Dit was vanmiddag.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel je bent hier om uit te zieken, Hopelijk lukt dat een beetje, en je bent ook nog in het spel dat heb ik je verteld.
Ik praat je niet over alles bij ,maar over grote zaken wel.
Ik zou lekker zeggen.. joequote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:14 schreef Kodiak100 het volgende:
BB legt even uit hoe het met de telefoon ging en dat Niels en Jordy 6 targets moesten uitdelen en dat er nu via het luil een target komt
Ach ze waren al decion makers die mochten eerder stemmen uitdelenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Precies, die telefoon stuurt het spel zo erg nu, dat is echt ontzettend kut .....
Ja, het begon niet als vanmiddag dus dacht herhaling. Maar nee.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
BB zegt hem dit nu......... op s2![]()
even samen in de telefooncel en dan het volgende telefoontje pakkenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:17 schreef Ireth het volgende:
Kunnen Jolien en Jeffrey niet hun eigen stream 3 krijgen??
Tuurlijk maarja we kunnen het niet goed horenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:18 schreef Adat231 het volgende:
Heeft jeff haar al opgedragen wat ze moet stemmen?
Zijn nu echt poppen aan een touwtje.....quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Precies, die telefoon stuurt het spel zo erg nu, dat is echt ontzettend kut .....
dan hadden ze ook in de hoek van axel zijn kamer een tel moeten plaatsenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:11 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat hij weer als eerste bij de telefoon is, is toch niet voortrekken? Bewoners hadden ook ff buiten kunnen gaan lopen, of dicht bij de deur gaan staan.
Aantal bewoners durven ook al niet de telefoon op te nemen.
Iedereen roept: we willen spellen spelen, kennelijk niet graag genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |