Streamverslagen van de tv zouden ook welkom zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:32 schreef kater1 het volgende:
Tv uitzending is wel erg goed om de gaten in streamverslagen op te vullen! Ik zeg het maar even
Doe maar niet hier. Moet nog kijken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:01 schreef Folies het volgende:
[..]
Streamverslagen van de tv zouden ook welkom zijn.
Tiktok en heeft hij uitgelegd als.backupquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Waarom maakt die dan een account als vrouw op insta
Wicky zou een dubbele stem mogen geven , als hij zijn gamechanger inzet, maar denk niet , dat hij dit in deze fase van het spel al gaat doenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:43 schreef Thorelf het volgende:
mogen de bewoners 1 stem of meerdere uitbrengen?
In een speciaal topic bedoelde ik dan ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Doe maar niet hier. Moet nog kijken.
Actie voor t redactie overleg van morgen. Spel om oven vrij te spelen, verschuiven naar 15 februari.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:57 schreef ledn81 het volgende:
Jordy wil sowieso tot valentijsdag daar zitten.. hij gaat er om 5 u in de nacht uit om een cupcake voor Milena te maken![]()
De stagiaires schrijven druk mee
Milena windt iedereen om haar vingertje. Ze weet precies wat ze moet doen met haar make-up, lachjes, blikken, zielige verhalen. Ik vind haar vreselijk maar denk dat ze een goede kans maakt te winnen hiermee.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jordy heeft een crush op Milena![]()
[ afbeelding ]
meedoen met watquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:10 schreef Folies het volgende:
Wat een idiote dingen verzint die Kenau!
Meedoen met je ouders.
Bij je ouders toekijken.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:14 schreef Folies het volgende:
En echte vriendschap is o.a. zijn sperma opsnuiven.
ik roll the clips even hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:14 schreef Folies het volgende:
En echte vriendschap is o.a. zijn sperma opsnuiven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |