Mijn mama deed dat vroeger bij mij ook altijdquote:Op maandag 20 januari 2025 15:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lijkt me ook lekker hoor, en deed het ook bij mijn dochter tig jaar terug. Maar of je daar nu de winnaar mee wordt.
Vraag me steeds meer af of Keanu zo veranderd is door Lennie. Hij was veel gezelliger in het begin, al ging hij toen nog veel om met de andere jongens.quote:
Jordy doet net of hij niet weet wat de terugkaatser isquote:
Dat ja , Jordy doet alsof hij geen idee heeft.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:47 schreef ledn81 het volgende:
Mattheüs weet al van Jordy zijn geheimpje.. het waren 12 heel bijzondere minuten
Maar mattheus is gekke Henkie nietquote:Op maandag 20 januari 2025 15:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ja , Jordy doet alsof hij geen idee heeft.
Dat zei ik dus vorige week ook alquote:Op maandag 20 januari 2025 15:46 schreef zodeju het volgende:
Jolien lijkt van de zijkant en met ogen half dicht ontzettend veel op lady Gaga......
1. De beslissende stem (beslissende stem uitbrengen bij gelijke stand)quote:Op maandag 20 januari 2025 15:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jordy : De terugkaatser ... wasda??? Kenniknie
Hij gooit redelijk rookgordijn op. Hij kan gelijk zien wie hij wel of niet vertrouwen kan.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:49 schreef ledn81 het volgende:
jordy gaat neit zeggen wat ie heeft : "maar het is wel iets als mensen mij willen naaien dan naai ik terug"![]()
sukkeltje
Ik denk niet dat hij dit kan lezen.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
1. De beslissende stem (beslissende stem uitbrengen bij gelijke stand)
2. De dief (game changer stelen van iemand anders)
3. De dubbele stem (twee keer stemmen bij nominatie)
4. De terugkaatser (stem terugkaatsen naar bewoner die hem heeft geplaatst) deze week 800 euro
5. De wraak (iemand anders nomineren op moment dat je zelf het huis moet verlaten)
6. De redding (één van de genomineerden vervangen)
7. De zwarte gerechtigheid (een ingezette pin ongeldig maken)
8 De censuur (De stem van een bewoner ontnemen)
9. De verzamelaar (iemands persoonlijk geld stelen)
oh sorry, dacht dat jij het vroeg, lees verkeertquote:Op maandag 20 januari 2025 15:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
1. De beslissende stem (beslissende stem uitbrengen bij gelijke stand)
2. De dief (game changer stelen van iemand anders)
3. De dubbele stem (twee keer stemmen bij nominatie)
4. De terugkaatser (stem terugkaatsen naar bewoner die hem heeft geplaatst) deze week 800 euro
5. De wraak (iemand anders nomineren op moment dat je zelf het huis moet verlaten)
6. De redding (één van de genomineerden vervangen)
7. De zwarte gerechtigheid (een ingezette pin ongeldig maken)
8 De censuur (De stem van een bewoner ontnemen)
9. De verzamelaar (iemands persoonlijk geld stelen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |