quote:
buurvrouw krijgt sleutel maar mag alleen uit nood in de woning als hij bv in de brand staat.....de rest doet moeders.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:15 schreef engine het volgende:
Jordy heeft wel over alles nagedacht. Hij heeft zijn moeder in de buurtapp van zijn woning gezet
marciano uit jaar jvjlquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vrouwenmishandeling....moet hij er niet direct uit......
Zoiets dacht ik al, maar verstond het nietquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Milena en Jolien ruiken in de slaapzak
Jolien: "Is dat van mij?
Milena: "Ja, das toch uw oksel of niet?"
Jolien: "Eh...." <snuift nog eens> "Volgens mij is het gewoon m'n snuggy"
Milena: "Nee nee!"
Die is er tochquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:06 schreef Folies het volgende:
[..]
In een speciaal topic bedoelde ik dan ook.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:37 schreef Thorelf het volgende:
[..]
volgens mij bedoeld ze de snuggle hoodie de ze hebben. dat zijn de blauwe jassen
Het idee is hetzelfde, dragende deken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Lijkt erop. Die van BB zijn met rits.
Klopt, maar mensen waren hier op zoek naar precies dezelfde daarmeequote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het idee is hetzelfde, dragende deken.
Jordy voelt zich thuis bij de Belgen, die het meest bezig zijn met het spel.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jordy gaat op Axel en Wicky, en twijfelt tussen Keanu en Sharice ...
heb ik ook deze, lekker warm maar had liever een met rits gehad. Elke keer moet hij over je hoofd en is toch zwaarder dan een tshirt....hele hoofd in de war bril op de grond....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |