Nee dat heb ik gemerkt bij de nieuwkomersquote:Op maandag 20 januari 2025 12:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Kan de dynamiek op zijn kop zetten en leukere streams/TV opleveren.
Ja en dat vooral.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat! En geen info van buitenaf meer naar binnen!
Mag van mij ook exitquote:Op maandag 20 januari 2025 12:11 schreef Koos1958 het volgende:
En weer iemand van thuis willen spreken. Nou opzouten dus. Heb toch idee dat het beetje overdreven is van hem.
Ik weet niet. Ik heb gemengde gevoelens mij hemquote:Op maandag 20 januari 2025 12:08 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Niels écht leuk, maar gast, doe die knieën eens tegen elkaar
Die hoorde nog bij de eerste lichting eigenlijk. Je moet er nu mensen in zetten die de boel op scherp gaan zetten, hardere karakters en die geen blad voor de mond nemen.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee dat heb ik gemerkt bij de nieuwkomers
Gaat ie zijn vader dan bellenquote:Op maandag 20 januari 2025 12:11 schreef Koos1958 het volgende:
En weer iemand van thuis willen spreken. Nou opzouten dus. Heb toch idee dat het beetje overdreven is van hem.
ja en die worden dan keihard genegeerd de eerste dagen net als Axel.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die hoorde nog bij de eerste lichting eigenlijk. Je moet er nu mensen in zetten die de boel op scherp gaan zitten, hardere karakters en die geen blad voor de mond nemen.
Nee dat heeft Axel aan zichzelf te danken in deze, die is niet op de trein gesprongen.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja en die worden dan keihard genegeerd de eerste dagen net als Axel.
Eenschquote:Op maandag 20 januari 2025 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen geluid op 2 is beter dan Keanu's geluid op 1
Vreselijk om hele dagen steeds hetzelfde verhaal te horen......en hoelang is hij daar al mee bezig...stel dat je daar samen onder een dak moet leven.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:17 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Keanu echt een lieverd. Wel mijn favoriete bewoner denk ik.
Logisch dat ik totaal wappie is door manipulatieve elsa.
Elsa of Jeffrey..quote:Op maandag 20 januari 2025 12:19 schreef Jockari het volgende:
Keanu en Lennie op de bank, nu nog die derde zoeken om er bij te zetten.
Kenauquote:Op maandag 20 januari 2025 12:12 schreef freaky40 het volgende:
Na kneusje Oxel hebben we er een nieuw kneusje bij, Kenau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |