Daar zijn er ook meer vanquote:Op woensdag 22 januari 2025 08:51 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Praten de Nederlanders eigenlijk wel? Ik hoor voornamelijk Belgen kletsen.
Het zijn ook voornamelijk de Belgen die gezamenlijk met het spel bezig zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:51 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Bij sommige games die ik speel krijg ik nog een waarschuwing over knipperend licht enzo..dat je er naar van kan worden en dan meteen met spelen moet stoppen.quote:
Wow wat een sukkel die Jeffrey. En Jolien pikt dit gewoonquote:Op woensdag 22 januari 2025 08:39 schreef Koos1958 het volgende:
Niels zei tegen jordy dat hierbuiten die 2 nooit lang samen zullen blijven. Jeffrey is te jaloers en over jolien verstond ik jiet. Ook dat jolien weer niet kon douchen en Jeffrey haar niet voor laat gaan, een echte gentleman noemde niels hem
Ja hij inhaleert al het eten gewoonquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:01 schreef Koos1958 het volgende:
Iedereen heeft nog een volle bak slob en niels is alweer klaar.
Brutaal pittig vrouwmens. Kan best aardig zijn als ze zich goed voelt maar wil wel graag de overhand.quote:Op woensdag 22 januari 2025 08:45 schreef Koos1958 het volgende:
Milena had iets niet verwacht en wickey zei ik had dit ook niet verwacht. Gewoon haar zender niet om die milena
Vandaar al die scheten die hij laat.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja hij inhaleert al het eten gewoon
Zijn er ook nog maar 4, en 7 belgenquote:Op woensdag 22 januari 2025 08:51 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Is gewoon havermout. Hele volksstammen eten het gekookt of rauw als ontbijt.Super food.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:05 schreef Frummelie het volgende:
Als ik ze hoor over die slob dat het stinkt en vies is... ik word er zo misselijk van als ik het zie en hoor..
Hun analyses zijn altijd wel redelijk goed. Ze zijn nooit echt persoonlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 23:09 schreef engine het volgende:
Ik luister best graag naar Jordy en Niels
quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:07 schreef marky het volgende:
[..]
Hun analyses zijn altijd wel redelijk goed. Ze zijn nooit echt persoonlijk.
De verhoudingen zijn echt scheef.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:05 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zijn er ook nog maar 4, en 7 belgen
Ik eet havermout in m'n yoghurt maar als ik hoor dat het meurt ben ik er wel klaar mee hi..quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is gewoon havermout. Hele volksstammen eten het gekookt of rauw als ontbijt.Super food.
Maar ja. Ik eet alle soorten pap. Desnoods met vel. Beetje suiker er overheen en smullen maar.Dus makkelijk praten.
Ik kreeg het niet helemaal meequote:Op woensdag 22 januari 2025 09:12 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Hij komt eraan.
Er zijn veel gamechangers in t spel , denk goed na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |