Grappig die verandering. En eerlijk.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:24 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey blijft over axel zeiken. Niels en jordy zeggen wel zielig al 3 dagen ziek.
Hij speelt het spel, en terecht. Het is geen filantropische instelling daar.quote:
Het is een spel-spelend naar ventje.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij speelt het spel, en terecht. Het is geen filantropische instelling daar.
Jah, zeg maar dag tegen Axxelquote:Op maandag 20 januari 2025 14:27 schreef freaky40 het volgende:
Maar buiten dat, denk niet dat er een Nederlander gaat vrijdag.
Als het aan de febo ligt niet ... dus er zal weer flink gestuurd worden.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:27 schreef freaky40 het volgende:
Maar buiten dat, denk niet dat er een Nederlander gaat vrijdag.
Ik vind het meer een egoïstisch k*tjongquote:Op maandag 20 januari 2025 14:27 schreef freaky40 het volgende:
Vind het wel mee vallen, hoort bij zijn leeftijd. Hij heeft wat branie.
Terwijl de anderen nog druk zijn om alle schone afwas naar binnen te tillen. Wat laat ze zich kennen.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:28 schreef mazaru het volgende:
Ze ligt alweer plat. Klaar met helpen.
[ afbeelding ]
Er zijn nu 2 Nederlanders uit dus voor de verdeling zou het wel kunnen en ook in ogenschouw nemen wat er nog binnen gaat komen.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als het aan de febo ligt niet ... dus er zal weer flink gestuurd worden.
Ik hoop dat keanu nog leuker wordt zonder Lennie, indien niet mag hij daarna ook wieberen!quote:Op maandag 20 januari 2025 14:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeffrey blijft erg lang hangen in zijn "haat" richting Axel en ik ga er niet vanuit dat hij daarin nog veranderd.
Puber gedrag net als dat gezever van hem met Jolien. Dit zal hem geen goed doen,
Van mij mag hij weg en Elsa en Lennie meenemen
Hij kon het al niet hebben dat Jolien een gesprek met Axel had.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeffrey blijft erg lang hangen in zijn "haat" richting Axel en ik ga er niet vanuit dat hij daarin nog veranderd.
Puber gedrag net als dat gezever van hem met Jolien. Dit zal hem geen goed doen,
Van mij mag hij weg en Elsa en Lennie meenemen
En waarom zou de FEBO dat niet willen? Veel kijkers zijn hem en die geile blik meer dan zat.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:30 schreef freaky40 het volgende:
Denk niet dat hij voorlopig vertrekt, dat wil de FEBO niet.
Die denken aan kijkcijfers want een stelletjequote:Op maandag 20 januari 2025 14:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En waarom zou de FEBO dat niet willen? Veel kijkers zijn hem en die geile blik meer dan zat.
Omdat de kijker een romance wil zien!quote:Op maandag 20 januari 2025 14:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En waarom zou de FEBO dat niet willen? Veel kijkers zijn hem en die geile blik meer dan zat.
Dus dat.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Omdat de kijker een romance wil zien!![]()
Dan moeten ze er ook eens op letten welke stream de streamers kijken. Ik wissel meteen van stream als ik die 2 weer zie hangen, plukken en fluisteren en lees dat van heel veel hier.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die denken aan kijkcijfers want een stelletje
Hier ben ik het mee eens .. en ophef, hoe dan ook, levert kijkcijfers op.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die denken aan kijkcijfers want een stelletje
Ten opzichte van de tv-kijkers zijn wij ver in de minderheid.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan moeten ze er ook eens op letten welke stream de streamers kijken. Ik wissel meteen van stream als ik die 2 weer zie hangen, plukken en fluisteren en lees dat van heel veel hier.
Nee ook al zitten samen 'op de bank' gaan ze nog voor de 3e persoon.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens .. en ophef, hoe dan ook, levert kijkcijfers op.
Als Jeff in de pols er overal slecht voorstaat, kunnen ze hem niet meer houden, dan zetten ze zichzelf voor gekquote:Op maandag 20 januari 2025 14:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee ook al zitten samen 'op de bank' gaan ze nog voor de 3e persoon.
Eensquote:Op maandag 20 januari 2025 14:27 schreef freaky40 het volgende:
Vind het wel mee vallen, hoort bij zijn leeftijd. Hij heeft wat branie.
Daar heeft FEBO hoegenaamd lak aan.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als Jeff in de pols er overal slecht voorstaat, kunnen ze hem niet meer houden, dan zetten ze zichzelf voor gek
En jij kan het wetenquote:Op maandag 20 januari 2025 14:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar heeft FEBO hoegenaamd lak aan.
Voor mij tot nu toe de leukste bewonerquote:
Dat kan. Kan ook zo zijn dat Niels zich geroepen voelt te zorgen voor Axel. Hij is tenslotte vader.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:35 schreef lojanda het volgende:
Dat Niels nu net doet of hij menselijk is en gevoelens heeft om niet Axel te nomineren heeft puur te maken dat hij tot het besef is gekomen dat zijn gedrag hem niet verder zal brengen. Dit is alleen maar tactiek..
Ik vind Wicky ook leukquote:Op maandag 20 januari 2025 14:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor mij tot nu toe de leukste bewoner
Ze wil wel graag alle aandacht en verwennerijquote:Op maandag 20 januari 2025 14:38 schreef Jockari het volgende:
Milena glipt overal door, maar buiten zich laten vlooien heeft die er ook nog niet veel aan dood gedaan.
[ afbeelding ]
Is bij mij onderaan gestart in de ranking, maar klimt vlotjes naar boven.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor mij tot nu toe de leukste bewoner
Die vind ik ook oké al zeurt hij wel veel.. maar het is wel een goeie knul. Jammer dat hij zo onzeker is want dat hoeft hij echt niet te zijn.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 14:38 schreef Jockari het volgende:
Milena glipt overal door, maar buiten zich laten vlooien heeft die er ook nog niet veel aan dood gedaan.
[ afbeelding ]
Uiteindelijk wel, als de FEBO er klaar mee is.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:40 schreef Million_Lights het volgende:
Enkele jaren geleden met Vera en Dimi hebben ze Vera toch ook laten gaan.
En wicky is voor mij ook een winnaar. Mattheus Keanu en Wicky zijn een mooie top driequote:
Keanu mag inmiddels geschrapt worden.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
En wicky is voor mij ook een winnaar. Mattheus Keanu en Wicky zijn een mooie top drie
eerstknijpsquote:Op maandag 20 januari 2025 14:46 schreef Kodiak100 het volgende:
BB
Bewoner het is tijd om naar de DR te komen, jullie bepalen zelf de volgorde
Wie mag ik als eerste verwelkomen?
Het zou natuurlijk ook nog zo kunnen zijn dat ie ook aardig kan zijn qua karakter?quote:Op maandag 20 januari 2025 14:35 schreef lojanda het volgende:
Dat Niels nu net doet of hij menselijk is en gevoelens heeft om niet Axel te nomineren heeft puur te maken dat hij tot het besef is gekomen dat zijn gedrag hem niet verder zal brengen. Dit is alleen maar tactiek..
Liever gewoon helemaal uitquote:Op maandag 20 januari 2025 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kan de FEBO de mic van die opperbaas niet wat zachter zetten? Je hoort haar overal overheen schreeuwen
Ja dat zal het zijnquote:Op maandag 20 januari 2025 14:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook nog zo kunnen zijn dat ie ook aardig kan zijn qua karakter?
quote:Op maandag 20 januari 2025 14:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Keanu mag inmiddels geschrapt worden.
Ow goeie, ik ben ze ook altijd kwijtquote:Op maandag 20 januari 2025 14:49 schreef rinardo het volgende:
Vraag over de polls, als iemand er 1 maakt kan er dan een link naar de pol komen in het bestemde topic?
Er is een ''hoe stemt fok topic'', maar helaas worden de dagelijkse populariteit polls niet daarin gezet, dus ik kan nooit de poll terugvinden waar ik op gestemd heb die dag.
Ben reuze benieuwd hoe de stand hier is .
Ik zet ze altijd in het wie is de favoriete bewoner topicquote:Op maandag 20 januari 2025 14:49 schreef rinardo het volgende:
Vraag over de polls, als iemand er 1 maakt kan er dan een link naar de pol komen in het bestemde topic?
Er is een ''hoe stemt fok topic'', maar helaas worden de dagelijkse populariteit polls niet daarin gezet, dus ik kan nooit de poll terugvinden waar ik op gestemd heb die dag.
Ben reuze benieuwd hoe de stand hier is .
Die knul is altijd zo verongelijkt.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:52 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze maar niet denken dat hij als laatste gaat. Dan kan iedereen wel zeggen 'ik ga... ik ga... ik ga..' Hij gaat niet als laatste. PUNT
En het gaat dan ook zo gebeuren want er gaat verder niemand op inquote:Op maandag 20 januari 2025 14:52 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze maar niet denken dat hij als laatste gaat. Dan kan iedereen wel zeggen 'ik ga... ik ga... ik ga..' Hij gaat niet als laatste. PUNT
Niemand durft tegen hem in te gaanquote:Op maandag 20 januari 2025 14:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
En het gaat dan ook zo gebeuren want er gaat verder niemand op in
Op tv hebben bewoners hem wel verteld dat hij altijd als eerste wil met ikke ikke ikke.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
En het gaat dan ook zo gebeuren want er gaat verder niemand op in
ohhh daar zou ik ze nooit zoeken lol, omdat er een ''hoe stemt fok'' topic is, oke dan kijk ik daar voortaanquote:Op maandag 20 januari 2025 14:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik zet ze altijd in het wie is de favoriete bewoner topic
Dacht dat dat was voor het stemmen op genomineerde bewonersquote:Op maandag 20 januari 2025 14:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhh daar zou ik ze nooit zoeken lol, omdat er een ''hoe stemt fok'' topic is, oke dan kijk ik daar voortaan
Gaat niet gebeuren, het worden Lennie, Axel en Keanuquote:Op maandag 20 januari 2025 14:58 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop dat deze week Niels Jeffrey en Elsa een nominatie krijgen
Of ipv axel een elsa.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:59 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, het worden Lennie, Axel en Keanu
Lennie vind ik ook prima maar Keanu en Axel zou ik wel heel jammer vinden.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:59 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, het worden Lennie, Axel en Keanu
Keanu is al 4 dagen niet te zien op de streamsquote:Op maandag 20 januari 2025 15:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Lennie vind ik ook prima maar Keanu en Axel zou ik wel heel jammer vinden.
Kluisquote:Op maandag 20 januari 2025 15:00 schreef Koos1958 het volgende:
Waar zijn die sleutels eigenlijk voor
Ik weet niet wat voor streams ik dan heb maar ik zie hem toch heel vaak.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Keanu is al 4 dagen niet te zien op de streams
Huhquote:Op maandag 20 januari 2025 15:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Keanu is al 4 dagen niet te zien op de streams
Echt wel, andere streamsquote:Op maandag 20 januari 2025 15:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor streams ik dan heb maar ik zie hem toch heel vaak.
Ja dat.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En wat kan je ermee doen zo een ding kopen die linda en mattie.hadden
Too much Keanu idd.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:03 schreef Kissingbird het volgende:
Overdaad aan Keanu gehad.. gister fittie, daarna langdradig gesprek met Elsa.. vandaag
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 15:04 schreef Snensie het volgende:
[..]
Die ligt telkens nog steeds ziek op bed.
Sharice ging de tent leegkopen die wilde geen schietschijf worden omdat ze centen hadquote:Op maandag 20 januari 2025 15:04 schreef lojanda het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Sharice en Wicky gaan kopen van hun gewonnen geld. Zij hebben flink wat te besteden.
Die ligt al een paar dagen met koorts en aften etc in bed.quote:
Volgens hebben we toen idd mee mogen kijken.. weer jammer dit.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:05 schreef Koos1958 het volgende:
Was het vorige keer niet zo dat we beelden wel.mochten zien
Neequote:Op maandag 20 januari 2025 15:05 schreef Koos1958 het volgende:
Was het vorige keer niet zo dat we beelden wel.mochten zien
Ja weet ik maar daardoor niet op de streams te zien en is niet gunstig als hij genomineerd zou zijnquote:Op maandag 20 januari 2025 15:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die ligt al een paar dagen met koorts en aften etc in bed.
Ziek dus.
Ik denk niet dat hij genomineerd wordt.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja weet ik maar daardoor niet op de streams te zien en is niet gunstig als hij genomineerd zou zijn
Heel verstandig.. en hopen dat ze die dan ook voor zichzelf houdt en niet iemand anders mee gaat redden. Dacht dat ik van de week haar hoorde zeggen dat ze iemand zou redden.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Sharice ging de tent leegkopen die wilde geen schietschijf worden omdat ze centen had
zo te horen onder de bewoners zijn er genoeg mensen die ze op het oog hebben, ik denk Axel save isquote:Op maandag 20 januari 2025 15:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja weet ik maar daardoor niet op de streams te zien en is niet gunstig als hij genomineerd zou zijn
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
zo te horen onder de bewoners zijn er genoeg mensen die ze op het oog hebben, ik denk Axel save is
De bewoners denken dat ze erg populair is er slikken alles wat ze zegt en doet maar ik had haar allang van haar voetstuk geduwdquote:
Succesquote:Op maandag 20 januari 2025 15:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
* ledn81 schrijft mee met de speluitleg van Elsa
Ligt eraan, hij is al een beetje een underdog want buitengesloten, nu ook nog zielig en ziek. Als ze dat een beetje uitmelken op tv zijn er denk ik zat mensen die hem een kans gunnen mocht hij überhaupt genomineerd worden.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sharice heeft dat gisteren verteld.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:10 schreef ledn81 het volgende:
Nog steeds geen duidelijkheid over de geheime missie van Axel over het samen Nele en Remi de panicroom in sturen..
Zou ie nu in de DR geld daarvoor krijgen dat ie meteen kan besteden
Dat zou mooi zijn en dan zullen er een aantal flink balen..quote:Op maandag 20 januari 2025 15:10 schreef ledn81 het volgende:
Nog steeds geen duidelijkheid over de geheime missie van Axel over het samen Nele en Remi de panicroom in sturen..
Zou ie nu in de DR geld daarvoor krijgen dat ie meteen kan besteden
ah ok.. maar wij hebben niets gehoord over wat ie daarmee verdiend heeft toch?quote:Op maandag 20 januari 2025 15:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sharice heeft dat gisteren verteld.
Dat niet nee.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ah ok.. maar wij hebben niets gehoord over wat ie daarmee verdiend heeft toch?
En ze legt het allemaal nog wel zo duidelijk uitquote:Op maandag 20 januari 2025 15:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ben het kwijtgeraakt met broodmachine en beleg... het ging net over verstoppertje
En ik hoor hem ookquote:Op maandag 20 januari 2025 15:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat gaat ze echt niet zeggen.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt en Elsa in gesprek. Elsa heeft niks gekocht. Matt vraagt of ze ooit iets gaat kopen. Elsa weet het nog niet.
grapjes met Elsaquote:Op maandag 20 januari 2025 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa : Je moet jokken, we gaan doen alsof ik nog een sleutel heb. Doen alsof ik 2 sleutels heb.
Echt de tranen in mijn broek van het lachenquote:
Slim..quote:Op maandag 20 januari 2025 15:26 schreef Verity het volgende:
Jordy heeft een token gekocht: de terugkaatser
Dan kijk ik zeker met jou mee want zie hem vaker dan me lief is...quote:Op maandag 20 januari 2025 15:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is heel slim van hem.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:28 schreef Puzzie het volgende:
Jordy gaat het niet tegen Jeff vertellen
En daar zegt Niels natuurlijk oké opquote:Op maandag 20 januari 2025 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Echt mondje dicht he ... ook als we ruzie krijgen ooit...
Goh, ze krijgen hem doorquote:Op maandag 20 januari 2025 15:28 schreef Puzzie het volgende:
Jordy gaat het niet tegen Jeff vertellen
Dat heeft hij al meerdere keren aangegeven.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels weet 100% zeker dat hij lennie erop wil
Zeker want ze zijn geen van allen te vertrouwen..quote:
Snap ik ook wel.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:30 schreef Puzzie het volgende:
Niels weet 100% zeker dat hij Lennie er op wil.
Ook dat ze qua eten het bijna wint van Niels zijn eetlust.....Die twee vechten er nog net niet om restjes.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Snap ik ook wel.
Ze doet echt niks daar. Als ze al afwast/ afdroogt dan zet ze net zoals vanmiddag de teil met spullen gewoon binnen en ruimt het niet eens op. Niels ergerde zich er erg aan.
Leuk om te zien dat het spel gespeeld wordt. Jordy en Niels hebben zeker een bondje. Eens kijken of Niels het doorverteldquote:Op maandag 20 januari 2025 15:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Echt mondje dicht he ... ook als we ruzie krijgen ooit...
Nu nog niet maar dat duurt niet lang verwacht ikquote:Op maandag 20 januari 2025 15:33 schreef Verity het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat het spel gespeeld wordt. Jordy en Niels hebben zeker een bondje. Eens kijken of Niels het doorverteld
Zou niet slim zijn als hij dat deed.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:33 schreef Verity het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat het spel gespeeld wordt. Jordy en Niels hebben zeker een bondje. Eens kijken of Niels het doorverteld
Is dat zo?? Dat wist ik niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:34 schreef lojanda het volgende:
Keanu is benieuwd hoe de nominaties gaan deze week.. Jeffrey zegt te hopen dat ze eens een keer iedereen mogen nomineren en niet een keuze uit een aantal.
Ik vind dat ze echt heel veel etenquote:
Mijn moeder zei altijd bij bloemkool en Brocoli twee keer piesen een keer poepen en het is weg.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind dat ze echt heel veel etenvolle borden en dan hebben ze nu met die noodles zoveel over dat een deel nog een tweede portie neemt.
Waar blijven ze er toch mee
Echt niet normaal.. de hele dag doorquote:Op maandag 20 januari 2025 15:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het is weer een heel vlooientheater met die drie meiden
quote:Op maandag 20 januari 2025 15:39 schreef marky het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd bij bloemkool en Brocoli tweer keer piesen een keer poepen en het is weg.
Lijkt me ook lekker hoor, en deed het ook bij mijn dochter tig jaar terug. Maar of je daar nu de winnaar mee wordt.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt niet normaal.. de hele dag door![]()
Zou willen dat iemand dat bij mij deed.. lekker de hele dag kriebelen over je rug![]()
Mijn mama deed dat vroeger bij mij ook altijdquote:Op maandag 20 januari 2025 15:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lijkt me ook lekker hoor, en deed het ook bij mijn dochter tig jaar terug. Maar of je daar nu de winnaar mee wordt.
Vraag me steeds meer af of Keanu zo veranderd is door Lennie. Hij was veel gezelliger in het begin, al ging hij toen nog veel om met de andere jongens.quote:
Jordy doet net of hij niet weet wat de terugkaatser isquote:
Dat ja , Jordy doet alsof hij geen idee heeft.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:47 schreef ledn81 het volgende:
Mattheüs weet al van Jordy zijn geheimpje.. het waren 12 heel bijzondere minuten
Maar mattheus is gekke Henkie nietquote:Op maandag 20 januari 2025 15:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ja , Jordy doet alsof hij geen idee heeft.
Dat zei ik dus vorige week ook alquote:Op maandag 20 januari 2025 15:46 schreef zodeju het volgende:
Jolien lijkt van de zijkant en met ogen half dicht ontzettend veel op lady Gaga......
1. De beslissende stem (beslissende stem uitbrengen bij gelijke stand)quote:Op maandag 20 januari 2025 15:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jordy : De terugkaatser ... wasda??? Kenniknie
Hij gooit redelijk rookgordijn op. Hij kan gelijk zien wie hij wel of niet vertrouwen kan.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:49 schreef ledn81 het volgende:
jordy gaat neit zeggen wat ie heeft : "maar het is wel iets als mensen mij willen naaien dan naai ik terug"![]()
sukkeltje
Ik denk niet dat hij dit kan lezen.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
1. De beslissende stem (beslissende stem uitbrengen bij gelijke stand)
2. De dief (game changer stelen van iemand anders)
3. De dubbele stem (twee keer stemmen bij nominatie)
4. De terugkaatser (stem terugkaatsen naar bewoner die hem heeft geplaatst) deze week 800 euro
5. De wraak (iemand anders nomineren op moment dat je zelf het huis moet verlaten)
6. De redding (één van de genomineerden vervangen)
7. De zwarte gerechtigheid (een ingezette pin ongeldig maken)
8 De censuur (De stem van een bewoner ontnemen)
9. De verzamelaar (iemands persoonlijk geld stelen)
oh sorry, dacht dat jij het vroeg, lees verkeertquote:Op maandag 20 januari 2025 15:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
4. De terugkaatser (stem terugkaatsen naar bewoner die hem heeft geplaatst) deze week 800 euro
5. De wraak (iemand anders nomineren op moment dat je zelf het huis moet verlaten)
Komt ie nog wel achter: boontje-loontje en de kaatsende bal geldt net zo goed voor hemquote:Op maandag 20 januari 2025 15:49 schreef ledn81 het volgende:
jordy gaat neit zeggen wat ie heeft : "maar het is wel iets als mensen mij willen naaien dan naai ik terug"![]()
sukkeltje
net als met pesten, ik leg een 8, legt mn vrouw ook een 8 terugkaatser dusquote:Op maandag 20 januari 2025 15:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Komt ie nog wel achter: boontje-loontje en de kaatsende bal geldt net zo goed voor hem![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 15:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Lijkt wel een heel slechte pornofilm.
quote:Op maandag 20 januari 2025 15:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh sorry, dacht dat jij het vroeg, lees verkeert
Door die neus natuurlijkquote:Op maandag 20 januari 2025 15:46 schreef zodeju het volgende:
Jolien lijkt van de zijkant en met ogen half dicht ontzettend veel op lady Gaga......
Intussen schreeuwt BB na elk DR-bezoekje door de toko dat de volgende zich mag meldenquote:Op maandag 20 januari 2025 15:21 schreef Was-beer het volgende:
Elsa: we laten Axel als laatste gaan.. dan kan ie zo lang mogelijk rusten
Dat en het is toch onderdeel van het spel? Als ze lijstjes gaan maken, dan krijg je straks dat iemand gewoon de decission room binnen loopt zonder dat BB heeft geroepenquote:Op maandag 20 januari 2025 15:56 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey weer dat hij vindt dat degene die het minst betrouwbaar is maar als laatste gaat.
Maar hoe weet je of iemand betrouwbaar is? Vraagt Elsa. "Ja, wie heeft er al meer genomen, expres, geen rekenfoutjes ofzo, maar extreem veel" antwoordt Jeffrey..
Gast is nog steeds niet over die paar tientjes heen
Magnie van Nielsquote:Op maandag 20 januari 2025 16:02 schreef mazaru het volgende:
Ik mis iemand in dat huis die zich niets aantrekt van die grootbekken en lekker doet wat die wil. Een beetje actie in plaats van al die gedwee luisterende schaapjes.
Dat had Axxel toch moeten worden? maar is er vrijdagavond niet meer...quote:Op maandag 20 januari 2025 16:02 schreef mazaru het volgende:
Ik mis iemand in dat huis die zich niets aantrekt van die grootbekken en lekker doet wat die wil. Een beetje actie in plaats van al die gedwee luisterende schaapjes.
Dat weet je niet.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat had Axxel toch moeten worden? maar is er vrijdagavond niet meer...
Dus belangrijk dat je als1 van eerste mag kiezen.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
Noodles zijn wel lekker, maar ze vullen niet erg en krijg je snel weer trekquote:Op maandag 20 januari 2025 15:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind dat ze echt heel veel etenvolle borden en dan hebben ze nu met die noodles zoveel over dat een deel nog een tweede portie neemt.
Waar blijven ze er toch mee
Mwah die is er ook niet echt goed in. Je moet er dan ook tegen kunnen alleen te komen te staan. Dat bleek hij niet te kunnen en dat hij op dag drie hij al brak en jankend naar huis wilde.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat had Axxel toch moeten worden? maar is er vrijdagavond niet meer...
We hebben bij Axel gezien hoe dat uitpakte.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:02 schreef mazaru het volgende:
Ik zou het wel aandurven eigenlijk..Maar denk dat de casting één pot nat is geweest zo te zienquote:Op maandag 20 januari 2025 16:11 schreef -river- het volgende:
[..]
We hebben bij Axel gezien hoe dat uitpakte.
Ik doe altijd nog afwas voordat ik ga koken.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:15 schreef BigBreg83 het volgende:
Ze waren anderhalf uur geleden klaar de afwas en beginnen nu al weer met koken???
Ja die was er natuurlijk toevallig wel weer op tijd bij.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:18 schreef marky het volgende:
Lenni is boos omdat ze zelf twee tokens heeft kunnen kopen...
En nog een omruilen of zoquote:Op maandag 20 januari 2025 16:19 schreef ledn81 het volgende:
remi heeft dubbele stem
de token van Linda is dus terug
En hij heeft wraak
Ik bedoel meer. Ze eten daar om de 3 uur ofzo.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:18 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik doe altijd nog afwas voordat ik ga koken.
Een "Zwarte Token" zou wel geweldig zijn.. als in de beroemde Zwarte Brief die we kennen... Onmiddelijk Koffer pakken en in 30 minuten het pand verlatenquote:Op maandag 20 januari 2025 16:16 schreef KinKiJan het volgende:
Toen Lennie erin ging, hingen er nog 2 dingen waarvan 1 met een gigantisch hoge prijs, zegt ze tegen Keanu.
Loopt al wel in zijn eigen soepbroeken, zouden die van Heisa zijn (Jimmy van vorig jaar)?quote:
Geld inzamelen bij je matties daar binnen.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een "Zwarte Token" zou wel geweldig zijn.. als in de beroemde Zwarte Brief die we kennen... Onmiddelijk Koffer pakken en in 30 minuten het pand verlaten![]()
Maar dat durven die scheiters natuurlijk niet.. stel je voor zo'n ding zou ¤10.000 moeten kosten
Wat heeft ze aan een sleutel? Waar is die dan van?quote:Op maandag 20 januari 2025 16:03 schreef Jockari het volgende:
Elsa zegt dat ze de sleutel heeft gekocht. (Vertelde daarstraks aan Matt, dat ze dat iedereen ging wijsmaken).
Hij heeft er 3, Dubbele stem, De Censuur en De Wraak. Hij heeft nog 170 euro over.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:19 schreef ledn81 het volgende:
remi heeft dubbele stem
de token van Linda is dus terug
En hij heeft wraak
Ja er lopen wel een hoop grote eters rond inderdaad, ongelooflijk wat sommigen weg kunnen stouwen.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:19 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer. Ze eten daar om de 3 uur ofzo.
Nummer 5 lijkt me fantastisch om te hebbenquote:Op maandag 20 januari 2025 15:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze doet er zelf behoorlijk aan mee.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:19 schreef KinKiJan het volgende:
Ze heeft wel gelijk, de sfeer is om te snijden en die houding van vooral Jeffrey slaat nergens op.
Van de kluis, zodat ze de volgende keer als ze geld heeft ook gamechangers kan kopenquote:Op maandag 20 januari 2025 16:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat heeft ze aan een sleutel? Waar is die dan van?
Ja ziet niet uit net als die kleding van Lennie. Ja dat hij zijn kast heeft gekregen is hij alweer vergeten…quote:Op maandag 20 januari 2025 16:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Loopt al wel in zijn eigen soepbroeken, zouden die van Heisa zijn (Jimmy van vorig jaar)?
Oh dacht lennie zei dat ze niet had gekocht. Toch maar weer hoor apparaat koppelen aan me tv.haha.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij heeft er 3, Dubbele stem, De Censuur en De Wraak. Hij heeft nog 170 euro over.
Dus, Wicky 3, Lennie 2, Jordy 1
waar heeft Lennie gezegd dat ze er 2 had? Op toilet met Keanu?quote:Op maandag 20 januari 2025 16:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij heeft er 3, Dubbele stem, De Censuur en De Wraak. Hij heeft nog 170 euro over.
Ze legde er 2 in haar kledingkastquote:Op maandag 20 januari 2025 16:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
waar heeft Lennie gezegd dat ze er 2 had? Op toilet met Keanu?
Sowieso hebben die twee vanaf het begin een connectie. Lenny flirte behoorlijk met hem en daarna gaf Keanu aan op jongens te vallen. Toen kwam er wat afstand maar een klik is een klik los van sexuele aantrekkingskracht.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:16 schreef Droopie het volgende:
Keanu en Lennie zijn wel billenmaatjes vandaag zeg.
Heeft Remi van de 2500 euro winst nog maar 170 euro overquote:Op maandag 20 januari 2025 16:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dat "op het moment dat je zelf het huis moet verlaten" staat nog steeds ter discussie.. of die ook op de vrijdag, met je koffer in de hand en de deurkruk.on gezet kan worden. zomaar even een ander kan kiezenquote:Op maandag 20 januari 2025 16:22 schreef Hznootje het volgende:
Numme
[..]
Nummer 5 lijkt me fantastisch om te hebben
quote:Op maandag 20 januari 2025 16:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh dacht lennie zei dat ze niet had gekocht. Toch maar weer hoor apparaat koppelen aan me tv.haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |