Ik zou het wel aandurven eigenlijk..Maar denk dat de casting één pot nat is geweest zo te zienquote:Op maandag 20 januari 2025 16:11 schreef -river- het volgende:
[..]
We hebben bij Axel gezien hoe dat uitpakte.
Ik doe altijd nog afwas voordat ik ga koken.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:15 schreef BigBreg83 het volgende:
Ze waren anderhalf uur geleden klaar de afwas en beginnen nu al weer met koken???
Ja die was er natuurlijk toevallig wel weer op tijd bij.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:18 schreef marky het volgende:
Lenni is boos omdat ze zelf twee tokens heeft kunnen kopen...
En nog een omruilen of zoquote:Op maandag 20 januari 2025 16:19 schreef ledn81 het volgende:
remi heeft dubbele stem
de token van Linda is dus terug
En hij heeft wraak
Ik bedoel meer. Ze eten daar om de 3 uur ofzo.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:18 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ik doe altijd nog afwas voordat ik ga koken.
Een "Zwarte Token" zou wel geweldig zijn.. als in de beroemde Zwarte Brief die we kennen... Onmiddelijk Koffer pakken en in 30 minuten het pand verlatenquote:Op maandag 20 januari 2025 16:16 schreef KinKiJan het volgende:
Toen Lennie erin ging, hingen er nog 2 dingen waarvan 1 met een gigantisch hoge prijs, zegt ze tegen Keanu.
Loopt al wel in zijn eigen soepbroeken, zouden die van Heisa zijn (Jimmy van vorig jaar)?quote:
Geld inzamelen bij je matties daar binnen.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een "Zwarte Token" zou wel geweldig zijn.. als in de beroemde Zwarte Brief die we kennen... Onmiddelijk Koffer pakken en in 30 minuten het pand verlaten![]()
Maar dat durven die scheiters natuurlijk niet.. stel je voor zo'n ding zou ¤10.000 moeten kosten
Wat heeft ze aan een sleutel? Waar is die dan van?quote:Op maandag 20 januari 2025 16:03 schreef Jockari het volgende:
Elsa zegt dat ze de sleutel heeft gekocht. (Vertelde daarstraks aan Matt, dat ze dat iedereen ging wijsmaken).
Hij heeft er 3, Dubbele stem, De Censuur en De Wraak. Hij heeft nog 170 euro over.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:19 schreef ledn81 het volgende:
remi heeft dubbele stem
de token van Linda is dus terug
En hij heeft wraak
Ja er lopen wel een hoop grote eters rond inderdaad, ongelooflijk wat sommigen weg kunnen stouwen.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:19 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer. Ze eten daar om de 3 uur ofzo.
Nummer 5 lijkt me fantastisch om te hebbenquote:Op maandag 20 januari 2025 15:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
1. De beslissende stem (beslissende stem uitbrengen bij gelijke stand)
2. De dief (game changer stelen van iemand anders)
3. De dubbele stem (twee keer stemmen bij nominatie)
4. De terugkaatser (stem terugkaatsen naar bewoner die hem heeft geplaatst) deze week 800 euro
5. De wraak (iemand anders nomineren op moment dat je zelf het huis moet verlaten)
6. De redding (één van de genomineerden vervangen)
7. De zwarte gerechtigheid (een ingezette pin ongeldig maken)
8 De censuur (De stem van een bewoner ontnemen)
9. De verzamelaar (iemands persoonlijk geld stelen)
Ze doet er zelf behoorlijk aan mee.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:19 schreef KinKiJan het volgende:
Ze heeft wel gelijk, de sfeer is om te snijden en die houding van vooral Jeffrey slaat nergens op.
Van de kluis, zodat ze de volgende keer als ze geld heeft ook gamechangers kan kopenquote:Op maandag 20 januari 2025 16:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat heeft ze aan een sleutel? Waar is die dan van?
Ja ziet niet uit net als die kleding van Lennie. Ja dat hij zijn kast heeft gekregen is hij alweer vergeten…quote:Op maandag 20 januari 2025 16:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Loopt al wel in zijn eigen soepbroeken, zouden die van Heisa zijn (Jimmy van vorig jaar)?
Oh dacht lennie zei dat ze niet had gekocht. Toch maar weer hoor apparaat koppelen aan me tv.haha.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij heeft er 3, Dubbele stem, De Censuur en De Wraak. Hij heeft nog 170 euro over.
Dus, Wicky 3, Lennie 2, Jordy 1
waar heeft Lennie gezegd dat ze er 2 had? Op toilet met Keanu?quote:Op maandag 20 januari 2025 16:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij heeft er 3, Dubbele stem, De Censuur en De Wraak. Hij heeft nog 170 euro over.
Ze legde er 2 in haar kledingkastquote:Op maandag 20 januari 2025 16:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
waar heeft Lennie gezegd dat ze er 2 had? Op toilet met Keanu?
Sowieso hebben die twee vanaf het begin een connectie. Lenny flirte behoorlijk met hem en daarna gaf Keanu aan op jongens te vallen. Toen kwam er wat afstand maar een klik is een klik los van sexuele aantrekkingskracht.quote:Op maandag 20 januari 2025 16:16 schreef Droopie het volgende:
Keanu en Lennie zijn wel billenmaatjes vandaag zeg.
Heeft Remi van de 2500 euro winst nog maar 170 euro overquote:Op maandag 20 januari 2025 16:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja dat "op het moment dat je zelf het huis moet verlaten" staat nog steeds ter discussie.. of die ook op de vrijdag, met je koffer in de hand en de deurkruk.on gezet kan worden. zomaar even een ander kan kiezenquote:Op maandag 20 januari 2025 16:22 schreef Hznootje het volgende:
Numme
[..]
Nummer 5 lijkt me fantastisch om te hebben
quote:Op maandag 20 januari 2025 16:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh dacht lennie zei dat ze niet had gekocht. Toch maar weer hoor apparaat koppelen aan me tv.haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |