Hier ben ik het mee eens .. en ophef, hoe dan ook, levert kijkcijfers op.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die denken aan kijkcijfers want een stelletje
Ten opzichte van de tv-kijkers zijn wij ver in de minderheid.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan moeten ze er ook eens op letten welke stream de streamers kijken. Ik wissel meteen van stream als ik die 2 weer zie hangen, plukken en fluisteren en lees dat van heel veel hier.
Nee ook al zitten samen 'op de bank' gaan ze nog voor de 3e persoon.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens .. en ophef, hoe dan ook, levert kijkcijfers op.
Als Jeff in de pols er overal slecht voorstaat, kunnen ze hem niet meer houden, dan zetten ze zichzelf voor gekquote:Op maandag 20 januari 2025 14:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee ook al zitten samen 'op de bank' gaan ze nog voor de 3e persoon.
Eensquote:Op maandag 20 januari 2025 14:27 schreef freaky40 het volgende:
Vind het wel mee vallen, hoort bij zijn leeftijd. Hij heeft wat branie.
Daar heeft FEBO hoegenaamd lak aan.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als Jeff in de pols er overal slecht voorstaat, kunnen ze hem niet meer houden, dan zetten ze zichzelf voor gek
En jij kan het wetenquote:Op maandag 20 januari 2025 14:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar heeft FEBO hoegenaamd lak aan.
Voor mij tot nu toe de leukste bewonerquote:
Dat kan. Kan ook zo zijn dat Niels zich geroepen voelt te zorgen voor Axel. Hij is tenslotte vader.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:35 schreef lojanda het volgende:
Dat Niels nu net doet of hij menselijk is en gevoelens heeft om niet Axel te nomineren heeft puur te maken dat hij tot het besef is gekomen dat zijn gedrag hem niet verder zal brengen. Dit is alleen maar tactiek..
Ik vind Wicky ook leukquote:Op maandag 20 januari 2025 14:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor mij tot nu toe de leukste bewoner
Ze wil wel graag alle aandacht en verwennerijquote:Op maandag 20 januari 2025 14:38 schreef Jockari het volgende:
Milena glipt overal door, maar buiten zich laten vlooien heeft die er ook nog niet veel aan dood gedaan.
[ afbeelding ]
Is bij mij onderaan gestart in de ranking, maar klimt vlotjes naar boven.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor mij tot nu toe de leukste bewoner
Die vind ik ook oké al zeurt hij wel veel.. maar het is wel een goeie knul. Jammer dat hij zo onzeker is want dat hoeft hij echt niet te zijn.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 14:38 schreef Jockari het volgende:
Milena glipt overal door, maar buiten zich laten vlooien heeft die er ook nog niet veel aan dood gedaan.
[ afbeelding ]
Uiteindelijk wel, als de FEBO er klaar mee is.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:40 schreef Million_Lights het volgende:
Enkele jaren geleden met Vera en Dimi hebben ze Vera toch ook laten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |