Misschien een knipoog voor wat er gaat gebeuren.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:43 schreef Dotteke het volgende:
O ik hoopte heel even dat er wat aan kwam, de deur zo in beeld
Kan ook.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien een knipoog voor wat er gaat gebeuren.
Is gewoon een meeloopsterquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor Jolien zeggen dat haar band met Keanu beter is dan met Charice.
Snap ik niet.![]()
Ik zie haar vaak met Charice en nooit met Keanu.
Gezien dat gedoe met Jeffrey, heeft ze weinig mensenkennis.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor Jolien zeggen dat haar band met Keanu beter is dan met Charice.
Snap ik niet.![]()
Ik zie haar vaak met Charice en nooit met Keanu.
Over zo'n 24uur weten we de uitslag van wat daar is gestemd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:50 schreef Folies het volgende:
Jordy naar de DBK. Dus dan zal Niels net wel zijn geweest.
De andere dames hebben dan ook geen toegang tot make upquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook.
Milena is wel een van de weinige van de dames die veel met haar make-up bezig is
Hoezo? Is toch helemaal niet duidelijk wat vandaag/morgen gaat komen?quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:46 schreef Puzzie het volgende:
Jeff gaat dus gesaved worden en dan hoef ik niet meer te kijken naar BB
O ja is ook zo. Ja die zal heel lang zitten vermoed ikquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:54 schreef engine het volgende:
[..]
De andere dames hebben dan ook geen toegang tot make up![]()
Je gaat nog wat meemaken als jolien haar kast heeft denk ik.
je kan het al wel een beetje uitstippellen , net als de vorige keren .quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:55 schreef engine het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch helemaal niet duidelijk wat vandaag/morgen gaat komen?
kijken of de dynamiek anders is na vertrek Lenniequote:
zelfde hoor.. ben onderhand ook belgenmoe.. en ziet ernaar uit dat er weer 3 ollanders op de bank zittenquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijken of de dynamiek anders is na vertrek Lennie
maar voor mij mogen er wel 4 nieuwen bij
Oh ik nietquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
je kan het al wel een beetje uitstippellen , net als de vorige keren .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |