Keanu mag inmiddels geschrapt worden.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
En wicky is voor mij ook een winnaar. Mattheus Keanu en Wicky zijn een mooie top drie
eerstknijpsquote:Op maandag 20 januari 2025 14:46 schreef Kodiak100 het volgende:
BB
Bewoner het is tijd om naar de DR te komen, jullie bepalen zelf de volgorde
Wie mag ik als eerste verwelkomen?
Het zou natuurlijk ook nog zo kunnen zijn dat ie ook aardig kan zijn qua karakter?quote:Op maandag 20 januari 2025 14:35 schreef lojanda het volgende:
Dat Niels nu net doet of hij menselijk is en gevoelens heeft om niet Axel te nomineren heeft puur te maken dat hij tot het besef is gekomen dat zijn gedrag hem niet verder zal brengen. Dit is alleen maar tactiek..
Liever gewoon helemaal uitquote:Op maandag 20 januari 2025 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kan de FEBO de mic van die opperbaas niet wat zachter zetten? Je hoort haar overal overheen schreeuwen
Ja dat zal het zijnquote:Op maandag 20 januari 2025 14:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook nog zo kunnen zijn dat ie ook aardig kan zijn qua karakter?
quote:Op maandag 20 januari 2025 14:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Keanu mag inmiddels geschrapt worden.
Ow goeie, ik ben ze ook altijd kwijtquote:Op maandag 20 januari 2025 14:49 schreef rinardo het volgende:
Vraag over de polls, als iemand er 1 maakt kan er dan een link naar de pol komen in het bestemde topic?
Er is een ''hoe stemt fok topic'', maar helaas worden de dagelijkse populariteit polls niet daarin gezet, dus ik kan nooit de poll terugvinden waar ik op gestemd heb die dag.
Ben reuze benieuwd hoe de stand hier is .
Ik zet ze altijd in het wie is de favoriete bewoner topicquote:Op maandag 20 januari 2025 14:49 schreef rinardo het volgende:
Vraag over de polls, als iemand er 1 maakt kan er dan een link naar de pol komen in het bestemde topic?
Er is een ''hoe stemt fok topic'', maar helaas worden de dagelijkse populariteit polls niet daarin gezet, dus ik kan nooit de poll terugvinden waar ik op gestemd heb die dag.
Ben reuze benieuwd hoe de stand hier is .
Die knul is altijd zo verongelijkt.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:52 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze maar niet denken dat hij als laatste gaat. Dan kan iedereen wel zeggen 'ik ga... ik ga... ik ga..' Hij gaat niet als laatste. PUNT
En het gaat dan ook zo gebeuren want er gaat verder niemand op inquote:Op maandag 20 januari 2025 14:52 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze maar niet denken dat hij als laatste gaat. Dan kan iedereen wel zeggen 'ik ga... ik ga... ik ga..' Hij gaat niet als laatste. PUNT
Niemand durft tegen hem in te gaanquote:Op maandag 20 januari 2025 14:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
En het gaat dan ook zo gebeuren want er gaat verder niemand op in
Op tv hebben bewoners hem wel verteld dat hij altijd als eerste wil met ikke ikke ikke.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
En het gaat dan ook zo gebeuren want er gaat verder niemand op in
ohhh daar zou ik ze nooit zoeken lol, omdat er een ''hoe stemt fok'' topic is, oke dan kijk ik daar voortaanquote:Op maandag 20 januari 2025 14:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik zet ze altijd in het wie is de favoriete bewoner topic
Dacht dat dat was voor het stemmen op genomineerde bewonersquote:Op maandag 20 januari 2025 14:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhh daar zou ik ze nooit zoeken lol, omdat er een ''hoe stemt fok'' topic is, oke dan kijk ik daar voortaan
Gaat niet gebeuren, het worden Lennie, Axel en Keanuquote:Op maandag 20 januari 2025 14:58 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop dat deze week Niels Jeffrey en Elsa een nominatie krijgen
Of ipv axel een elsa.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:59 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, het worden Lennie, Axel en Keanu
Lennie vind ik ook prima maar Keanu en Axel zou ik wel heel jammer vinden.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:59 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, het worden Lennie, Axel en Keanu
Keanu is al 4 dagen niet te zien op de streamsquote:Op maandag 20 januari 2025 15:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Lennie vind ik ook prima maar Keanu en Axel zou ik wel heel jammer vinden.
Kluisquote:Op maandag 20 januari 2025 15:00 schreef Koos1958 het volgende:
Waar zijn die sleutels eigenlijk voor
Ik weet niet wat voor streams ik dan heb maar ik zie hem toch heel vaak.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Keanu is al 4 dagen niet te zien op de streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |