Ze zijn dol op dat soort gasten, vorig jaar was het Glenn.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:19 schreef -river- het volgende:
Dit jaar valt BB mij echt zwaar tegen. Een van de redenen is dat het een echte Niels programma is geworden. Als dit zo blijft dan haak ik af, ik ken mezelf.
Samequote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:19 schreef -river- het volgende:
Dit jaar valt BB mij echt zwaar tegen. Een van de redenen is dat het een echte Niels programma is geworden. Als dit zo blijft dan haak ik af, ik ken mezelf.
Ik vind Glenn echt niet te vergelijken met Niels..Totaal ander typequote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zijn dol op dat soort gasten, vorig jaar was het Glenn.
Allebei een directe exitquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
even samen in de telefooncel en dan het volgende telefoontje pakken![]()
Jullie winnen een reisje naar de ardennen voor 2 personen
Nog ff geduld,. Dit kan niet maanden zo doorgaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:19 schreef -river- het volgende:
en dan streamlock no problemquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:17 schreef Ireth het volgende:
Kunnen Jolien en Jeffrey niet hun eigen stream 3 krijgen??
Kunnen ze niet gewoon verhuizen naar E.o.a. Datingshowquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:17 schreef Ireth het volgende:
Kunnen Jolien en Jeffrey niet hun eigen stream 3 krijgen??
Glenn was niet egoístisch en had een veel zachter karakter. Glenn was een toppertjequote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik vind Glenn echt niet te vergelijken met Niels..Totaal ander type
Toen was het de Ashley show......nu de Nielsshow. Maar wie weet is het gauw afgelopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik vind Glenn echt niet te vergelijken met Niels..Totaal ander type
Ik ook. Ik haak nu eigenlijk al afquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:19 schreef -river- het volgende:
De gladjakker speelde het spelletje wel goed.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Glenn was niet egoístisch en had een veel zachter karakter. Glenn was een toppertje
Glenn was als was in Ashley's handen.....en stemde zoals zij wilde met haar groepje.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Glenn was niet egoístisch en had een veel zachter karakter. Glenn was een toppertje
Op dinsdag 21 januari 2025 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoogmoed komt voor de val. Hij waant zich de koning.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:19 schreef -river- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |