Ja om daarna met lennie kwaad over hem te spreken....quote:Op maandag 20 januari 2025 11:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij was degene die met Axel ging praten toen Axel in zijn eentje buiten rondjes liep.
Misschien is Keanu verslaafd aan de constante aandacht die hij krijgen kan op TikTok.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:50 schreef BigBreg83 het volgende:
Net vraagt keanu aan axel hoe het spel was en wat ie moest doen. Axel geeft uitgebreid antwoord maar je ziet gewoon aan keanu dat hij eigenlijk gelijk weg wil lopen.
Vanmorgen bracht Keanu Axel een mandarijntje op bed, dit wilde hij eigenlijk ook niet doen?quote:Op maandag 20 januari 2025 11:50 schreef BigBreg83 het volgende:
Net vraagt keanu aan axel hoe het spel was en wat ie moest doen. Axel geeft uitgebreid antwoord maar je ziet gewoon aan keanu dat hij eigenlijk gelijk weg wil lopen.
quote:Op maandag 20 januari 2025 11:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien is Keanu verslaafd aan de constante aandacht die hij krijgen kan op TikTok.![]()
En hier krijgt hij weinig aandacht en dus geen fijne chemische stofjes.
Dat dus, goed verwoord.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:50 schreef BigBreg83 het volgende:
Elsa bij mij niet , die geeft tegengas en dat is hard nodig daar.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:53 schreef Thorelf het volgende:
Toch staan Jeff en Elsa voor mij bovenaan om het huis te verlaten. Niels op niet grote afstand
Jeff, Lennie en Keanu migen van mij vertrekkenquote:Op maandag 20 januari 2025 11:53 schreef Thorelf het volgende:
Toch staan Jeff en Elsa voor mij bovenaan om het huis te verlaten. Niels op niet grote afstand
Commando door wie?quote:Op maandag 20 januari 2025 11:57 schreef ledn81 het volgende:
Milena moet doorgeven dat ze als er een commando wordt gegeven dat we het meteen moeten doen
Jeff zeker. Is eigenlijk best een dooie maar doet alsof hij heel interessant is en alles zo goed weet. Voelt zich heel erg het alpha mannetje. Heeft niet eens in de gaten dat de groep al lang andere kanten opgaat.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:53 schreef Thorelf het volgende:
Van mij mag Jolien de plaats innemen van Jeff.......Juist die jongens kunnen nog voor een beetje lol zorgen. Jolien zit daar maar om te aaien en te friemelen aan mensen.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:57 schreef Hznootje het volgende:
Je
[..]
Jeff, Lennie en Keanu migen van mij vertrekken
Ze is wel eerlijk inderdaad.....graag wacht ze nog een minuut of zo en springt niet op.....quote:Op maandag 20 januari 2025 11:57 schreef ledn81 het volgende:
Milena moet doorgeven dat ze als er een commando wordt gegeven dat we het meteen moeten doen
controleer uw microfoon bijv..
Sharice : "doen we dat dan niet?"
Milena : "ik niet altijd"
Samequote:Op maandag 20 januari 2025 12:00 schreef Jockari het volgende:
Lennie staat bij mij op de ranking intussen op de laagste trede. Kan iemand die geit eens uitleggen dat ze nederlands moet praten en geen engels.
Ze doen eigenlijk niet veel fout. Zeker niet als DM's. Ze hebben tot nog toe goede beslissingen genomen.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:56 schreef Rhosyn het volgende:
De interactie tussen Niels en Jordie vind ik altijd wel leuk. Ze hebben best vaak lol. Jordy heeft een schijtlollige, sarcastische humor en Niels ligt daarvan in een deuk.
Dat ben dan ik weer niet met je eens. Het is gewoon een irritante vrouw geworden de laatste periode in het huisquote:Op maandag 20 januari 2025 12:02 schreef freaky40 het volgende:
Lennie is teveel bezig met hoe over te komen en te profileren als trans. Dat kennen we nu wel, en het is al vreselijk dat dit soort lui in een RLS moeten zitten. Dat is niet in het kader van wat je kunt, maar wie je bent en dat zou nooit de boventoon mogen voeren. Komt wat gekunsteld over allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |