Hahaha gadverdamme nee kan echt niet 😂😂😂😂quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:10 schreef Folies het volgende:
Wat een idiote dingen verzint die Kenau!
Meedoen met je ouders.
Bij je ouders toekijken.
Leuk als de hele buurt nu al die filmpjes naar elkaar doorstuurt in de buurtapp over Jordy en zijn sekstoys en zijn Willy knuffelquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:15 schreef engine het volgende:
Jordy heeft wel over alles nagedacht. Hij heeft zijn moeder in de buurtapp van zijn woning gezet
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Leuk als de hele buurt nu al die filmpjes naar elkaar doorstuurt in de buurtapp doorstuurt over Jordy en zijn sekstoys en zijn Willy knuffel![]()
En de ideeen als ie eruit gestemd wordt binnenkort om een oplaasbsre Willy in de tuin te zetten met Welkom thuis Sjordy
Begin gewoon bijna te twijfelen of er nog iemand met een fake identiteit in t huis zit. In t dagelijks leven stage coördinator bij Endemol Shine.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:18 schreef Luna68 het volgende:
Niels vraagt BB om de douche (warm water) dus het alarm zal zo wel afgaan
Ik denk dat de genomineerde morgen hun nominatie kunnen vrijspelenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Weet hij al wat er morgen op het programma staat dan??
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Het bed was toch alleen voor de persoon die het bed gewonnen had ?
+1 Deze gedachte had ik ookquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:26 schreef Rhosyn het volgende:
Wat een rare lui zitten in deze editie.
Vrouwenmishandeling....moet hij er niet direct uit......quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:16 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Stil vrouw, de baas wil wat zeggen
ik hoop het. of kunnen doorgeven.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:23 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ik denk dat de genomineerde morgen hun nominatie kunnen vrijspelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |