Nee niet kapen. Dat doe ik nooit.quote:
wel een bedquote:Op maandag 20 januari 2025 11:21 schreef Rhosyn het volgende:
Niels bed. Axel bed.
Elsa niet. Charice niet.
En Milena?
yeahquote:Op maandag 20 januari 2025 11:22 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu janken. Weet niet wat het probleem is maat voelt onzeker. Wat een issues heeft die gozer.
Als je cowboy en indiaantje wil spelen moet je wel een cowboy zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:23 schreef Rhosyn het volgende:
Keanu verteld aan Lennie dat hij de hele tijd onzeker is.
Hij huilt.
Hij is er klaar mee.
Het gaat over Elsa denk ik. Dat zij koeltjes is en er verder niet mee zit.
En bij Keanu zit er twijfel over zijn gedrag.
Ook in het algemeen.
is er iemand in de DBK?quote:Op maandag 20 januari 2025 11:25 schreef KinKiJan het volgende:
Nog steeds dat gebleit over Elsa.. En dan ook 2 streams erop
Niet okay dus.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:25 schreef ben34567 het volgende:
Ze hebben dat gisteren toch uitgepraat wat zit die daar nu weer over te zagen?
Tis verdomme toch geen ponykamp.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:24 schreef Koos1958 het volgende:
Voelt unfair wat elsa deed en als grapje zou gezegd hebben.
Naar huis met die jongen, kan hij daar verder huilen.....anders moet hij elke dag wat anders verzinnen om te huilen.quote:
Geen idee, misschien staan die 3 bedden er zo meteen ineens?quote:
Echt hoor .. drama gedoequote:Op maandag 20 januari 2025 11:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Naar huis met die jongen, kan hij daar verder huilen.....anders moet hij elke dag wat anders verzinnen om te huilen.
Moet je nagaan als ze straks genomineerd zijnquote:Op maandag 20 januari 2025 11:34 schreef Droopie het volgende:
Weten jullie nog.
Milena en Fleur die genomineerd werden, met terugwerkende kracht waren ze gewoon teleurgesteld dat ze genomineerd waren.
Lennie en Keanu houden de drama ook wel prima in stand met zijn tweeen.
Man the fuck up.
Hij zoekt gewoon dingen zodat hij weer even zendtijd krijgt ook al is dat jankend.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:35 schreef Lrod01 het volgende:
Ben ook totaal geen fan van Elsa maar wat een crybaby die Keanu zeg. Get over it and grow up.
Psycholoog is ze niet hoor. Dat is een universitaire studie.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:31 schreef Droopie het volgende:
Lennie speelt hier wel een beetje de vriendin van Keanu.
Als neutrale psycholoog had ze denk ik een andere insteek en feedback horen te geven.
Maar ze zit er niet als psycholoog.
Lenny is vrouwquote:Op maandag 20 januari 2025 11:38 schreef Kissingbird het volgende:
elsa kom even de klots oksels sprayen bij de heren in het boudoir
quote:Op maandag 20 januari 2025 11:38 schreef Droopie het volgende:
Eliphant in the room was nog nooit zo mooi uitgebeeld.
Oei nu hebt je iets gezegdquote:Op maandag 20 januari 2025 11:38 schreef Kissingbird het volgende:
elsa kom even de klots oksels sprayen bij de heren in het boudoir
Oeps zit niet naar de stream te kijken, alleen aan het luisteren en nog 2 dingen aan het doen hierquote:
Ok...quote:Op maandag 20 januari 2025 11:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oeps zit niet naar de stream te kijken, alleen aan het luisteren en nog 2 dingen aan het doen hier
Weet zeker dat ze een vrouw isquote:
Niet door haar volgens mij.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:39 schreef BigBreg83 het volgende:
Heeft keanu gisteren wel tegen elsa gezegd dat hij onzeker word van haar gedrag?
Hij is de goeiste van allemaal!quote:Op maandag 20 januari 2025 11:41 schreef zodeju het volgende:
Hij is wel erg blij met zichzelf....hij is lief laat altijd andere in hun waarde doet geen vlieg kwaad laat altijd iedereen voor gaan en blablabla......te lief en te goed.![]()
![]()
![]()
Ja wel zoiets.. in ieder geval dat wat er gebeurde iets triggerde bij hem en dat het dus bij hem lagquote:Op maandag 20 januari 2025 11:39 schreef BigBreg83 het volgende:
Heeft keanu gisteren wel tegen elsa gezegd dat hij onzeker word van haar gedrag?
Waarom zou hij? Andere doen dat. Dus laat maarquote:Op maandag 20 januari 2025 11:43 schreef Droopie het volgende:
Lenie, het is geven en ontvangen.
Soms krijg je minder dan je geeft.
Elsa is bloed irritant. Maar zie Keanu nooit koken of de was doen.
Volgende kluisje mag Keanu 30 minuten kijken op Fok! hoe mensen over hem denken.quote:
Dat zou leuk zijnquote:Op maandag 20 januari 2025 11:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgende kluisje mag Keanu 30 minuten kijken op Fok! hoe mensen over hem denken.
Zal zijn onzekerheid over hoe mensen over hem denken wegnemen.
Klopt, maar dan moet je niet net doen of je zelf heel veel geeft en andere weinig geven.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:44 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Waarom zou hij? Andere doen dat. Dus laat maar
Ja hij doet het ook allemaal zelfquote:Op maandag 20 januari 2025 11:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet je niet net doen of je zelf heel veel geeft en andere weinig geven.
Misschien is die verdrietig om zijn 30 euro (zijn toch 4 bigmacs)
Hij was degene die met Axel ging praten toen Axel in zijn eentje buiten rondjes liep.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:48 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja hij doet het ook allemaal zelfmaar dat heeft hij niet door. Ik heb hem ook nog niks voor iemand anders zien doen.
Ja om daarna met lennie kwaad over hem te spreken....quote:Op maandag 20 januari 2025 11:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij was degene die met Axel ging praten toen Axel in zijn eentje buiten rondjes liep.
Misschien is Keanu verslaafd aan de constante aandacht die hij krijgen kan op TikTok.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:50 schreef BigBreg83 het volgende:
Net vraagt keanu aan axel hoe het spel was en wat ie moest doen. Axel geeft uitgebreid antwoord maar je ziet gewoon aan keanu dat hij eigenlijk gelijk weg wil lopen.
Vanmorgen bracht Keanu Axel een mandarijntje op bed, dit wilde hij eigenlijk ook niet doen?quote:Op maandag 20 januari 2025 11:50 schreef BigBreg83 het volgende:
Net vraagt keanu aan axel hoe het spel was en wat ie moest doen. Axel geeft uitgebreid antwoord maar je ziet gewoon aan keanu dat hij eigenlijk gelijk weg wil lopen.
quote:Op maandag 20 januari 2025 11:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien is Keanu verslaafd aan de constante aandacht die hij krijgen kan op TikTok.![]()
En hier krijgt hij weinig aandacht en dus geen fijne chemische stofjes.
Dat dus, goed verwoord.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:50 schreef BigBreg83 het volgende:
Elsa bij mij niet , die geeft tegengas en dat is hard nodig daar.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:53 schreef Thorelf het volgende:
Toch staan Jeff en Elsa voor mij bovenaan om het huis te verlaten. Niels op niet grote afstand
Jeff, Lennie en Keanu migen van mij vertrekkenquote:Op maandag 20 januari 2025 11:53 schreef Thorelf het volgende:
Toch staan Jeff en Elsa voor mij bovenaan om het huis te verlaten. Niels op niet grote afstand
Commando door wie?quote:Op maandag 20 januari 2025 11:57 schreef ledn81 het volgende:
Milena moet doorgeven dat ze als er een commando wordt gegeven dat we het meteen moeten doen
Jeff zeker. Is eigenlijk best een dooie maar doet alsof hij heel interessant is en alles zo goed weet. Voelt zich heel erg het alpha mannetje. Heeft niet eens in de gaten dat de groep al lang andere kanten opgaat.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:53 schreef Thorelf het volgende:
Van mij mag Jolien de plaats innemen van Jeff.......Juist die jongens kunnen nog voor een beetje lol zorgen. Jolien zit daar maar om te aaien en te friemelen aan mensen.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:57 schreef Hznootje het volgende:
Je
[..]
Jeff, Lennie en Keanu migen van mij vertrekken
Ze is wel eerlijk inderdaad.....graag wacht ze nog een minuut of zo en springt niet op.....quote:Op maandag 20 januari 2025 11:57 schreef ledn81 het volgende:
Milena moet doorgeven dat ze als er een commando wordt gegeven dat we het meteen moeten doen
controleer uw microfoon bijv..
Sharice : "doen we dat dan niet?"
Milena : "ik niet altijd"
Samequote:Op maandag 20 januari 2025 12:00 schreef Jockari het volgende:
Lennie staat bij mij op de ranking intussen op de laagste trede. Kan iemand die geit eens uitleggen dat ze nederlands moet praten en geen engels.
Ze doen eigenlijk niet veel fout. Zeker niet als DM's. Ze hebben tot nog toe goede beslissingen genomen.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:56 schreef Rhosyn het volgende:
De interactie tussen Niels en Jordie vind ik altijd wel leuk. Ze hebben best vaak lol. Jordy heeft een schijtlollige, sarcastische humor en Niels ligt daarvan in een deuk.
Dat ben dan ik weer niet met je eens. Het is gewoon een irritante vrouw geworden de laatste periode in het huisquote:Op maandag 20 januari 2025 12:02 schreef freaky40 het volgende:
Lennie is teveel bezig met hoe over te komen en te profileren als trans. Dat kennen we nu wel, en het is al vreselijk dat dit soort lui in een RLS moeten zitten. Dat is niet in het kader van wat je kunt, maar wie je bent en dat zou nooit de boventoon mogen voeren. Komt wat gekunsteld over allemaal.
Ook.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat ben dan ik weer niet met je eens. Het is gewoon een irritante vrouw geworden de laatste periode in het huis
Wat als Jolien een Jolien van 2023 blijkt te zijn? lol Maar dat geloof ik niet. Ik vind beide saai zowel Jeff als Jolien. Ik vind het altijd opvallend dat als Matti en Jordy samen zijn die echt lol hebben maar zijn die met Jeff en Niels gaan ze in een soort gamemodus.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van mij mag Jolien de plaats innemen van Jeff.......Juist die jongens kunnen nog voor een beetje lol zorgen. Jolien zit daar maar om te aaien en te friemelen aan mensen.
Ze worden op X al liefkozend "Buurman&Buurman" genoemdquote:Op maandag 20 januari 2025 11:56 schreef Rhosyn het volgende:
De interactie tussen Niels en Jordie vind ik altijd wel leuk. Ze hebben best vaak lol. Jordy heeft een schijtlollige, sarcastische humor en Niels ligt daarvan in een deuk.
Je kan gelijk hebben maar hoop dat Jeffrey los komt als hij van Jolien af is.....vooral door veel met Matt om te gaan.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:05 schreef marky het volgende:
[..]
Wat als Jolien een Jolien van 2023 blijkt te zijn? lol Maar dat geloof ik niet. Ik vind beide saai zowel Jeff als Jolien. Ik vind het altijd opvallend dat als Matt en Jordy samen zijn die echt lol hebben maar zijn die met Jeff en Niels gaan ze in een soort gamemodus.
Ja vind ik ook.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:08 schreef cat123 het volgende:
Vind die sharice wel steeds leuker worden, goede gesprekken vaak ook,
is echt veel van dr af gevallen met die rol denkik.
Nieuwe mensen vind ik niet nodig. Nooit eigenlijk.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:09 schreef freaky40 het volgende:
Als ze het echt met deze nu nog 12 gaan doen, wordt het wel een lange zit naar april toe....kom op BB, nieuwe aanwas, chop chop!
De Sharice in het "voorstelfilmpje" was ook al veel leuker dan dat Nele ooit geweest is.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:08 schreef cat123 het volgende:
Vind die sharice wel steeds leuker worden, goede gesprekken vaak ook,
is echt veel van dr af gevallen met die rol denkik.
Niet mee eens. Kan de dynamiek op zijn kop zetten en leukere streams/TV opleveren.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nieuwe mensen vind ik niet nodig. Nooit eigenlijk.
Gewoon allemaal tegelijk erin.
Dat! En geen info van buitenaf meer naar binnen!quote:Op maandag 20 januari 2025 12:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nieuwe mensen vind ik niet nodig. Nooit eigenlijk.
Gewoon allemaal tegelijk erin.
Dramaqueenquote:Op maandag 20 januari 2025 12:11 schreef Koos1958 het volgende:
En weer iemand van thuis willen spreken. Nou opzouten dus. Heb toch idee dat het beetje overdreven is van hem.
Nee dat heb ik gemerkt bij de nieuwkomersquote:Op maandag 20 januari 2025 12:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Kan de dynamiek op zijn kop zetten en leukere streams/TV opleveren.
Ja en dat vooral.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat! En geen info van buitenaf meer naar binnen!
Mag van mij ook exitquote:Op maandag 20 januari 2025 12:11 schreef Koos1958 het volgende:
En weer iemand van thuis willen spreken. Nou opzouten dus. Heb toch idee dat het beetje overdreven is van hem.
Ik weet niet. Ik heb gemengde gevoelens mij hemquote:Op maandag 20 januari 2025 12:08 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Niels écht leuk, maar gast, doe die knieën eens tegen elkaar
Die hoorde nog bij de eerste lichting eigenlijk. Je moet er nu mensen in zetten die de boel op scherp gaan zetten, hardere karakters en die geen blad voor de mond nemen.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee dat heb ik gemerkt bij de nieuwkomers
Gaat ie zijn vader dan bellenquote:Op maandag 20 januari 2025 12:11 schreef Koos1958 het volgende:
ja en die worden dan keihard genegeerd de eerste dagen net als Axel.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die hoorde nog bij de eerste lichting eigenlijk. Je moet er nu mensen in zetten die de boel op scherp gaan zitten, hardere karakters en die geen blad voor de mond nemen.
Nee dat heeft Axel aan zichzelf te danken in deze, die is niet op de trein gesprongen.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja en die worden dan keihard genegeerd de eerste dagen net als Axel.
Eenschquote:Op maandag 20 januari 2025 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen geluid op 2 is beter dan Keanu's geluid op 1
Vreselijk om hele dagen steeds hetzelfde verhaal te horen......en hoelang is hij daar al mee bezig...stel dat je daar samen onder een dak moet leven.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:17 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Keanu echt een lieverd. Wel mijn favoriete bewoner denk ik.
Logisch dat ik totaal wappie is door manipulatieve elsa.
Elsa of Jeffrey..quote:Op maandag 20 januari 2025 12:19 schreef Jockari het volgende:
Keanu en Lennie op de bank, nu nog die derde zoeken om er bij te zetten.
Kenauquote:Op maandag 20 januari 2025 12:12 schreef freaky40 het volgende:
Na kneusje Oxel hebben we er een nieuw kneusje bij, Kenau.
Elsa, die gaat steeds vaker teleurgesteld worden als ze niet op de voorgrond kan staan....gaat ze steeds iets zotters verzinnen.quote:
Tijden veranderen. Vroegah hadden we geen bulten maar kuiluh.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:14 schreef Koos1958 het volgende:
Wat een temelaar, op zijn leeftijd was ik al getrouwd en 2 banen om hypotheek te kunnen betalen. Af en toe denk ik wat een tere zieltjes lopen er rond
Ze doen allemaal praten met hem, komt alleen heel weinig terug van hem. En nu al dagen pittig ziek dus ligt apartquote:Op maandag 20 januari 2025 12:29 schreef Verity het volgende:
Als er nog nieuwe bewoners inkomen, hoop ik op een maatje voor Axel.
Die zit dan al lang en breed weer thuis.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:29 schreef Verity het volgende:
Axel wil geen maatje. Hij is een keiharde speler...quote:Op maandag 20 januari 2025 12:29 schreef Verity het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2025 12:31 schreef marky het volgende:
[..]
Axel wil geen maatje. Hij is een keiharde speler...
Ik hoop op de laatste scharrel van Jolienquote:Op maandag 20 januari 2025 12:29 schreef Verity het volgende:
Verschrikkelijk....en dan weer zoentjes vragen en hij draait zijn hoofd weg en zei zegt dat ze wat in zijn oor wilde zeggen....quote:
Niks.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:43 schreef Jockari het volgende:
Ik vraag me echt af, wat miss Muts in die gast heeft gezien.
Jongens, deze groep heeft echt schijt aan alle regels. Vooral dat fluisteren!quote:Op maandag 20 januari 2025 12:45 schreef Ireth het volgende:
Zenderchecks! Ze waren over de castingdagen aan het praten
Ja, hij was vrij en zag er wel goed uit...Makkelijke prooi.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:43 schreef Jockari het volgende:
Ik vraag me echt af, wat miss Muts in die gast heeft gezien.
Het gehijg van Jolienquote:Op maandag 20 januari 2025 12:49 schreef Jockari het volgende:
Wat maakt daar zo'n herrie in de keuken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Je gaat bijna denken of BB een kleine hint heeft gegeven aan die twee......goed voor de kijkcijfers....een stelletjequote:Op maandag 20 januari 2025 12:49 schreef marky het volgende:
Ik heb het gevoel dat Jolien meer voelt voor Jeffrey dan Jeffrey voor Jolien.
De eerste kus, gaat ook een mega klapper in de kijkcijfers teweeg brengen!quote:Op maandag 20 januari 2025 12:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken of BB een kleine hint heeft gegeven aan die twee......goed voor de kijkcijfers....een stelletje
Je opmerking werd verleden week al zelf gezegd door Jolien in de streams.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je gaat bijna denken of BB een kleine hint heeft gegeven aan die twee......goed voor de kijkcijfers....een stelletje
Dus zit er niet ver naast.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Je opmerking werd verleden week al zelf gezegd door Jolien in de streams.
2 bewonersquote:Op maandag 20 januari 2025 12:54 schreef Ireth het volgende:
Volgens elsa brengt de dag nog wel iets...
Ik mis zelfs het geklaag van Robquote:Op maandag 20 januari 2025 12:55 schreef Jockari het volgende:
Erg dat ik het hier moet zeggen, maar ik begin de dagelijkse plamuursessies, de vliegtuigjes, de hottub, ... te missen.
Dat is haar enige gesprekstof en een hoop beroepsdeformatie in alles wat ze doet daar.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:55 schreef Ireth het volgende:
Elsa heeft weer Amerika-verhalen...
Doodvermoeiend die vrouw
Het grote maar vooral lullig geheim, is geen geheim meer.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:58 schreef zodeju het volgende:
Wat heeft zeg nog ff "Nele"grote inhammen in haar haarlijn. Dacht even wie zit daar nu...met het haar naar achter.
Lennies' languagequote:Op maandag 20 januari 2025 13:12 schreef mazaru het volgende:
Is dat normaal tegenwoordig om in elke zin Engelse woorden te proppen?
Bloedirritant! Ik hoop dat zij eruit vliegtquote:
hoelang duurt het om brocolli te koken met wat kip en noodlesquote:
Gisterenavond ruim anderhalf uurquote:Op maandag 20 januari 2025 13:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
hoelang duurt het om brocolli te koken met wat kip en noodles![]()
Ze zijn al bijna 45 mnuten bezig
Kijk, toch aardig dat niels dat voor Axel wou besparenquote:Op maandag 20 januari 2025 13:25 schreef Rhosyn het volgende:
Ze krijgen latjes en matrassen en moeten het bed zelf in elkaar zetten.
Goed gezien van Niels. Zo kan hij controleren of Axel nog wel effectief ziek genoeg is, en geen gevaar vormt.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:35 schreef Verity het volgende:
Ik ben verbaasd dat Niels Axel riep voor het eten! Axel was te ziek om te komen, vervolgens heeft Niels het ook nog eens naar hem toe gebracht.
En dat die bijna 39 graden koorts heeft is ook niet waar? Een gemanipuleerde thermometer.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:45 schreef freaky40 het volgende:
Geloof er geen kuuut van dat hij echt 'ziek' is trouwens. Anders hadden ze het daar allemaal al lang moeten hebben. Of hij heeft gewoon een allergische reactie ergens op, hooikoorts kan ook. Die ruimte daar is al jaren gaar en gortdroog. De luchtvochtigheid is al weken droog, hier in huis ook dus ventileren is een must.
Stress kan ook.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:45 schreef freaky40 het volgende:
Geloof er geen kuuut van dat hij echt 'ziek' is trouwens. Anders hadden ze het daar allemaal al lang moeten hebben. Of hij heeft gewoon een allergische reactie ergens op, hooikoorts kan ook. Die ruimte daar is al jaren gaar en gortdroog. De luchtvochtigheid is al weken droog, hier in huis ook dus ventileren is een must.
Geloof ik ook niets van nee, of het is een secret mission.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat die bijna 39 graden koorts heeft is ook niet waar? Een gemanipuleerde thermometer.
Waarvan akte...quote:Op maandag 20 januari 2025 13:45 schreef freaky40 het volgende:
Ze had vanochtend al gezegd dat ze na de lunch ging afwassen ... geen idee hoe dat verder is gelopen...quote:Op maandag 20 januari 2025 13:52 schreef ledn81 het volgende:
Elsa dringt voor met afwassen.."Ik had het als eerste gezegd al" dus Jordy gaat dan niet meer afwassen.
Keanu en Lennie gingen ook afwassen, maar die zitten nog te eten..
Elsa vind het niet erg om alvast te beginnen met afwassen dus gaat alvast beginnen..
Ze is momenteel weer heel druk in het huishouden na dagen van niets doen. Even weer wit voetje halen na gaar gedrag van gister.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:52 schreef ledn81 het volgende:
Elsa dringt voor met afwassen.."Ik had het als eerste gezegd al" dus Jordy gaat dan niet meer afwassen.
Keanu en Lennie gingen ook afwassen, maar die zitten nog te eten..
Elsa vind het niet erg om alvast te beginnen met afwassen dus gaat alvast beginnen..
Koorts op zichzelf is niet besmettelijk. Geen idee wat hij precies heeft natuurlijk, al helpt goede hygiëne ook.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:45 schreef freaky40 het volgende:
Of goede ventilatie inderdaad.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:54 schreef Verity het volgende:
[..]
Koorts op zichzelf is niet besmettelijk. Geen idee wat hij precies heeft natuurlijk, al helpt goede hygiëne ook.
Volgend seizoen mogen ze de slaapkamer een raam geven, kunnen ze het tenminste luchten.
Mag sowieso dan wel eens een andere indeling komen, draai het eens helemaal om.quote:Op maandag 20 januari 2025 13:54 schreef Verity het volgende:
[..]
Koorts op zichzelf is niet besmettelijk. Geen idee wat hij precies heeft natuurlijk, al helpt goede hygiëne ook.
Volgend seizoen mogen ze de slaapkamer een raam geven, kunnen ze het tenminste luchten.
ja dat is wel humorquote:Op maandag 20 januari 2025 13:58 schreef Li0nHeart het volgende:
BB moet even iets verduidelijken. De 3 nieuwe bedden zijn alleen voor de bewoners die net een bed hebben gewonnen. Het rotatiebed is het enige bed waar andere bewoners op mogen liggen.
Dus het bed van Niels blijft leeg !!
Wellicht neemt hij het matras mee.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:00 schreef ledn81 het volgende:
En iemand anders moet in het bacillenbed van Axel slapen
Huh?? hoe moeten ze allemaal aften in de mond krijgen dan? dat lijkt me raar, Aften zijn niet besmettelijk, en dat hij daar koorts van heeft is vrij normaalquote:Op maandag 20 januari 2025 13:45 schreef freaky40 het volgende:
Ja dat 'advies' gaf Niels hem idd alquote:Op maandag 20 januari 2025 14:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wellicht neemt hij het matras mee.
Ja , ik dacht ook, huh? BB was toch duidelijk.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy geeft het even verkeerd buiten door, dat voor zover hij weet het matras wel gewisseld is.
Een lieve meid!quote:Op maandag 20 januari 2025 14:04 schreef Verity het volgende:
Zo lief van Sharice dat ze mee helpt met bedden in elkaar zetten en opmaken, dat terwijl ze het spel heeft verloren.
OMGquote:Op maandag 20 januari 2025 14:04 schreef Li0nHeart het volgende:
ALERT ALERT ALERT
Lennie doet iets!!! Afdrogen.
Let op !!! Dit is GEEN Photoshop of gebruik van AI.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:04 schreef Li0nHeart het volgende:
ALERT ALERT ALERT
Lennie doet iets!!! Afdrogen.
Wat een slecht argument.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:24 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey blijft over axel zeiken. Niels en jordy zeggen wel zielig al 3 dagen ziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |