Ik zou het wel aandurven eigenlijk..Maar denk dat de casting één pot nat is geweest zo te zienquote:Op maandag 20 januari 2025 16:11 schreef -river- het volgende:
[..]
We hebben bij Axel gezien hoe dat uitpakte.
Ik doe altijd nog afwas voordat ik ga koken.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:15 schreef BigBreg83 het volgende:
Ze waren anderhalf uur geleden klaar de afwas en beginnen nu al weer met koken???
Ja die was er natuurlijk toevallig wel weer op tijd bij.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:18 schreef marky het volgende:
Lenni is boos omdat ze zelf twee tokens heeft kunnen kopen...
En nog een omruilen of zoquote:Op maandag 20 januari 2025 16:19 schreef ledn81 het volgende:
remi heeft dubbele stem
de token van Linda is dus terug
En hij heeft wraak
Ik bedoel meer. Ze eten daar om de 3 uur ofzo.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:18 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik doe altijd nog afwas voordat ik ga koken.
Een "Zwarte Token" zou wel geweldig zijn.. als in de beroemde Zwarte Brief die we kennen... Onmiddelijk Koffer pakken en in 30 minuten het pand verlatenquote:Op maandag 20 januari 2025 16:16 schreef KinKiJan het volgende:
Toen Lennie erin ging, hingen er nog 2 dingen waarvan 1 met een gigantisch hoge prijs, zegt ze tegen Keanu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |