Jep ze maken mensen niet af maar zetren vraagtekens bij beslissingen. Ze vallen zo nooit aan op hun persoonlijkheden omdat ze het spel best goed nog kunnen scheiden van de mensen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:08 schreef Hznootje het volgende:
[..]niet persoonlijk? Kijken wij dezelfde streams?
ik was al bang dat het aan mij lag dat ik ze slecht verstaquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zelfde hoor.. ben onderhand ook belgenmoe.. en ziet ernaar uit dat er weer 3 ollanders op de bank zitten![]()
gesprekken worden weer steeds lastiger te volgen
Dan van die 3 Keanu, die het meest Belgisch klinkt, er maar uitquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zelfde hoor.. ben onderhand ook belgenmoe.. en ziet ernaar uit dat er weer 3 ollanders op de bank zitten![]()
Vorige keer zaten er twee op.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik weet niet over wie ze het heeft ( iig niet over havermout of de oksel van Jolien) maar dit gedrag had Lenny dus ook over mensen en daarom ging ze van leuk mens naar bitch.quote:
Denk het welquote:
Nee want die stond niet te huilen gister, ze zeiden net'' zei hij huilend'' maar jordy en Niels buurman en buurman 2 handen op 1 buikquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, ik denk Niels, sneaky bastard .... (not you ....
Niels had gezegd dat het sterke spelers waren. Jordy had gezegd ik heb pas in de dbk beslist.quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Denk het wel
Matt, Jeff, Keanu en Jordy stonden namelijk in de tuin.
Heeft Jordy blijkbaar gezegd, Matt en Jeff jullie zijn sterke spelers, waar Keanu bij stond.
Ja, dat maakt het leuker en spannenderquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi om te zien dat ze bijna niemand meer vertrouwen .....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |