. Overdreven gedoe van Elsa.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:09 schreef Flory- het volgende:
[..]
Voor ons wel, misschien anders als je daar zit.
Elsa deed heel bozig die dag.
ik wou net typen, als ik niels op de stream heb dan wissel ikquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:09 schreef engine het volgende:
Ik luister best graag naar Jordy en Niels
Geen idee!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja en de rest lachte er om, dus aan wie ligt het dan
ja je vijver wordt steeds kleinerquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:12 schreef Tascha071 het volgende:
Ik ben Jordy moe, Niels moe was ik al n tijdje. Maar nu voel ik t gebeuren dat ik de rest ook vermoeiend ga vinden. Wanneer komt er n nieuwe lading ?
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:09 schreef engine het volgende:
Vond ik ook, was opdracht van BB, magoed ze vertrouwde niemand meerquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Alsof die twee een keus hadden. Overdreven gedoe van Elsa.
Hij ff kijken of t met zo’n buurman en buurman bril te doen is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
jij kijkt er met een roze bril naar
Dat is wel iets wat iedereen zou moeten doen. Ze zitten er niet voor jan lul.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:14 schreef Flory- het volgende:
[..]
Vond ik ook, was opdracht van BB, magoed ze vertrouwde niemand meer
keek ik nooit , dus weet het nietquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:14 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Hij ff kijken of t met zo’n buurman en buurman bril te doen is.
Ze hadden ook geen keuze en ben het met je eens. Vraag me toch af of als dat niet gebeurd was Sharice nog wel met Elsa op zou trekken. Heb het idee dat ze zich, zoals hier eerder opgemerkt, aardig ingelikt heeftquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Alsof die twee een keus hadden. Overdreven gedoe van Elsa.
Had er ook meer van verwachtquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:18 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik dacht dat peter een grotere rol zou spelen! komt mss nog
Wel verwarrendquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:19 schreef odie22 het volgende:
wel goed dat de decisionmakers deze week wel genomineerd kunnen worden
Niels is ook iemand die scheten lossen in een groep mannelijk dominant gedrag zou vindenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:47 schreef Koos1958 het volgende:
Die niels laat echt de hele dag door scheten bij anderen in de.buurt. zo.smerig
ik vind het genantquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:21 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Niels is ook iemand die scheten lossen in een groep mannelijk dominant gedrag zou vinden
Nooit. Alsjeblieft niet 😂 Geen Jeffrey-ejvjl en Ashley types aub. Maar wel graag een paar nieuwe mensen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:13 schreef Tascha071 het volgende:
Van mij mag er n Jeffery van jvml in. Maar goed deze groep zou ik m ook niet willen aandoen
quote:
zo een feest zal het wel niet worden!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:24 schreef ben34567 het volgende:
Indien Jeffrey BB moet verlaten zou Jolien dan vrijwillig vertrekken om bij hem te zijn ?
Jammer. Maar ik gok dat Jeffrey al na een paar dagen na zijn exit op een ander meisje ligt of zijn ex stuurt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:25 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zo een feest zal het wel niet worden!
Geloof ik niet, krijg de indruk dat het nog niet zo diep zit, maar kan het mis hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:24 schreef ben34567 het volgende:
Indien Jeffrey BB moet verlaten zou Jolien dan vrijwillig vertrekken om bij hem te zijn ?
Zou wel passen bij het slappe beeld wat ik van haar heb. Die is vanaf het begin al een slap verliefd pubermeisje. Echt niet leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:24 schreef ben34567 het volgende:
nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:24 schreef ben34567 het volgende:
Zou hij vanavond krijgen, maar nog niet gezien.quote:
op axelquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die zou zo op een ander klimmen.
Mits op voorraad.
nee ik zag het ook niet daarstraks toen BB hem wakker maaktequote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zou hij vanavond krijgen, maar nog niet gezien.
Iel meisje betekend tenger meisje.....om het woord mager netjes te omzeilen....quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:27 schreef Thorelf het volgende:
zou Jordy met iel meisje...leeg meisje bedoelen?
Er zijn nog genoeg mensen die bekend willen worden ..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:43 schreef mario390 het volgende:
denken julie daar will nog jemand binnen bij dit weinige etenen in winter koud douchen?
dat begrijp ik,maar zo klein en tenger is ze niet...vind haar dommig en oppervlakkigquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Iel meisje betekend tenger meisje.....om het woord mager netjes te omzeilen....
man man de werden nur c-promisquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg mensen die bekend willen worden ..
Ja maar eenmaal in het circuit kunnen ze ook andere programmas meedoen ... Slaapt iedereen inmiddelsquote:
Yes, sommige gingen om 19.15 al de pyama aandoen en tandenpoetsenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar eenmaal in het circuit kunnen ze ook andere programmas meedoen ... Slaapt iedereen inmiddels
over wie had hij het dan ?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat begrijp ik,maar zo klein en tenger is ze niet...vind haar dommig en oppervlakkig
maar vooral gen Z danquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg mensen die bekend willen worden ..
Altijd samen, en kusjes geven mits niemand dat kan zien.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:30 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien klaagt dat er niemand naar haar komt bij niels. Hij zegt je bent altijd met Jeff en dan wil ik jullie niet storen. Is ook een zeur over van alles die jolien.
Wat een flapdrol..quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:39 schreef Koos1958 het volgende:
Niels zei tegen jordy dat hierbuiten die 2 nooit lang samen zullen blijven. Jeffrey is te jaloers en over jolien verstond ik jiet. Ook dat jolien weer niet kon douchen en Jeffrey haar niet voor laat gaan, een echte gentleman noemde niels hem
Ik vind die Jeffrey zo'n eng mannetje.. bléhquote:Op woensdag 22 januari 2025 08:39 schreef spapaars het volgende:
Geen warm water meer, de helft heeft niet kunnen douchen.
Baasje Jeffrey natuurlijk wel, Jolien stond buiten tevergeefs te wachten, en kon weer naar binnen zonder te douchen.
Dat weerlegd uitstekend weer de verhoudingen tussen de 2.
Het is gewoonweg een irritant kloteventje.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind die Jeffrey zo'n eng mannetje.. bléh
Daar zijn er ook meer vanquote:Op woensdag 22 januari 2025 08:51 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Praten de Nederlanders eigenlijk wel? Ik hoor voornamelijk Belgen kletsen.
Het zijn ook voornamelijk de Belgen die gezamenlijk met het spel bezig zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:51 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Bij sommige games die ik speel krijg ik nog een waarschuwing over knipperend licht enzo..dat je er naar van kan worden en dan meteen met spelen moet stoppen.quote:
Wow wat een sukkel die Jeffrey. En Jolien pikt dit gewoonquote:Op woensdag 22 januari 2025 08:39 schreef Koos1958 het volgende:
Niels zei tegen jordy dat hierbuiten die 2 nooit lang samen zullen blijven. Jeffrey is te jaloers en over jolien verstond ik jiet. Ook dat jolien weer niet kon douchen en Jeffrey haar niet voor laat gaan, een echte gentleman noemde niels hem
Ja hij inhaleert al het eten gewoonquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:01 schreef Koos1958 het volgende:
Iedereen heeft nog een volle bak slob en niels is alweer klaar.
Brutaal pittig vrouwmens. Kan best aardig zijn als ze zich goed voelt maar wil wel graag de overhand.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:45 schreef Koos1958 het volgende:
Milena had iets niet verwacht en wickey zei ik had dit ook niet verwacht. Gewoon haar zender niet om die milena
Vandaar al die scheten die hij laat.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja hij inhaleert al het eten gewoon
Zijn er ook nog maar 4, en 7 belgenquote:Op woensdag 22 januari 2025 08:51 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Is gewoon havermout. Hele volksstammen eten het gekookt of rauw als ontbijt.Super food.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:05 schreef Frummelie het volgende:
Als ik ze hoor over die slob dat het stinkt en vies is... ik word er zo misselijk van als ik het zie en hoor..
Hun analyses zijn altijd wel redelijk goed. Ze zijn nooit echt persoonlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:09 schreef engine het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:07 schreef marky het volgende:
[..]
Hun analyses zijn altijd wel redelijk goed. Ze zijn nooit echt persoonlijk.
De verhoudingen zijn echt scheef.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:05 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zijn er ook nog maar 4, en 7 belgen
Ik eet havermout in m'n yoghurt maar als ik hoor dat het meurt ben ik er wel klaar mee hi..quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is gewoon havermout. Hele volksstammen eten het gekookt of rauw als ontbijt.Super food.
Maar ja. Ik eet alle soorten pap. Desnoods met vel. Beetje suiker er overheen en smullen maar.Dus makkelijk praten.
Ik kreeg het niet helemaal meequote:Op woensdag 22 januari 2025 09:12 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Hij komt eraan.
Er zijn veel gamechangers in t spel , denk goed na.
Charicequote:Op woensdag 22 januari 2025 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn er nu 6 waar op gestemd kan worden.
Uit mijn hoofd
Keanu
Axel
Jeffrey
..
..
..
?
Wickyquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn er nu 6 waar op gestemd kan worden.
Uit mijn hoofd
Keanu
Axel
Jeffrey
..
..
..
?
quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn er nu 6 waar op gestemd kan worden. Die een target hebben.
Uit mijn hoofd
Keanu
Axel
Jeffrey
Charice
..
..
?
Ze denken dat ze iemand moeten noemen die ze willen nomineren maar wat als ze iemand moeten noemen die ze vrijstelling gunnen. Of beiden?quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:18 schreef Hznootje het volgende:
Als ze geen spel mogen spelen dan komen Wicky, Keanu en Axel op de bank
Ja en wicky gaat z'n gamechangers niet inzetten tot nu toe.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:18 schreef Hznootje het volgende:
Als ze geen spel mogen spelen dan komen Wicky, Keanu en Axel op de bank
Dat maakt toch niet uit?quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze denken dat ze iemand moeten noemen die ze willen nomineren maar wat als ze iemand moeten noemen die ze vrijstelling gunnen. Of beiden?
Dan wordt het onvoorspelbaar.
Jawel maar ze denken er verder niet over na. Alleen wie ze weg willen hebben zo veel mogelijk stemmen geven.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:23 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit?
Als je iemand vrij stelt nomineer je automatisch toch de anderen?
Vind het een depressief fake persoontje die daar rondloopt. Met een bluf die hij nog nooit heeft waargemaakt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:24 schreef Rhosyn het volgende:
Als Keanu op de bank komt is hij vrijdagavond thuis.
Axel en Wicky zijn populairder en sympathieker. Denk ik.
Van Keanu krijgen mensen een naar gevoel. Hij praat zeurderig en wat hij zegt komt ook niet erg fijn over.
Misschien een knipoog voor wat er gaat gebeuren.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:43 schreef Dotteke het volgende:
O ik hoopte heel even dat er wat aan kwam, de deur zo in beeld
Kan ook.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien een knipoog voor wat er gaat gebeuren.
Is gewoon een meeloopsterquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor Jolien zeggen dat haar band met Keanu beter is dan met Charice.
Snap ik niet.![]()
Ik zie haar vaak met Charice en nooit met Keanu.
Gezien dat gedoe met Jeffrey, heeft ze weinig mensenkennis.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor Jolien zeggen dat haar band met Keanu beter is dan met Charice.
Snap ik niet.![]()
Ik zie haar vaak met Charice en nooit met Keanu.
Over zo'n 24uur weten we de uitslag van wat daar is gestemd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:50 schreef Folies het volgende:
Jordy naar de DBK. Dus dan zal Niels net wel zijn geweest.
De andere dames hebben dan ook geen toegang tot make upquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook.
Milena is wel een van de weinige van de dames die veel met haar make-up bezig is
Hoezo? Is toch helemaal niet duidelijk wat vandaag/morgen gaat komen?quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:46 schreef Puzzie het volgende:
Jeff gaat dus gesaved worden en dan hoef ik niet meer te kijken naar BB
O ja is ook zo. Ja die zal heel lang zitten vermoed ikquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:54 schreef engine het volgende:
[..]
De andere dames hebben dan ook geen toegang tot make up![]()
Je gaat nog wat meemaken als jolien haar kast heeft denk ik.
je kan het al wel een beetje uitstippellen , net als de vorige keren .quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:55 schreef engine het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch helemaal niet duidelijk wat vandaag/morgen gaat komen?
kijken of de dynamiek anders is na vertrek Lenniequote:
zelfde hoor.. ben onderhand ook belgenmoe.. en ziet ernaar uit dat er weer 3 ollanders op de bank zittenquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijken of de dynamiek anders is na vertrek Lennie
maar voor mij mogen er wel 4 nieuwen bij
Oh ik nietquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
je kan het al wel een beetje uitstippellen , net als de vorige keren .
Jep ze maken mensen niet af maar zetren vraagtekens bij beslissingen. Ze vallen zo nooit aan op hun persoonlijkheden omdat ze het spel best goed nog kunnen scheiden van de mensen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:08 schreef Hznootje het volgende:
[..]niet persoonlijk? Kijken wij dezelfde streams?
ik was al bang dat het aan mij lag dat ik ze slecht verstaquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zelfde hoor.. ben onderhand ook belgenmoe.. en ziet ernaar uit dat er weer 3 ollanders op de bank zitten![]()
gesprekken worden weer steeds lastiger te volgen
Dan van die 3 Keanu, die het meest Belgisch klinkt, er maar uitquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zelfde hoor.. ben onderhand ook belgenmoe.. en ziet ernaar uit dat er weer 3 ollanders op de bank zitten![]()
Vorige keer zaten er twee op.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik weet niet over wie ze het heeft ( iig niet over havermout of de oksel van Jolien) maar dit gedrag had Lenny dus ook over mensen en daarom ging ze van leuk mens naar bitch.quote:
Denk het welquote:
Nee want die stond niet te huilen gister, ze zeiden net'' zei hij huilend'' maar jordy en Niels buurman en buurman 2 handen op 1 buikquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, ik denk Niels, sneaky bastard .... (not you ....
Niels had gezegd dat het sterke spelers waren. Jordy had gezegd ik heb pas in de dbk beslist.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Denk het wel
Matt, Jeff, Keanu en Jordy stonden namelijk in de tuin.
Heeft Jordy blijkbaar gezegd, Matt en Jeff jullie zijn sterke spelers, waar Keanu bij stond.
Ja, dat maakt het leuker en spannenderquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi om te zien dat ze bijna niemand meer vertrouwen .....![]()
Jordy heeft de terugkaatser. Dat weten Niels, Sharice en Milena ook.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:23 schreef rinardo het volgende:
Best wel grote groep die nu over Niels en Jordy lullen, dat betekend dat als die genomineerd kunnen worden, veel stemmen krijgen uit de groep
Het is voor mij geen reden om te nomineren maar ook niet om niet te nomineren.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:26 schreef greysbones het volgende:
keanu dus nog miemiemie
en zielig dat mensen Axel nomineren terwijl hij ziek is..
of dat een reden is om niet te nomineren
Normaal zou dat wel moeten (hij zegt nooit iets en doet geen moeite om bij de groep aan te sluiten). Ze onderschat alleen de medelijden stemmen.quote:
Aww so, thanks for juiste duidingquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:25 schreef marky het volgende:
[..]
Niels had gezegd dat het sterke spelers waren. Jordy had gezegd ik heb pas in de dbk beslist.
Haar probleem.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:27 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Normaal zou dat wel moeten (hij zegt nooit iets en doet geen moeite om in de groep aan te sluiten). Ze onderschat alleen de medelijden stemmen.
beetje vreemde gedachtequote:Op woensdag 22 januari 2025 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is voor mij geen reden om te nomineren maar ook niet om niet te nomineren.Maar hey. Gelukkig zit ik daar niet
Precies! Axel gaat denk ik juist ver komen door dit gedoe.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:27 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Normaal zou dat wel moeten (hij zegt nooit iets en doet geen moeite om bij de groep aan te sluiten). Ze onderschat alleen de medelijden stemmen.
Ja misschien is hij de grootste klootzak. We weten het gewoon niet want hij zegt nooit ietsquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies! Axel gaat denk ik juist ver komen door dit gedoe.
"Och zielige Axel, ziek geweest, buitengesloten. Hier heb je een 'pity vote'."
Dat niemand weet hoe ie eigenlijk is en tot nu toe in z'n reacties meestal overkomt als een dooie maakt kennelijk niet uit
Hij laat geen moer zien. Met gestrekt been erin gegaan en vervolgens janken als mensen je niet vertrouwen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat niemand weet hoe ie eigenlijk is en tot nu toe in z'n reacties meestal overkomt als een dooie maakt kennelijk niet uit
Die was gehaaid en wilde zeker met alleen Belgen overblijven want dan wist ze zeker in de finale te staan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:06 schreef marky het volgende:
[..]
Vorige keer zaten er twee op.
Dat was Ashley haar natte droom alleen overblijven met de belgen.
Dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:23 schreef rinardo het volgende:
Best wel grote groep die nu over Niels en Jordy lullen, dat betekend dat als die genomineerd kunnen worden, veel stemmen krijgen uit de groep
Was ook een beetje het fleur effectquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:33 schreef greysbones het volgende:
Milena heeft zich wel behoorlijk herpakt na haar eerste week
of gewoon viezz mazzel dat ze er niet weer op heeft gestaan
Precies eender als met Jason, die werd in begin ook genegeerd, nergens bij betrokken, en was daardoor een einselganger, het publiek vond hem daarom juist leuk.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En 'verspreekt' zich voor de 100e keer: "quizmaster, gamemaster of hoe die shit ook heet"quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Keanu gaat voor de honderdste keer het spel spelen ......
Hij heeft de kans niet gehad. Hij kwam binnen en moest meteen van BB allerlei opdrachten uitvoeren waar de groep niet blij van werd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:30 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ja misschien is hij de grootste klootzak. We weten het gewoon niet want hij zegt nooit iets
Tot nu toe doet hij niet anders ......quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:36 schreef greysbones het volgende:
Keanu gaat niet meer van de zijlijn toekijken
Jason werd outcast omdat hij iemand van de verkeerde kamer nomineerde. Hij was de eerste die een nominatie uitdeelde daardoor kwam hij alleen te staan. Jason won pas toen hij door iedereen genomineerd werd met de meest bizarre redenen. Hij moest toen dat hok weer in. Daar heeft hij heel veel stemmen gewonnen. Daarnaast bleek Jason een hele oprecht eerlijke gast die echt oprecht in het spel stond het gesprek met niemand uit de weg ging en ook zijn eerlijke mening gaf. Dat was in BB van 2023 een verademing.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Precies eender als met Jason, die werd in begin ook genegeerd, nergens bij betrokken, en was daardoor een einselganger, het publiek vond hem daarom juist leuk.
De fam van Axel zegt ook op Social media dat Axel in begin altijd de kat uit de boom moet kijken, niet meteen meegaat in alles, en toen werd hij ziek, dat is niet in zijn voordeel.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Keanu gaat voor de honderdste keer het spel spelen ......
quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]5 10 minuten later:
Keanu: "In de kluis, ik hoop gewoon dat daar een zak chips ligt, want dan koop ik die. Die gaat boven een gamechanger"
Tot zover 'ik ga het spel spelen'
Matti is een aardige gast maar past zijn verhaal aan zijn omgeving aan das erg jammer.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:48 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie nu zeggen dat hij het jordy wel kwalijk neemt want er waren andere keuzes. Nu over wie ze willen zien. Jeffrey zegt ik zou deze niet krijgen en nu wel. Had hij liever jolien erop gezien dan.
Jordy heeft toch ook gezegdquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:49 schreef Koos1958 het volgende:
Nee mattie hij zei niet op de bank gezeten. Jeffrey nu stoken over jordy.
Niet met nomineren dit is een targetpin. Dus ze zitten niet op de nominatiebank.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy heeft toch ook gezegd
ik zet je er niet op
daar heeft hij ook gelijk in
Net zo glijer als keanu is. Niels heeft hem al door en zei dit tegen jordy.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:51 schreef marky het volgende:
[..]
Matti is een aardige gast maar past zijn verhaal aan zijn omgeving aan das erg jammer.
potato potatoquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet met nomineren dit is een targetpin. Dus ze zitten niet op de nominatiebank.
Matti was een veilige keus voor een target die wordt niet genomineerd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy heeft toch ook gezegd
ik zet je er niet op
daar heeft hij ook gelijk in
Komt er een beetje beweging in die lamzakken en hier wordt geklaagd. Wat willen jullie dan, dat BB roept: "De doorligzalf staat voor jullie klaar in de DR?quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Komt er een beetje beweging in die lamzakken en hier word geklaagd. Wat willen jullie dan, dat BB roept: "De doorligzalf staat voor jullie klaar in de DR?
De kachel aanstekenquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:21 schreef spapaars het volgende:
Hoe komen ze daaraan?
En wat moeten ze ermee?
[ afbeelding ]
De kachel aansteken?quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:21 schreef spapaars het volgende:
Hoe komen ze daaraan?
En wat moeten ze ermee?
[ afbeelding ]
Volgens mij wel. Er staan ook voor de kachel blokjes en dingen om een vuurtje te maken.quote:
Ze kunnen het hout in die keuken gebruiken, gewoon brutaal slopen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Er staan ook voor de kachel blokjes en dingen om een vuurtje te maken.
Dat deden ze alleen in het begin. Buiten vuurtjes maken ook.
Maar daarna niet meer dus misschien zijn ze op?
Zeker, net als Elsa is in de keuken ook zo langzaam aan het snijden.....boontje voor boontje bij wijze van spreken.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:27 schreef lojanda het volgende:
Waarom is Jolien zo traag in alles wat ze doet.. dat loopje en hoe ze iets doet of eet.. zo langzaam
Het onfortuinlijke is dat ze daar niets aan kan doen (tenzij makeup).quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:32 schreef Koos1958 het volgende:
Sharise heeft ook altijd een sjaggie gezicht he.
Niet chagrijnig maar ze heeft van die droopy ogen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:32 schreef Koos1958 het volgende:
Sharise heeft ook altijd een sjaggie gezicht he.
Hopen dat ze niet te had trekt aan zijn haren want die zijn misschien nog niet helemaal goed geworteldquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:36 schreef zodeju het volgende:
Milena is weer aan het vlooien....vlechtjes draaien in Matt zijn haar.
De heren mogen wel oppassen want zie haar zo naar de finale glijden......
Ze wil ook enkeltje ziekenboegquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:39 schreef lojanda het volgende:
Jolien heeft net kip staan snijden en zonder handen te wassen doet ze haar haren achter haar oren en pakt ook andere spullen vast met die kiphandenlijkt me niet zo handig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |