Keanu mag inmiddels geschrapt worden.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
En wicky is voor mij ook een winnaar. Mattheus Keanu en Wicky zijn een mooie top drie
eerstknijpsquote:Op maandag 20 januari 2025 14:46 schreef Kodiak100 het volgende:
BB
Bewoner het is tijd om naar de DR te komen, jullie bepalen zelf de volgorde
Wie mag ik als eerste verwelkomen?
Het zou natuurlijk ook nog zo kunnen zijn dat ie ook aardig kan zijn qua karakter?quote:Op maandag 20 januari 2025 14:35 schreef lojanda het volgende:
Dat Niels nu net doet of hij menselijk is en gevoelens heeft om niet Axel te nomineren heeft puur te maken dat hij tot het besef is gekomen dat zijn gedrag hem niet verder zal brengen. Dit is alleen maar tactiek..
Liever gewoon helemaal uitquote:Op maandag 20 januari 2025 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kan de FEBO de mic van die opperbaas niet wat zachter zetten? Je hoort haar overal overheen schreeuwen
Ja dat zal het zijnquote:Op maandag 20 januari 2025 14:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook nog zo kunnen zijn dat ie ook aardig kan zijn qua karakter?
quote:Op maandag 20 januari 2025 14:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Keanu mag inmiddels geschrapt worden.
Ow goeie, ik ben ze ook altijd kwijtquote:Op maandag 20 januari 2025 14:49 schreef rinardo het volgende:
Vraag over de polls, als iemand er 1 maakt kan er dan een link naar de pol komen in het bestemde topic?
Er is een ''hoe stemt fok topic'', maar helaas worden de dagelijkse populariteit polls niet daarin gezet, dus ik kan nooit de poll terugvinden waar ik op gestemd heb die dag.
Ben reuze benieuwd hoe de stand hier is .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |