Bij alles is het altijd "how can I make it about Niels" vanuit Niels zelf ookquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:49 schreef KinKiJan het volgende:
Het is meer dat Niels er hypocriet in is.
Zelf heeft ie 2 bedden, was ie 2x DM, koos zichzelf voor het doolhof spel, eiste dat kistje op, en hij zal een kledingtoken aan zichzelf geven als ie er als DM over zou mogen beslissen vertelde hij..
Maar toen Jeffrey snel naar de DR holde was de wereld te klein, werd Axel die eens een paar tientjes meer pakte meteen afgeschreven net als degene die De Wraak gaat gebruiken, alle 3 spelen ze op hun manier toch echt hun spel, net als Niels
nu hopen dat hij ook genomineerd gaat worden.. dit zijn maar targetsquote:
Genotquote:
Wickyquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Dus target
Keanu
Mattheus
Jeffrey
Sharice
Axel
en ?
Ja inderdaad mooi van hemquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:53 schreef engine het volgende:
Keanu komt weer troostenHet is een zeur maar ik vind hem heel lief soms.
Ja dat denk ik wel, maar dan wel Targetquote:
Niemand is nog genomineerd. Keanu, Axel, Mattheus, Jeffrey, Sharice, Wicky hebben targetpins gekregen, uit hen zal gekozen mogen worden wie er genomineerd zullen zijn.quote:
Oja , dat maakt 11.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel
Want Milena, Jolien, Jordy, Niels en Elsa zijn geen target
klopt, maar hoe komt volgens jullie Axel hier dan ook bij, die doet toch nergens aan mee deze week?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niemand is nog genomineerd. Keanu, Axel, Mattheus, Jeffrey, Sharice, Wicky hebben targetpins gekregen, uit hen zal gekozen mogen worden wie er genomineerd zullen zijn.
En Keanu denk ikquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:57 schreef Hznootje het volgende:
Sowieso komen Axel en Wicky er op..derde vraag ik me nog af
Wat een gelul ze zit er al ruim een weekquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sharice heeft veel dingen op TV gezien en het is nu bevestigd .....
Was elke keer positief kiezen en nu dus targetsquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:00 schreef zodeju het volgende:
Bewoners zijn het zat dat weer die twee mogen kiezen.....Hebben nu ook door dat BB kiest bij de persoon die opneemt......
Dan hadden ze moeten rennen naar de telefoon. Dit is juist het spel wat ze graag wilden spelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:00 schreef zodeju het volgende:
Bewoners zijn het zat dat weer die twee mogen kiezen.....Hebben nu ook door dat BB kiest bij de persoon die opneemt......
Niels is al een havik er boven op.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:03 schreef Verity het volgende:
[..]
Dan hadden ze moeten rennen naar de telefoon. Dit is juist het spel wat ze graag wilden spelen.
Ik hoop het.....dat het niet gaat zoals Niel en Jordy willen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:09 schreef Clasientje het volgende:
Ik ga er vanuit dat Jeffrey en Mattheus nergens heen gaan hun maken TV.
Dat hij weer als eerste bij de telefoon is, is toch niet voortrekken? Bewoners hadden ook ff buiten kunnen gaan lopen, of dicht bij de deur gaan staan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik baal ontzettend van dat voortrekken van Niels, die lul moet er echt heel snel uit ....![]()
Maar dan had er een heel andere BB vraag geweest.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:10 schreef ledn81 het volgende:
Niels "Mocht iemand anders de telefoon opgenomen hebben... "
Ja ze hadden ook echt de kans
eerst knijpsquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:12 schreef Kissingbird het volgende:
BB: axel zou je even je zender kunnen omdoen
Nielsquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik baal ontzettend van dat voortrekken van Niels, die lul moet er echt heel snel uit ....![]()
Dit was vanmiddag.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel je bent hier om uit te zieken, Hopelijk lukt dat een beetje, en je bent ook nog in het spel dat heb ik je verteld.
Ik praat je niet over alles bij ,maar over grote zaken wel.
Ik zou lekker zeggen.. joequote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:14 schreef Kodiak100 het volgende:
BB legt even uit hoe het met de telefoon ging en dat Niels en Jordy 6 targets moesten uitdelen en dat er nu via het luil een target komt
Ach ze waren al decion makers die mochten eerder stemmen uitdelenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Precies, die telefoon stuurt het spel zo erg nu, dat is echt ontzettend kut .....
Ja, het begon niet als vanmiddag dus dacht herhaling. Maar nee.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
BB zegt hem dit nu......... op s2![]()
even samen in de telefooncel en dan het volgende telefoontje pakkenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:17 schreef Ireth het volgende:
Kunnen Jolien en Jeffrey niet hun eigen stream 3 krijgen??
Tuurlijk maarja we kunnen het niet goed horenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:18 schreef Adat231 het volgende:
Heeft jeff haar al opgedragen wat ze moet stemmen?
Zijn nu echt poppen aan een touwtje.....quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Precies, die telefoon stuurt het spel zo erg nu, dat is echt ontzettend kut .....
dan hadden ze ook in de hoek van axel zijn kamer een tel moeten plaatsenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:11 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat hij weer als eerste bij de telefoon is, is toch niet voortrekken? Bewoners hadden ook ff buiten kunnen gaan lopen, of dicht bij de deur gaan staan.
Aantal bewoners durven ook al niet de telefoon op te nemen.
Iedereen roept: we willen spellen spelen, kennelijk niet graag genoeg.
Ze zijn dol op dat soort gasten, vorig jaar was het Glenn.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:19 schreef -river- het volgende:
Dit jaar valt BB mij echt zwaar tegen. Een van de redenen is dat het een echte Niels programma is geworden. Als dit zo blijft dan haak ik af, ik ken mezelf.
Samequote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:19 schreef -river- het volgende:
Dit jaar valt BB mij echt zwaar tegen. Een van de redenen is dat het een echte Niels programma is geworden. Als dit zo blijft dan haak ik af, ik ken mezelf.
Ik vind Glenn echt niet te vergelijken met Niels..Totaal ander typequote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zijn dol op dat soort gasten, vorig jaar was het Glenn.
Allebei een directe exitquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
even samen in de telefooncel en dan het volgende telefoontje pakken![]()
Jullie winnen een reisje naar de ardennen voor 2 personen
Nog ff geduld,. Dit kan niet maanden zo doorgaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:19 schreef -river- het volgende:
en dan streamlock no problemquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:17 schreef Ireth het volgende:
Kunnen ze niet gewoon verhuizen naar E.o.a. Datingshowquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:17 schreef Ireth het volgende:
Glenn was niet egoístisch en had een veel zachter karakter. Glenn was een toppertjequote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik vind Glenn echt niet te vergelijken met Niels..Totaal ander type
Toen was het de Ashley show......nu de Nielsshow. Maar wie weet is het gauw afgelopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik vind Glenn echt niet te vergelijken met Niels..Totaal ander type
Ik ook. Ik haak nu eigenlijk al afquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:19 schreef -river- het volgende:
De gladjakker speelde het spelletje wel goed.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Glenn was niet egoístisch en had een veel zachter karakter. Glenn was een toppertje
Glenn was als was in Ashley's handen.....en stemde zoals zij wilde met haar groepje.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Glenn was niet egoístisch en had een veel zachter karakter. Glenn was een toppertje
Hoogmoed komt voor de val. Hij waant zich de koning.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:19 schreef -river- het volgende:
Jolien kiest wat Jeffrey aangeeft. Doet ze dit niet komt het uitquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:29 schreef Adat231 het volgende:
Ik hoop dat Wicky nog even met Jolien gaat praten en met elsa,
Daarom zo dom van Jordy dat ie zijn token aan Jeff heeft laten zienquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:29 schreef zodeju het volgende:
Wat ik wel vanmidag merkte dat Jordy en Niels bang zijn voor Jeffrey en Matt...En dat ze het terug krijgen als ze die op de bank zetten door de andere bewoners.
Niels : "Wie zijn er nu weg... "quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:36 schreef -river- het volgende:
De niels show bevalt mij gewoon niet, hij zorgt iedere keer dat de vrouwen genomineerd zijn. Er zijn al vijf vrouwen en een man geweest met nominatie pin en twee vrouwen zijn er al uit.
Iedereen is nu een keer genomineerd, dus om Niels daar de schuld van te geven is een beetje flauw.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:36 schreef -river- het volgende:
De niels show bevalt mij gewoon niet, hij zorgt iedere keer dat de vrouwen genomineerd zijn. Er zijn al vijf vrouwen en een man geweest met nominatie pin en twee vrouwen zijn er al uit.
Axel ook nietquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:26 schreef Clasientje het volgende:
Jeffrey en Mattheus gaan nergens heen😁
Dit jaar geen vliegtuigjes, laten we alle truckers uit het westland oproepen om daar langs te rijden en te toeterenquote:
En dat verpest heel het spel.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:38 schreef spapaars het volgende:
Dit seizoen mogen bewoners best veel beslissen over andere bewoners.
En je ziet vaak dezelfde koppen die dat mogen doen.
Niels zelf niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Iedereen is nu een keer genomineerd, dus om Niels daar de schuld van te geven is een beetje flauw.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit jaar geen vliegtuigjes, laten we alle truckers uit het westland oproepen om daar langs te rijden en te toeteren![]()
grapje mensen![]()
Niels is niet alleen, overige bewoners hebben ook nog altijd een stem gehad.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:36 schreef -river- het volgende:
pff jeff doet ook niet veel meer dan hangen!! de rest trouwens ook niet echt, dus zoveel meer dan Axel doen ze nietquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:45 schreef KinKiJan het volgende:
~21:30 - Stream 1 - Jeffrey denkt dat Sharice en Wicky immens populair zijn.
Jolien: "Kijkers hebben daar een band mee he?"
Jeffrey: "Die hebben een mooi spel gespeeld hoor en Axel heeft nog niks bewezen. Alleen achterbaks geweest op 't spel vlak en voor de rest niets he?"
Niels: "Ja ok, maar het blijft moeilijk voor mij omdat hij ziek is"
Jeffrey: "Das waar, maar hij kan dan ergens naar huis, een dokter zien of rusten.
Niels lacht
Jeffrey: "Nee het is toch waar? Wat doet ie nu? Die zit al vier dagen gewoon in een bed"
Niels: "Daar kan ie zelf niets aan doen he?"
Jeffrey: "Weet ik, maar daarvoor was ie ook de hele tijd alleen he"
Niels maakt een vergelijking met een voetbalwedstrijd. Als je van een topclub wint met 5-0 omdat er een paar zieken zijn voelt dat ook niet prettig.
Jeffrey: "Nee dat is waar, maar als je die 3 punten nodig hebt, dan pak je die 3 punten. Een 'sympathiek ploegske' was het ook niet he, dus ja, dan boeit het minder?"
Hij vervolgt: "Omdat ie ziek is gaat dat mijn keuze gewoon nog altijd niet veranderen, en nu zeker niet"
Niels: "Ah wel, ik vind het gewoon moeilijk, voor mezelf"
Jeffrey: "Het is ook moeilijk"
Ik heb een flinke gamechangerquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy laat even zijn gamechanger zien om indruk te maken op de vrouwtjes
Is tegen hem gezegd door bbquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:54 schreef engine het volgende:
Ik wil zo graag weten of hij het nu verkeerd begrepen heeft of de uitleg op het plaatje niet klopt.
Of hij laat ze denken dat hem nomineren geen zin heeft, en dan zet hij het deze keer niet in.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy heeft een crush op Milenaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Heb je dat in de uitzending gezien?quote:
Eens en een late reactie, maar de groep laat het verder ook allemaal wel gebeuren. Milena (en Niels) die hun plek voor de suite opgeven voor Jordy en snap sowieso niet dat anderen niet op zijn gestaan om naar de suite te gaan. En zo gaat het de hele tijd, het komt je niet aanwaaien, ze moeten er eens een keer voor gaan strijdenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:49 schreef KinKiJan het volgende:
Het is meer dat Niels er hypocriet in is.
Zelf heeft ie 2 bedden, was ie 2x DM, koos zichzelf voor het doolhof spel, eiste dat kistje op, en hij zal een kledingtoken aan zichzelf geven als ie er als DM over zou mogen beslissen vertelde hij.. En nu dus 2 van de 3x de telefoon.
Maar toen Jeffrey snel naar de DR holde was de wereld te klein, werd Axel die eens een paar tientjes meer pakte meteen afgeschreven net als degene die De Wraak gaat gebruiken, alle 3 spelen ze op hun manier toch echt hun spel, net als Niels
Milena ziet hem als useful idiotquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jordy heeft een crush op Milena![]()
[ afbeelding ]
Terwijl ik net zit te denken dat Jordy qua praten heel vrouwelijk is.....quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was op TikTak maar iddquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Waarom maakt die dan een account als vrouw op insta
Zal haar man leuk vinden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Streamverslagen van de tv zouden ook welkom zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:32 schreef kater1 het volgende:
Tv uitzending is wel erg goed om de gaten in streamverslagen op te vullen! Ik zeg het maar even
Doe maar niet hier. Moet nog kijken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:01 schreef Folies het volgende:
[..]
Streamverslagen van de tv zouden ook welkom zijn.
Tiktok en heeft hij uitgelegd als.backupquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Waarom maakt die dan een account als vrouw op insta
Wicky zou een dubbele stem mogen geven , als hij zijn gamechanger inzet, maar denk niet , dat hij dit in deze fase van het spel al gaat doenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:43 schreef Thorelf het volgende:
mogen de bewoners 1 stem of meerdere uitbrengen?
In een speciaal topic bedoelde ik dan ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Doe maar niet hier. Moet nog kijken.
Actie voor t redactie overleg van morgen. Spel om oven vrij te spelen, verschuiven naar 15 februari.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:57 schreef ledn81 het volgende:
Jordy wil sowieso tot valentijsdag daar zitten.. hij gaat er om 5 u in de nacht uit om een cupcake voor Milena te maken![]()
De stagiaires schrijven druk mee
Milena windt iedereen om haar vingertje. Ze weet precies wat ze moet doen met haar make-up, lachjes, blikken, zielige verhalen. Ik vind haar vreselijk maar denk dat ze een goede kans maakt te winnen hiermee.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
meedoen met watquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:10 schreef Folies het volgende:
Wat een idiote dingen verzint die Kenau!
Meedoen met je ouders.
Bij je ouders toekijken.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:14 schreef Folies het volgende:
En echte vriendschap is o.a. zijn sperma opsnuiven.
ik roll the clips even hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:14 schreef Folies het volgende:
En echte vriendschap is o.a. zijn sperma opsnuiven.
Hahaha gadverdamme nee kan echt niet 😂😂😂😂quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:10 schreef Folies het volgende:
Wat een idiote dingen verzint die Kenau!
Meedoen met je ouders.
Bij je ouders toekijken.
Leuk als de hele buurt nu al die filmpjes naar elkaar doorstuurt in de buurtapp over Jordy en zijn sekstoys en zijn Willy knuffelquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:15 schreef engine het volgende:
Jordy heeft wel over alles nagedacht. Hij heeft zijn moeder in de buurtapp van zijn woning gezet
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Leuk als de hele buurt nu al die filmpjes naar elkaar doorstuurt in de buurtapp doorstuurt over Jordy en zijn sekstoys en zijn Willy knuffel![]()
En de ideeen als ie eruit gestemd wordt binnenkort om een oplaasbsre Willy in de tuin te zetten met Welkom thuis Sjordy
Begin gewoon bijna te twijfelen of er nog iemand met een fake identiteit in t huis zit. In t dagelijks leven stage coördinator bij Endemol Shine.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:18 schreef Luna68 het volgende:
Niels vraagt BB om de douche (warm water) dus het alarm zal zo wel afgaan
Ik denk dat de genomineerde morgen hun nominatie kunnen vrijspelenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Weet hij al wat er morgen op het programma staat dan??
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Het bed was toch alleen voor de persoon die het bed gewonnen had ?
+1 Deze gedachte had ik ookquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:26 schreef Rhosyn het volgende:
Wat een rare lui zitten in deze editie.
Vrouwenmishandeling....moet hij er niet direct uit......quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:16 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Stil vrouw, de baas wil wat zeggen
ik hoop het. of kunnen doorgeven.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:23 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ik denk dat de genomineerde morgen hun nominatie kunnen vrijspelen
quote:
buurvrouw krijgt sleutel maar mag alleen uit nood in de woning als hij bv in de brand staat.....de rest doet moeders.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:15 schreef engine het volgende:
Jordy heeft wel over alles nagedacht. Hij heeft zijn moeder in de buurtapp van zijn woning gezet
marciano uit jaar jvjlquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vrouwenmishandeling....moet hij er niet direct uit......
Zoiets dacht ik al, maar verstond het nietquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Milena en Jolien ruiken in de slaapzak
Jolien: "Is dat van mij?
Milena: "Ja, das toch uw oksel of niet?"
Jolien: "Eh...." <snuift nog eens> "Volgens mij is het gewoon m'n snuggy"
Milena: "Nee nee!"
Die is er tochquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:06 schreef Folies het volgende:
[..]
In een speciaal topic bedoelde ik dan ook.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:37 schreef Thorelf het volgende:
[..]
volgens mij bedoeld ze de snuggle hoodie de ze hebben. dat zijn de blauwe jassen
Het idee is hetzelfde, dragende deken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Lijkt erop. Die van BB zijn met rits.
Klopt, maar mensen waren hier op zoek naar precies dezelfde daarmeequote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het idee is hetzelfde, dragende deken.
Jordy voelt zich thuis bij de Belgen, die het meest bezig zijn met het spel.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jordy gaat op Axel en Wicky, en twijfelt tussen Keanu en Sharice ...
heb ik ook deze, lekker warm maar had liever een met rits gehad. Elke keer moet hij over je hoofd en is toch zwaarder dan een tshirt....hele hoofd in de war bril op de grond....quote:
Doe eerst Jeffrey maarquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als Niels volgende week op de bank staat gaat hij naar huis zegt hij, dat hoop ik ook ...![]()
En als de dood voor Wicky met zijn wraakpin.....hij weet dan dat hij volgende keer aan de beurt komt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jordy voelt zich thuis bij de Belgen, die het meest bezig zijn met het spel.
Mss morgen? Hoop op leuke nieuwe bewonersquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:47 schreef Flory- het volgende:
Wanneer denken jullie dat de nieuwen komen?
Is dat zeker. Ging dat vorig jaar ook zo?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:47 schreef Flory- het volgende:
Wanneer denken jullie dat de nieuwen komen?
Ik ook, beetje aanwezige typesquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Mss morgen? Hoop op leuke nieuwe bewoners
Is altijd anders, maar er komen er normaal nog een paar bij, nu zeker met Lennie eruit.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is dat zeker. Ging dat vorig jaar ook zo?
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
heb ik ook deze, lekker warm maar had liever een met rits gehad. Elke keer moet hij over je hoofd en is toch zwaarder dan een tshirt....hele hoofd in de war bril op de grond....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Jawel, het moeten er 15 worden op zijn minst. Maar denk pas vrijdag of van het weekend.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat er echt geen mensen meer bijkomen ....
Preciesquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:51 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Die ook een beetje tegengas durven geven
Lijkt me echt geweldig. Iemand die al 3 weken lekker streams zit te kijken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:51 schreef Flory- het volgende:
[..]
Is altijd anders, maar er komen er normaal nog een paar bij, nu zeker met Lennie eruit.
Hoop het ook, maar is afwachten, zou ook kunnen na een vertrek met de liveshow.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Mss morgen? Hoop op leuke nieuwe bewoners
Ik denk en hoop het ook niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat er echt geen mensen meer bijkomen ....
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lijkt me echt geweldig. Iemand die al 3 weken lekker streams zit te kijken.
Dit zou voor mij echt reden om te nomineren zijn 😅 Zo nasty.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:47 schreef Koos1958 het volgende:
Die niels laat echt de hele dag door scheten bij anderen in de.buurt. zo.smerig
Hoop het wel, anders loopt het snel leeg, en het is altijd met nog weinig bewoners saai geworden.quote:
Wel laat he. Maar idd voorgaande jaren waren het er altijd in totaal zo’n 18 ofzo volgens mij. Maar ik begin het me ook echt af te vragen, duurt lang.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jawel, het moeten er 15 worden op zijn minst. Maar denk pas vrijdag of van het weekend.
Helaas, het gaat weer zo zijn en terecht. Dat maakt het juist leuk, andere dynamiek. Heb echt geen zin om het met deze club te doen tot april.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |