Charicequote:Op woensdag 22 januari 2025 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn er nu 6 waar op gestemd kan worden.
Uit mijn hoofd
Keanu
Axel
Jeffrey
..
..
..
?
Wickyquote:Op woensdag 22 januari 2025 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn er nu 6 waar op gestemd kan worden.
Uit mijn hoofd
Keanu
Axel
Jeffrey
..
..
..
?
quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn er nu 6 waar op gestemd kan worden. Die een target hebben.
Uit mijn hoofd
Keanu
Axel
Jeffrey
Charice
..
..
?
Ze denken dat ze iemand moeten noemen die ze willen nomineren maar wat als ze iemand moeten noemen die ze vrijstelling gunnen. Of beiden?quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:18 schreef Hznootje het volgende:
Als ze geen spel mogen spelen dan komen Wicky, Keanu en Axel op de bank
Ja en wicky gaat z'n gamechangers niet inzetten tot nu toe.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:18 schreef Hznootje het volgende:
Als ze geen spel mogen spelen dan komen Wicky, Keanu en Axel op de bank
Dat maakt toch niet uit?quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze denken dat ze iemand moeten noemen die ze willen nomineren maar wat als ze iemand moeten noemen die ze vrijstelling gunnen. Of beiden?
Dan wordt het onvoorspelbaar.
Jawel maar ze denken er verder niet over na. Alleen wie ze weg willen hebben zo veel mogelijk stemmen geven.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:23 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit?
Als je iemand vrij stelt nomineer je automatisch toch de anderen?
Vind het een depressief fake persoontje die daar rondloopt. Met een bluf die hij nog nooit heeft waargemaakt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 09:24 schreef Rhosyn het volgende:
Als Keanu op de bank komt is hij vrijdagavond thuis.
Axel en Wicky zijn populairder en sympathieker. Denk ik.
Van Keanu krijgen mensen een naar gevoel. Hij praat zeurderig en wat hij zegt komt ook niet erg fijn over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |