Doe eerst Jeffrey maarquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als Niels volgende week op de bank staat gaat hij naar huis zegt hij, dat hoop ik ook ...![]()
En als de dood voor Wicky met zijn wraakpin.....hij weet dan dat hij volgende keer aan de beurt komt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jordy voelt zich thuis bij de Belgen, die het meest bezig zijn met het spel.
Mss morgen? Hoop op leuke nieuwe bewonersquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:47 schreef Flory- het volgende:
Wanneer denken jullie dat de nieuwen komen?
Is dat zeker. Ging dat vorig jaar ook zo?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:47 schreef Flory- het volgende:
Wanneer denken jullie dat de nieuwen komen?
Ik ook, beetje aanwezige typesquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Mss morgen? Hoop op leuke nieuwe bewoners
Is altijd anders, maar er komen er normaal nog een paar bij, nu zeker met Lennie eruit.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is dat zeker. Ging dat vorig jaar ook zo?
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
heb ik ook deze, lekker warm maar had liever een met rits gehad. Elke keer moet hij over je hoofd en is toch zwaarder dan een tshirt....hele hoofd in de war bril op de grond....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Jawel, het moeten er 15 worden op zijn minst. Maar denk pas vrijdag of van het weekend.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat er echt geen mensen meer bijkomen ....
Preciesquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:51 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Die ook een beetje tegengas durven geven
Lijkt me echt geweldig. Iemand die al 3 weken lekker streams zit te kijken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:51 schreef Flory- het volgende:
[..]
Is altijd anders, maar er komen er normaal nog een paar bij, nu zeker met Lennie eruit.
Hoop het ook, maar is afwachten, zou ook kunnen na een vertrek met de liveshow.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Mss morgen? Hoop op leuke nieuwe bewoners
Ik denk en hoop het ook niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat er echt geen mensen meer bijkomen ....
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lijkt me echt geweldig. Iemand die al 3 weken lekker streams zit te kijken.
Dit zou voor mij echt reden om te nomineren zijn 😅 Zo nasty.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:47 schreef Koos1958 het volgende:
Die niels laat echt de hele dag door scheten bij anderen in de.buurt. zo.smerig
Hoop het wel, anders loopt het snel leeg, en het is altijd met nog weinig bewoners saai geworden.quote:
Wel laat he. Maar idd voorgaande jaren waren het er altijd in totaal zo’n 18 ofzo volgens mij. Maar ik begin het me ook echt af te vragen, duurt lang.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jawel, het moeten er 15 worden op zijn minst. Maar denk pas vrijdag of van het weekend.
Helaas, het gaat weer zo zijn en terecht. Dat maakt het juist leuk, andere dynamiek. Heb echt geen zin om het met deze club te doen tot april.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |