Misschien een knipoog voor wat er gaat gebeuren.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:43 schreef Dotteke het volgende:
O ik hoopte heel even dat er wat aan kwam, de deur zo in beeld
Kan ook.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien een knipoog voor wat er gaat gebeuren.
Is gewoon een meeloopsterquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor Jolien zeggen dat haar band met Keanu beter is dan met Charice.
Snap ik niet.![]()
Ik zie haar vaak met Charice en nooit met Keanu.
Gezien dat gedoe met Jeffrey, heeft ze weinig mensenkennis.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor Jolien zeggen dat haar band met Keanu beter is dan met Charice.
Snap ik niet.![]()
Ik zie haar vaak met Charice en nooit met Keanu.
Over zo'n 24uur weten we de uitslag van wat daar is gestemd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:50 schreef Folies het volgende:
Jordy naar de DBK. Dus dan zal Niels net wel zijn geweest.
De andere dames hebben dan ook geen toegang tot make upquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook.
Milena is wel een van de weinige van de dames die veel met haar make-up bezig is
Hoezo? Is toch helemaal niet duidelijk wat vandaag/morgen gaat komen?quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:46 schreef Puzzie het volgende:
Jeff gaat dus gesaved worden en dan hoef ik niet meer te kijken naar BB
O ja is ook zo. Ja die zal heel lang zitten vermoed ikquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:54 schreef engine het volgende:
[..]
De andere dames hebben dan ook geen toegang tot make up![]()
Je gaat nog wat meemaken als jolien haar kast heeft denk ik.
je kan het al wel een beetje uitstippellen , net als de vorige keren .quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:55 schreef engine het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch helemaal niet duidelijk wat vandaag/morgen gaat komen?
kijken of de dynamiek anders is na vertrek Lenniequote:
zelfde hoor.. ben onderhand ook belgenmoe.. en ziet ernaar uit dat er weer 3 ollanders op de bank zittenquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijken of de dynamiek anders is na vertrek Lennie
maar voor mij mogen er wel 4 nieuwen bij
Oh ik nietquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
je kan het al wel een beetje uitstippellen , net als de vorige keren .
Jep ze maken mensen niet af maar zetren vraagtekens bij beslissingen. Ze vallen zo nooit aan op hun persoonlijkheden omdat ze het spel best goed nog kunnen scheiden van de mensen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:08 schreef Hznootje het volgende:
[..]niet persoonlijk? Kijken wij dezelfde streams?
ik was al bang dat het aan mij lag dat ik ze slecht verstaquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zelfde hoor.. ben onderhand ook belgenmoe.. en ziet ernaar uit dat er weer 3 ollanders op de bank zitten![]()
gesprekken worden weer steeds lastiger te volgen
Dan van die 3 Keanu, die het meest Belgisch klinkt, er maar uitquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zelfde hoor.. ben onderhand ook belgenmoe.. en ziet ernaar uit dat er weer 3 ollanders op de bank zitten![]()
Vorige keer zaten er twee op.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik weet niet over wie ze het heeft ( iig niet over havermout of de oksel van Jolien) maar dit gedrag had Lenny dus ook over mensen en daarom ging ze van leuk mens naar bitch.quote:
Denk het welquote:
Nee want die stond niet te huilen gister, ze zeiden net'' zei hij huilend'' maar jordy en Niels buurman en buurman 2 handen op 1 buikquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, ik denk Niels, sneaky bastard .... (not you ....
Niels had gezegd dat het sterke spelers waren. Jordy had gezegd ik heb pas in de dbk beslist.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Denk het wel
Matt, Jeff, Keanu en Jordy stonden namelijk in de tuin.
Heeft Jordy blijkbaar gezegd, Matt en Jeff jullie zijn sterke spelers, waar Keanu bij stond.
Ja, dat maakt het leuker en spannenderquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi om te zien dat ze bijna niemand meer vertrouwen .....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |