De kachel aanstekenquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:21 schreef spapaars het volgende:
Hoe komen ze daaraan?
En wat moeten ze ermee?
[ afbeelding ]
De kachel aansteken?quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:21 schreef spapaars het volgende:
Hoe komen ze daaraan?
En wat moeten ze ermee?
[ afbeelding ]
Volgens mij wel. Er staan ook voor de kachel blokjes en dingen om een vuurtje te maken.quote:
Ze kunnen het hout in die keuken gebruiken, gewoon brutaal slopen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Er staan ook voor de kachel blokjes en dingen om een vuurtje te maken.
Dat deden ze alleen in het begin. Buiten vuurtjes maken ook.
Maar daarna niet meer dus misschien zijn ze op?
Zeker, net als Elsa is in de keuken ook zo langzaam aan het snijden.....boontje voor boontje bij wijze van spreken.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:27 schreef lojanda het volgende:
Waarom is Jolien zo traag in alles wat ze doet.. dat loopje en hoe ze iets doet of eet.. zo langzaam
Het onfortuinlijke is dat ze daar niets aan kan doen (tenzij makeup).quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:32 schreef Koos1958 het volgende:
Sharise heeft ook altijd een sjaggie gezicht he.
Niet chagrijnig maar ze heeft van die droopy ogen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 11:32 schreef Koos1958 het volgende:
Sharise heeft ook altijd een sjaggie gezicht he.
Hopen dat ze niet te had trekt aan zijn haren want die zijn misschien nog niet helemaal goed geworteldquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:36 schreef zodeju het volgende:
Milena is weer aan het vlooien....vlechtjes draaien in Matt zijn haar.
De heren mogen wel oppassen want zie haar zo naar de finale glijden......
Ze wil ook enkeltje ziekenboegquote:Op woensdag 22 januari 2025 11:39 schreef lojanda het volgende:
Jolien heeft net kip staan snijden en zonder handen te wassen doet ze haar haren achter haar oren en pakt ook andere spullen vast met die kiphandenlijkt me niet zo handig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |