Jolien kiest wat Jeffrey aangeeft. Doet ze dit niet komt het uitquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:29 schreef Adat231 het volgende:
Ik hoop dat Wicky nog even met Jolien gaat praten en met elsa,
Daarom zo dom van Jordy dat ie zijn token aan Jeff heeft laten zienquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:29 schreef zodeju het volgende:
Wat ik wel vanmidag merkte dat Jordy en Niels bang zijn voor Jeffrey en Matt...En dat ze het terug krijgen als ze die op de bank zetten door de andere bewoners.
Niels : "Wie zijn er nu weg... "quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:36 schreef -river- het volgende:
De niels show bevalt mij gewoon niet, hij zorgt iedere keer dat de vrouwen genomineerd zijn. Er zijn al vijf vrouwen en een man geweest met nominatie pin en twee vrouwen zijn er al uit.
Iedereen is nu een keer genomineerd, dus om Niels daar de schuld van te geven is een beetje flauw.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:36 schreef -river- het volgende:
De niels show bevalt mij gewoon niet, hij zorgt iedere keer dat de vrouwen genomineerd zijn. Er zijn al vijf vrouwen en een man geweest met nominatie pin en twee vrouwen zijn er al uit.
Axel ook nietquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:26 schreef Clasientje het volgende:
Jeffrey en Mattheus gaan nergens heen😁
Dit jaar geen vliegtuigjes, laten we alle truckers uit het westland oproepen om daar langs te rijden en te toeterenquote:
En dat verpest heel het spel.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:38 schreef spapaars het volgende:
Dit seizoen mogen bewoners best veel beslissen over andere bewoners.
En je ziet vaak dezelfde koppen die dat mogen doen.
Niels zelf niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Iedereen is nu een keer genomineerd, dus om Niels daar de schuld van te geven is een beetje flauw.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit jaar geen vliegtuigjes, laten we alle truckers uit het westland oproepen om daar langs te rijden en te toeteren![]()
grapje mensen![]()
Niels is niet alleen, overige bewoners hebben ook nog altijd een stem gehad.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:36 schreef -river- het volgende:
pff jeff doet ook niet veel meer dan hangen!! de rest trouwens ook niet echt, dus zoveel meer dan Axel doen ze nietquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:45 schreef KinKiJan het volgende:
~21:30 - Stream 1 - Jeffrey denkt dat Sharice en Wicky immens populair zijn.
Jolien: "Kijkers hebben daar een band mee he?"
Jeffrey: "Die hebben een mooi spel gespeeld hoor en Axel heeft nog niks bewezen. Alleen achterbaks geweest op 't spel vlak en voor de rest niets he?"
Niels: "Ja ok, maar het blijft moeilijk voor mij omdat hij ziek is"
Jeffrey: "Das waar, maar hij kan dan ergens naar huis, een dokter zien of rusten.
Niels lacht
Jeffrey: "Nee het is toch waar? Wat doet ie nu? Die zit al vier dagen gewoon in een bed"
Niels: "Daar kan ie zelf niets aan doen he?"
Jeffrey: "Weet ik, maar daarvoor was ie ook de hele tijd alleen he"
Niels maakt een vergelijking met een voetbalwedstrijd. Als je van een topclub wint met 5-0 omdat er een paar zieken zijn voelt dat ook niet prettig.
Jeffrey: "Nee dat is waar, maar als je die 3 punten nodig hebt, dan pak je die 3 punten. Een 'sympathiek ploegske' was het ook niet he, dus ja, dan boeit het minder?"
Hij vervolgt: "Omdat ie ziek is gaat dat mijn keuze gewoon nog altijd niet veranderen, en nu zeker niet"
Niels: "Ah wel, ik vind het gewoon moeilijk, voor mezelf"
Jeffrey: "Het is ook moeilijk"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |