Ook.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat ben dan ik weer niet met je eens. Het is gewoon een irritante vrouw geworden de laatste periode in het huis
Wat als Jolien een Jolien van 2023 blijkt te zijn? lol Maar dat geloof ik niet. Ik vind beide saai zowel Jeff als Jolien. Ik vind het altijd opvallend dat als Matti en Jordy samen zijn die echt lol hebben maar zijn die met Jeff en Niels gaan ze in een soort gamemodus.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van mij mag Jolien de plaats innemen van Jeff.......Juist die jongens kunnen nog voor een beetje lol zorgen. Jolien zit daar maar om te aaien en te friemelen aan mensen.
Ze worden op X al liefkozend "Buurman&Buurman" genoemdquote:Op maandag 20 januari 2025 11:56 schreef Rhosyn het volgende:
De interactie tussen Niels en Jordie vind ik altijd wel leuk. Ze hebben best vaak lol. Jordy heeft een schijtlollige, sarcastische humor en Niels ligt daarvan in een deuk.
Je kan gelijk hebben maar hoop dat Jeffrey los komt als hij van Jolien af is.....vooral door veel met Matt om te gaan.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:05 schreef marky het volgende:
[..]
Wat als Jolien een Jolien van 2023 blijkt te zijn? lol Maar dat geloof ik niet. Ik vind beide saai zowel Jeff als Jolien. Ik vind het altijd opvallend dat als Matt en Jordy samen zijn die echt lol hebben maar zijn die met Jeff en Niels gaan ze in een soort gamemodus.
Ja vind ik ook.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:08 schreef cat123 het volgende:
Vind die sharice wel steeds leuker worden, goede gesprekken vaak ook,
is echt veel van dr af gevallen met die rol denkik.
Nieuwe mensen vind ik niet nodig. Nooit eigenlijk.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:09 schreef freaky40 het volgende:
Als ze het echt met deze nu nog 12 gaan doen, wordt het wel een lange zit naar april toe....kom op BB, nieuwe aanwas, chop chop!
De Sharice in het "voorstelfilmpje" was ook al veel leuker dan dat Nele ooit geweest is.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:08 schreef cat123 het volgende:
Vind die sharice wel steeds leuker worden, goede gesprekken vaak ook,
is echt veel van dr af gevallen met die rol denkik.
Niet mee eens. Kan de dynamiek op zijn kop zetten en leukere streams/TV opleveren.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nieuwe mensen vind ik niet nodig. Nooit eigenlijk.
Gewoon allemaal tegelijk erin.
Dat! En geen info van buitenaf meer naar binnen!quote:Op maandag 20 januari 2025 12:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nieuwe mensen vind ik niet nodig. Nooit eigenlijk.
Gewoon allemaal tegelijk erin.
Dramaqueenquote:Op maandag 20 januari 2025 12:11 schreef Koos1958 het volgende:
En weer iemand van thuis willen spreken. Nou opzouten dus. Heb toch idee dat het beetje overdreven is van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |