Grappig die verandering. En eerlijk.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:24 schreef Koos1958 het volgende:
Jeffrey blijft over axel zeiken. Niels en jordy zeggen wel zielig al 3 dagen ziek.
Hij speelt het spel, en terecht. Het is geen filantropische instelling daar.quote:
Het is een spel-spelend naar ventje.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij speelt het spel, en terecht. Het is geen filantropische instelling daar.
Jah, zeg maar dag tegen Axxelquote:Op maandag 20 januari 2025 14:27 schreef freaky40 het volgende:
Maar buiten dat, denk niet dat er een Nederlander gaat vrijdag.
Als het aan de febo ligt niet ... dus er zal weer flink gestuurd worden.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:27 schreef freaky40 het volgende:
Maar buiten dat, denk niet dat er een Nederlander gaat vrijdag.
Ik vind het meer een egoïstisch k*tjongquote:Op maandag 20 januari 2025 14:27 schreef freaky40 het volgende:
Vind het wel mee vallen, hoort bij zijn leeftijd. Hij heeft wat branie.
Terwijl de anderen nog druk zijn om alle schone afwas naar binnen te tillen. Wat laat ze zich kennen.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:28 schreef mazaru het volgende:
Ze ligt alweer plat. Klaar met helpen.
[ afbeelding ]
Er zijn nu 2 Nederlanders uit dus voor de verdeling zou het wel kunnen en ook in ogenschouw nemen wat er nog binnen gaat komen.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als het aan de febo ligt niet ... dus er zal weer flink gestuurd worden.
Ik hoop dat keanu nog leuker wordt zonder Lennie, indien niet mag hij daarna ook wieberen!quote:Op maandag 20 januari 2025 14:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeffrey blijft erg lang hangen in zijn "haat" richting Axel en ik ga er niet vanuit dat hij daarin nog veranderd.
Puber gedrag net als dat gezever van hem met Jolien. Dit zal hem geen goed doen,
Van mij mag hij weg en Elsa en Lennie meenemen
Hij kon het al niet hebben dat Jolien een gesprek met Axel had.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeffrey blijft erg lang hangen in zijn "haat" richting Axel en ik ga er niet vanuit dat hij daarin nog veranderd.
Puber gedrag net als dat gezever van hem met Jolien. Dit zal hem geen goed doen,
Van mij mag hij weg en Elsa en Lennie meenemen
En waarom zou de FEBO dat niet willen? Veel kijkers zijn hem en die geile blik meer dan zat.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:30 schreef freaky40 het volgende:
Denk niet dat hij voorlopig vertrekt, dat wil de FEBO niet.
Die denken aan kijkcijfers want een stelletjequote:Op maandag 20 januari 2025 14:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En waarom zou de FEBO dat niet willen? Veel kijkers zijn hem en die geile blik meer dan zat.
Omdat de kijker een romance wil zien!quote:Op maandag 20 januari 2025 14:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En waarom zou de FEBO dat niet willen? Veel kijkers zijn hem en die geile blik meer dan zat.
Dus dat.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Omdat de kijker een romance wil zien!![]()
Dan moeten ze er ook eens op letten welke stream de streamers kijken. Ik wissel meteen van stream als ik die 2 weer zie hangen, plukken en fluisteren en lees dat van heel veel hier.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die denken aan kijkcijfers want een stelletje
Hier ben ik het mee eens .. en ophef, hoe dan ook, levert kijkcijfers op.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die denken aan kijkcijfers want een stelletje
Ten opzichte van de tv-kijkers zijn wij ver in de minderheid.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan moeten ze er ook eens op letten welke stream de streamers kijken. Ik wissel meteen van stream als ik die 2 weer zie hangen, plukken en fluisteren en lees dat van heel veel hier.
Nee ook al zitten samen 'op de bank' gaan ze nog voor de 3e persoon.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens .. en ophef, hoe dan ook, levert kijkcijfers op.
Als Jeff in de pols er overal slecht voorstaat, kunnen ze hem niet meer houden, dan zetten ze zichzelf voor gekquote:Op maandag 20 januari 2025 14:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee ook al zitten samen 'op de bank' gaan ze nog voor de 3e persoon.
Eensquote:Op maandag 20 januari 2025 14:27 schreef freaky40 het volgende:
Vind het wel mee vallen, hoort bij zijn leeftijd. Hij heeft wat branie.
Daar heeft FEBO hoegenaamd lak aan.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als Jeff in de pols er overal slecht voorstaat, kunnen ze hem niet meer houden, dan zetten ze zichzelf voor gek
En jij kan het wetenquote:Op maandag 20 januari 2025 14:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar heeft FEBO hoegenaamd lak aan.
Voor mij tot nu toe de leukste bewonerquote:
Dat kan. Kan ook zo zijn dat Niels zich geroepen voelt te zorgen voor Axel. Hij is tenslotte vader.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:35 schreef lojanda het volgende:
Dat Niels nu net doet of hij menselijk is en gevoelens heeft om niet Axel te nomineren heeft puur te maken dat hij tot het besef is gekomen dat zijn gedrag hem niet verder zal brengen. Dit is alleen maar tactiek..
Ik vind Wicky ook leukquote:Op maandag 20 januari 2025 14:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor mij tot nu toe de leukste bewoner
Ze wil wel graag alle aandacht en verwennerijquote:Op maandag 20 januari 2025 14:38 schreef Jockari het volgende:
Milena glipt overal door, maar buiten zich laten vlooien heeft die er ook nog niet veel aan dood gedaan.
[ afbeelding ]
Is bij mij onderaan gestart in de ranking, maar klimt vlotjes naar boven.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor mij tot nu toe de leukste bewoner
Die vind ik ook oké al zeurt hij wel veel.. maar het is wel een goeie knul. Jammer dat hij zo onzeker is want dat hoeft hij echt niet te zijn.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 14:38 schreef Jockari het volgende:
Milena glipt overal door, maar buiten zich laten vlooien heeft die er ook nog niet veel aan dood gedaan.
[ afbeelding ]
Uiteindelijk wel, als de FEBO er klaar mee is.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:40 schreef Million_Lights het volgende:
Enkele jaren geleden met Vera en Dimi hebben ze Vera toch ook laten gaan.
En wicky is voor mij ook een winnaar. Mattheus Keanu en Wicky zijn een mooie top driequote:
Keanu mag inmiddels geschrapt worden.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
En wicky is voor mij ook een winnaar. Mattheus Keanu en Wicky zijn een mooie top drie
eerstknijpsquote:Op maandag 20 januari 2025 14:46 schreef Kodiak100 het volgende:
BB
Bewoner het is tijd om naar de DR te komen, jullie bepalen zelf de volgorde
Wie mag ik als eerste verwelkomen?
Het zou natuurlijk ook nog zo kunnen zijn dat ie ook aardig kan zijn qua karakter?quote:Op maandag 20 januari 2025 14:35 schreef lojanda het volgende:
Dat Niels nu net doet of hij menselijk is en gevoelens heeft om niet Axel te nomineren heeft puur te maken dat hij tot het besef is gekomen dat zijn gedrag hem niet verder zal brengen. Dit is alleen maar tactiek..
Liever gewoon helemaal uitquote:Op maandag 20 januari 2025 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kan de FEBO de mic van die opperbaas niet wat zachter zetten? Je hoort haar overal overheen schreeuwen
Ja dat zal het zijnquote:Op maandag 20 januari 2025 14:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook nog zo kunnen zijn dat ie ook aardig kan zijn qua karakter?
quote:Op maandag 20 januari 2025 14:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Keanu mag inmiddels geschrapt worden.
Ow goeie, ik ben ze ook altijd kwijtquote:Op maandag 20 januari 2025 14:49 schreef rinardo het volgende:
Vraag over de polls, als iemand er 1 maakt kan er dan een link naar de pol komen in het bestemde topic?
Er is een ''hoe stemt fok topic'', maar helaas worden de dagelijkse populariteit polls niet daarin gezet, dus ik kan nooit de poll terugvinden waar ik op gestemd heb die dag.
Ben reuze benieuwd hoe de stand hier is .
Ik zet ze altijd in het wie is de favoriete bewoner topicquote:Op maandag 20 januari 2025 14:49 schreef rinardo het volgende:
Vraag over de polls, als iemand er 1 maakt kan er dan een link naar de pol komen in het bestemde topic?
Er is een ''hoe stemt fok topic'', maar helaas worden de dagelijkse populariteit polls niet daarin gezet, dus ik kan nooit de poll terugvinden waar ik op gestemd heb die dag.
Ben reuze benieuwd hoe de stand hier is .
Die knul is altijd zo verongelijkt.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:52 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze maar niet denken dat hij als laatste gaat. Dan kan iedereen wel zeggen 'ik ga... ik ga... ik ga..' Hij gaat niet als laatste. PUNT
En het gaat dan ook zo gebeuren want er gaat verder niemand op inquote:Op maandag 20 januari 2025 14:52 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Als ze maar niet denken dat hij als laatste gaat. Dan kan iedereen wel zeggen 'ik ga... ik ga... ik ga..' Hij gaat niet als laatste. PUNT
Niemand durft tegen hem in te gaanquote:Op maandag 20 januari 2025 14:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
En het gaat dan ook zo gebeuren want er gaat verder niemand op in
Op tv hebben bewoners hem wel verteld dat hij altijd als eerste wil met ikke ikke ikke.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
En het gaat dan ook zo gebeuren want er gaat verder niemand op in
ohhh daar zou ik ze nooit zoeken lol, omdat er een ''hoe stemt fok'' topic is, oke dan kijk ik daar voortaanquote:Op maandag 20 januari 2025 14:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik zet ze altijd in het wie is de favoriete bewoner topic
Dacht dat dat was voor het stemmen op genomineerde bewonersquote:Op maandag 20 januari 2025 14:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhh daar zou ik ze nooit zoeken lol, omdat er een ''hoe stemt fok'' topic is, oke dan kijk ik daar voortaan
Gaat niet gebeuren, het worden Lennie, Axel en Keanuquote:Op maandag 20 januari 2025 14:58 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop dat deze week Niels Jeffrey en Elsa een nominatie krijgen
Of ipv axel een elsa.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:59 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, het worden Lennie, Axel en Keanu
Lennie vind ik ook prima maar Keanu en Axel zou ik wel heel jammer vinden.quote:Op maandag 20 januari 2025 14:59 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, het worden Lennie, Axel en Keanu
Keanu is al 4 dagen niet te zien op de streamsquote:Op maandag 20 januari 2025 15:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Lennie vind ik ook prima maar Keanu en Axel zou ik wel heel jammer vinden.
Kluisquote:Op maandag 20 januari 2025 15:00 schreef Koos1958 het volgende:
Waar zijn die sleutels eigenlijk voor
Ik weet niet wat voor streams ik dan heb maar ik zie hem toch heel vaak.quote:Op maandag 20 januari 2025 15:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Keanu is al 4 dagen niet te zien op de streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |