zo een feest zal het wel niet worden!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:24 schreef ben34567 het volgende:
Indien Jeffrey BB moet verlaten zou Jolien dan vrijwillig vertrekken om bij hem te zijn ?
Jammer. Maar ik gok dat Jeffrey al na een paar dagen na zijn exit op een ander meisje ligt of zijn ex stuurt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:25 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zo een feest zal het wel niet worden!
Geloof ik niet, krijg de indruk dat het nog niet zo diep zit, maar kan het mis hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:24 schreef ben34567 het volgende:
Indien Jeffrey BB moet verlaten zou Jolien dan vrijwillig vertrekken om bij hem te zijn ?
Zou wel passen bij het slappe beeld wat ik van haar heb. Die is vanaf het begin al een slap verliefd pubermeisje. Echt niet leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:24 schreef ben34567 het volgende:
nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:24 schreef ben34567 het volgende:
Zou hij vanavond krijgen, maar nog niet gezien.quote:
op axelquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die zou zo op een ander klimmen.
Mits op voorraad.
nee ik zag het ook niet daarstraks toen BB hem wakker maaktequote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:32 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zou hij vanavond krijgen, maar nog niet gezien.
Iel meisje betekend tenger meisje.....om het woord mager netjes te omzeilen....quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:27 schreef Thorelf het volgende:
zou Jordy met iel meisje...leeg meisje bedoelen?
Er zijn nog genoeg mensen die bekend willen worden ..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:43 schreef mario390 het volgende:
denken julie daar will nog jemand binnen bij dit weinige etenen in winter koud douchen?
dat begrijp ik,maar zo klein en tenger is ze niet...vind haar dommig en oppervlakkigquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Iel meisje betekend tenger meisje.....om het woord mager netjes te omzeilen....
man man de werden nur c-promisquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg mensen die bekend willen worden ..
Ja maar eenmaal in het circuit kunnen ze ook andere programmas meedoen ... Slaapt iedereen inmiddelsquote:
Yes, sommige gingen om 19.15 al de pyama aandoen en tandenpoetsenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar eenmaal in het circuit kunnen ze ook andere programmas meedoen ... Slaapt iedereen inmiddels
over wie had hij het dan ?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat begrijp ik,maar zo klein en tenger is ze niet...vind haar dommig en oppervlakkig
maar vooral gen Z danquote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg mensen die bekend willen worden ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |