Mja ik vind dat het er gewoon bij hoort. Is altijd zo geweest. Dat ze het in de SB proberen te voorkomen snap ik, hoewel dat deels ook te maken zal hebben met de half time show en zo.quote:Op maandag 20 januari 2025 02:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, de NFL gooit ook geen SB games in stadions waar het mogelijk kan sneeuwen. Dus ze snappen wel degelijk dat het een wedstrijd negatief kan beinvloeden. Ik heb nul problemen met home field advantage, maar weer moet niet zo'n grote impact hebben op een wedstrijd. Het veranderd het gehele spel. Maar goed, het was geen 10-35 zoals de niners-bills eerder dit seizoen.
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:56 schreef Strani het volgende:
De komende nacht is ook de finale van het College Football. Ik zou 'dagjesmensen' echt aanraden om te zien of ze daar wat van mee kunnen krijgen. Het wordt Notre Dame (een team met enorm veel geschiedenis) tegen Ohio State. Twee zeer sterke teams. Ik zou het niet kunnen voorspellen, maar op gevoel ga ik voor Notre Dame om te winnen.
Ik denk dat Ohio State toch een maatje te groot is. Die zijn echt een potje aan het ballen hoorquote:Op maandag 20 januari 2025 10:56 schreef Strani het volgende:
De komende nacht is ook de finale van het College Football. Ik zou 'dagjesmensen' echt aanraden om te zien of ze daar wat van mee kunnen krijgen. Het wordt Notre Dame (een team met enorm veel geschiedenis) tegen Ohio State. Twee zeer sterke teams. Ik zou het niet kunnen voorspellen, maar op gevoel ga ik voor Notre Dame om te winnen.
Mwah, je moet je gewoon echt maar beter plaatsen hoor. De play-offs heb je gewoon homefield advantage en daar hoort weer gewoon bij.quote:Op maandag 20 januari 2025 02:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, de NFL gooit ook geen SB games in stadions waar het mogelijk kan sneeuwen. Dus ze snappen wel degelijk dat het een wedstrijd negatief kan beinvloeden. Ik heb nul problemen met home field advantage, maar weer moet niet zo'n grote impact hebben op een wedstrijd. Het veranderd het gehele spel. Maar goed, het was geen 10-35 zoals de niners-bills eerder dit seizoen.
Dat ook inderdaad. Ik vind het niet meer dan logisch dat bijvoorbeeld een 14-3 team meer voordelen heeft in de play-offs dan een 10-7 team.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mwah, je moet je gewoon echt maar beter plaatsen hoor. De play-offs heb je gewoon homefield advantage en daar hoort weer gewoon bij.
De Super Bowl is heel wat anders. Dat is over het algemeen neutraal terrein.
Het sneeuwt toch voor allebei? Deal with it. Of Git gud.quote:Op maandag 20 januari 2025 02:21 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja, ze hebben beide sneeuw, maar het zorgt aan twee kanten van de bal voor een slechte wedstrijd. Het glibbert en glijd en heeft gewoon onredelijk veel invloed op de wedstrijd. Ik ben er iig geen fan van en zal voortaan wegschakelen bij dit soort wedstrijden. Tis niet leuk om naar te kijken. Het was een beetje als de 49ers tegen de Bears twee jaar geleden in hun season opener. 49ers hadden moeten winnen, maar door de hoeveelheid regen werd het een draak van een wedstrijd waarin de Bears wonnen. Je kon de lijnen niet meer op het veld zien. Als dat leuk moet zijn pas ik.quote:Op maandag 20 januari 2025 20:27 schreef PirE het volgende:
[..]
Het sneeuwt toch voor allebei? Deal with it. Of Git gud.
Als Mahones nu eens wat minder flags meekrijgt kan het weleens leuk worden om te kijken.
Jackson komt wmb toch ook echt in aanmerking voor de MVCquote:Op maandag 20 januari 2025 11:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Stafford blijft trouwens wel de ultieme choker hoor.
Gaat niet gebeuren...want er speelt veel meer op de achtergrond, kijk maar hier naar deze ontluisterende video:quote:Op maandag 20 januari 2025 20:27 schreef PirE het volgende:
[..]
Als Mahones nu eens wat minder flags meekrijgt kan het weleens leuk worden om te kijken.
Beetje laat ... maar Ohio Statequote:Op maandag 20 januari 2025 11:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik denk dat Ohio State toch een maatje te groot is. Die zijn echt een potje aan het ballen hoor
Ik heb niks met Commanders en Eagles, dus ik hoop dan maar weer op de winnaar van Chiefs/Bills voor de Super Bowl winst.
Stafford blijft trouwens wel de ultieme choker hoor.
Misschien begint het morgen om 2100quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:34 schreef maerk het volgende:
Tot mijn schrik is Eagles Commanders niet op ESPN vanavond, waar kan ik makkelijk terecht?
Buitenom de obscure linkjes.
Wat een raar antwoord zeg... daar heeft Maerk vanavond toch niets aan??quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien begint het morgen om 2100
heb je gelijk inquote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat een raar antwoord zeg... daar heeft Maerk vanavond toch niets aan??
Oei… het is een drukke week geweest denk ik…quote:Op zaterdag 25 januari 2025 19:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien begint het morgen om 2100
Ik moet bekennen dat ik (nog) niet geweldig ben met alle namen maar de quarterback van de Commanders, Jayden Daniels, is dit jaar nieuw in de NFL en heeft een prima seizoen gehad, erg leuk om bezig te zienquote:Op zondag 26 januari 2025 20:52 schreef Droopie het volgende:
Nou. Dan ben ik ook voor de Commanders.
Op wie moet ik letten qua sterspeler(s).
Moeten ze maar sneller schaatsenquote:Op zondag 26 januari 2025 21:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Laatste twee ritjes 500m kijken en meteen een TD missen
Soort van Kelce bowl #2 incoming. Maar toch het helemaalquote:
En toch, wel een geweldenaar hoor die Mahomesquote:Op maandag 27 januari 2025 00:35 schreef FundsAreSafu het volgende:
Tijd voor wat idiote momenten en scheidsrechterlijke dwalingen in het voordeel van de Chiefs
Een groter contrast tussen opening drives is onmogelijkquote:Op maandag 27 januari 2025 00:48 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En toch, wel een geweldenaar hoor die Mahomes
Uiteraard.quote:Op maandag 27 januari 2025 03:26 schreef tjoptjop het volgende:
Boh als dit zo doorgaat wordt het een mooie laatste 6 minuten![]()
Niemand die kijkt?
De eerste wedstrijd was met Nederlands commentaar (Commanders- Eagles), twee is misschien beetje veel en ik heb het idee dat de fans die snachts opblijven de voorkeur geven aan de amerikaanse commentatoren.quote:Op maandag 27 januari 2025 07:33 schreef hole1988 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk waarom er eigenlijk geen Nederlands commentaar meer is bij deze wedstrijden. Bezuinigingen?
Sowieso. Nou kijk ik via DAZN dus sowieso met Amerikaans commentaar. Als ik American Football kijk wil ik ook echt zo veel mogelijk in die sfeer zitten en daar hoort Amerikaans commentaar bij. En zelfs Amerikaanse reclames.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
De eerste wedstrijd was met Nederlands commentaar (Commanders- Eagles), twee is misschien beetje veel en ik heb het idee dat de fans die snachts opblijven de voorkeur geven aan de amerikaanse commentatoren.
Ze doen het ook helemaal niet slecht hoor, maar het Amerikaanse enthousiasme zit er niet in.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso. Nou kijk ik via DAZN dus sowieso met Amerikaans commentaar. Als ik American Football kijk wil ik ook echt zo veel mogelijk in die sfeer zitten en daar hoort Amerikaans commentaar bij. En zelfs Amerikaanse reclames.
Nee precies. Bij niet-Amerikaans commentaar is de kennis vaak prima maar het komt allemaal wat droog over.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze doen het ook helemaal niet slecht hoor, maar het Amerikaanse enthousiasme zit er niet in.
De meeste commentatoren zitten ook in een bezemkast.quote:Op maandag 27 januari 2025 10:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee precies. Bij niet-Amerikaans commentaar is de kennis vaak prima maar het komt allemaal wat droog over.
Zullen we een topic beginnen voor die nacht op het Viva forumquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:28 schreef Strani het volgende:
Het is binnenkort weer die tijd van het jaar dat alle niet-fans komen roepen dat het een saaie sport is met alleen maar reclame, dat de spelers watjes zijn omdat ze zoveel bescherming dragen in tegenstelling tot rugby, dat het geen football moet heten maar hand-egg, dat de Half Time Show het enige leuke is (misschien). Nou ja, het vaste programma dus.
Ik wens ons allen sterkte
Haha maar dat is ook leuk! Ik vind het altijd heel tof als mensen oprechte vragen stellen over de sportquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zullen we een topic beginnen voor die nacht op het Viva forum
Grapje, ik vind het altijd wel leuk om te lezen.
Ik heb nogal.toffe buren die in de horeca werken.
Die zijn 4 jaar lang bij het begin van de halftime show komen kijken en dan bij het begin van het 3e kwart gaan ze vragen stellen
Idd, maar liever niet in Januariquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha maar dat is ook leuk! Ik vind het altijd heel tof als mensen oprechte vragen stellen over de sport
Jammer dat ik constant zie hoe onsympathiek die fans van eagles zijn anders support ik hen wel. Leuke Rb hebben ze en chiefs kennen we nu wel. Wordt weer 25x inzoomen op Taylor Swift.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:25 schreef slacker_nl het volgende:
Eagles - Chiefs. Ik zet m'n geld in op de Chiefs.
Ik zit meestal in de game thread op Reddit, daar heb je geen viva publiekquote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:28 schreef Strani het volgende:
Het is binnenkort weer die tijd van het jaar dat alle niet-fans komen roepen dat het een saaie sport is met alleen maar reclame, dat de spelers watjes zijn omdat ze zoveel bescherming dragen in tegenstelling tot rugby, dat het geen football moet heten maar hand-egg, dat de Half Time Show het enige leuke is (misschien). Nou ja, het vaste programma dus.
Maar de halftime show is meestal het kutstequote:Op dinsdag 28 januari 2025 10:28 schreef Strani het volgende:
Vooral om midden in de nacht wakker te blijvenquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar de halftime show is meestal het kutste
Ik denk dat ik het weer hetzelfde doe als vorige twee keer: op de maandagochtend de wekker rond 4 uur ipv 5 uur zetten, dan heb ik ruim twee uur de tijd en dat moet prima kunnen als ik een opname terug ga kijken (aangezien er natuurlijk héél veel tijd is die je door kunt spoelen tussen plays door en pauzes en alles). Ging vorige keren goed, alleen weer even kijken waar het uitgezonden wordt zodat ik dat op kan nemenquote:Op woensdag 29 januari 2025 10:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vooral om midden in de nacht wakker te blijven
Ik heb gisteravond Bills-KC teruggekeken.... ik dacht ook dat het me iets van 2 uur zou kostten, maar kostte me toch iets van 3 uur... (vraag me niet hoe)quote:Op woensdag 29 januari 2025 11:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het weer hetzelfde doe als vorige twee keer: op de maandagochtend de wekker rond 4 uur ipv 5 uur zetten, dan heb ik ruim twee uur de tijd en dat moet prima kunnen als ik een opname terug ga kijken (aangezien er natuurlijk héél veel tijd is die je door kunt spoelen tussen plays door en pauzes en alles). Ging vorige keren goed, alleen weer even kijken waar het uitgezonden wordt zodat ik dat op kan nemen
Hoe laat is de SB ? Waar kan ik het zien ? Of waar kan ik het beste kijken ?quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vind het showtje altijd wel leuk, maar het geluid lijkt wel altijd 96kbps mono te zijnquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op het open kanaal heeft RTL Duitsland rechten, daar kun je elk weekend live NFL wedstrijden zien.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe laat is de SB ? Waar kan ik het zien ? Of waar kan ik het beste kijken ?
Beetje jammer dat ze dit weekend de Pro-bowl niet uitzenden op RTL, had ik toch wel weer willen zien...quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Op het open kanaal heeft RTL Duitsland rechten, daar kun je elk weekend live NFL wedstrijden zien.
De wedstrijd is volgende week in de nacht van zondag op maandag.
Het is op het open net van ESPN, toch?quote:Op donderdag 30 januari 2025 18:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze dit weekend de Pro-bowl niet uitzenden op RTL, had ik toch wel weer willen zien...
Superbowl begint 9 feb 19:30 mijn tijd, wat betekent dat het 10 feb 00:30 NL tijd begint.quote:Op donderdag 30 januari 2025 16:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe laat is de SB ? Waar kan ik het zien ? Of waar kan ik het beste kijken ?
Ik heb het daar niet gevonden.... (Canal+)quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is op het open net van ESPN, toch?
Oh dat is een tijd die te doen is. Bedankt.....quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Superbowl begint 9 feb 19:30 mijn tijd, wat betekent dat het 10 feb 00:30 NL tijd begint.
https://www.msn.com/en-us(...)ad-coach/ar-AA1yldqSquote:With new blood in the ownership group in the form of Tom Brady, who is expected to have a huge voice in things moving forward, the Las Vegas Raiders decided to start fresh in 2025, with the team firing Antonio Pierce and Tom Telesco.
Taking their place is general manager John Spytek and head coach Pete Carroll, both of whom will hope to bring some much-needed stability to the franchise - and there's good reason to believe they will do just that.
Zonder QB maakt het allemaal weinig uit en ook nog vrij hoog in de draft met weinig goede QB's.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
Al wat langer bekend, maar Tom Brady is lekker (?) bezig: Pete Caroll als nieuwe head coach van de Raiders. Best een bijzondere move.... Hoe zien jullie dit?
[..]
https://www.msn.com/en-us(...)ad-coach/ar-AA1yldqS
https://edition.cnn.com/2(...)fl-honors/index.htmlquote:Buffalo Bills quarterback Josh Allen was named the NFL’s Most Valuable Player on Thursday, beating out Baltimore Ravens quarterback Lamar Jackson in one of the closest MVP races in years.
Allen, who led the Bills to the AFC Championship Game, had a career season as the leader of one of the league’s most potent offensive attacks. Allen passed for more than 3,700 yards and ran for another 531 on the ground, while accounting for 40 total touchdowns.
“I know this is an individual award and it says Most Valuable Player on it but I think it’s derived from team success and I love my team,” Allen said.
“We got such a great locker room in Buffalo and it takes everybody from the equipment staff to training room to the strength staff. … It truly takes everybody to have team success and I’m so fortunate to be apart of a great organization.”
The award is the first time Allen has been named the league’s MVP.
MVP en Hailee Steinfeld als verloofde, de vuile klootzak. Dat die nog vaak van die muppet mag verliezen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
Josh Allen is MVP
[..]
https://edition.cnn.com/2(...)fl-honors/index.html
Als iemand het wil bijhouden en nog wil opzetten voor vanavond:quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:46 schreef Arnhemunited het volgende:
Geen Super Bowl prop bets spel dit jaar?
Is ook allang niet meer de belangrijkste vraag vannacht, dat is of Trump en Taylor elkaar nog gaan ontmoeten.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:03 schreef heywoodu het volgende:
Mooi overzichtje bij ESPN voor de kijker die verder geen diehard NFL fan is (zoals ik, dus dit zijn handige dingen)
https://www.espn.nl/nfl/a(...)lers-van-zondagnacht
Onderaan maakt ESPN wel gelijk even het grootste minpunt van de Super Bowl duidelijk: Kendrick Lamar een hele eigen paragraaf geven met de vraag of hij iets stoms gaat zeggen over een andere rapper en die vraag zelfs nog belangrijker noemen dan wie de Super Bowl wint, je weet wel, de wedstrijd zelf, pfff. Nou fucking en
Want?quote:Op zondag 9 februari 2025 09:45 schreef bambino het volgende:
[..]
En vannacht de minst interessante SB die ik me kon voorstellen. Weet niet eens of ik ga kijken.
Ik heb zo weinig met het volk dat dat soort zaken oprecht de belangrijkste vragen vindtquote:Op zondag 9 februari 2025 10:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is ook allang niet meer de belangrijkste vraag vannacht, dat is of Trump en Taylor elkaar nog gaan ontmoeten.![]()
Is het ook niet zo, dan een bettingcompany een weddenschap plaatst, media een artikel schrijft en wij denken waar maken ze zich druk over.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb zo weinig met het volk dat dat soort zaken oprecht de belangrijkste vragen vindt
Kom op, het is een wedstrijd, het allerbelangrijkste is wie er wint
Je kunt ook RTL Duitsland proberen.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:55 schreef heywoodu het volgende:
Ik zag net dat het gewoon op het open kanaal van ESPN is, dat komt mooi uit. Opnames alvast ingesteld, want ik weet niet of ESPN zo'n zender is waarbij je bij terugkijken niet vooruit mag spoelen en dat gaat wel essentieel zijn om het helemaal gezien te hebben voor ik weg moet
Gratis tip, neem ook de uitzending morgenochtend op.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:55 schreef heywoodu het volgende:
Ik zag net dat het gewoon op het open kanaal van ESPN is, dat komt mooi uit. Opnames alvast ingesteld, want ik weet niet of ESPN zo'n zender is waarbij je bij terugkijken niet vooruit mag spoelen en dat gaat wel essentieel zijn om het helemaal gezien te hebben voor ik weg moet
Neuh, ik heb ESPN dus al ingesteld, daar is het op het open kanaalquote:Op zondag 9 februari 2025 19:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je kunt ook RTL Duitsland proberen.
Punt is dat ik het vóór 6 uur gezien wil hebben, want dan moet ik zo langzamerhand op pad. Dus wekker om 4 uur, dan lekker de opname kijken en de tig momenten met niks doorspoelen, moet lukken.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gratis tip, neem ook de uitzending morgenochtend op.
Dan knippen ze de reclames eruit.
Geen garantie, maar ik keek vroeger altijd die uitzendingen die "maar" 2,5 uur duurde.
Snap ik, want heel de ochtend geen krant of nieuws luisteren werkt ook niet.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Punt is dat ik het vóór 6 uur gezien wil hebben, want dan moet ik zo langzamerhand op pad. Dus wekker om 4 uur, dan lekker de opname kijken en de tig momenten met niks doorspoelen, moet lukken.
Ik moet werken, dus ook dat lukt mij op zich wel, het is puur dat ik het dan gezien wil hebben en niet tot morgenavond wil wachtenquote:Op zondag 9 februari 2025 20:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Snap ik, want heel de ochtend geen krant of nieuws luisteren werkt ook niet.
Als backup plan kan ik de youtube aflevering aanraden. Die duurde vorig jaar 21 minutenquote:Op zondag 9 februari 2025 20:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik moet werken, dus ook dat lukt mij op zich wel, het is puur dat ik het dan gezien wil hebben en niet tot morgenavond wil wachten
De highlights kijk ik normaal inderdaad altijd, maar voor de Super Bowl maak ik een uitzonderingquote:Op zondag 9 februari 2025 20:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als backup plan kan ik de youtube aflevering aanraden. Die duurde vorig jaar 21 minuten
Maar dat is pas rond 0700/ 0800 uur. Geen idee wat voor werk je doet.
Bekijk deze YouTube-video
Maar jouw plan zal wel lukken.
De normale highlights worden prima geregeld door NFL op youtubequote:Op zondag 9 februari 2025 21:46 schreef franklop het volgende:
Als iemand mij de link naar de highlights kan dm'en als ze er zijn dan wordt het gewaardeerd
Je zal net zien dat op hun YT kanaal de uitslag wordt gespoild.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
De normale highlights worden prima geregeld door NFL op youtube
Ik hoop het te redden.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:28 schreef Strani het volgende:
Nou ik ben er gewoon de hele wedstrijd bij vanavondWie nog meer?
Ik heb genoeg snacks voor de komende drie Super Bowls.
Hier nog een, met een zak snacks presentquote:Op zondag 9 februari 2025 22:28 schreef Strani het volgende:
Nou ik ben er gewoon de hele wedstrijd bij vanavondWie nog meer?
Ik heb genoeg snacks voor de komende drie Super Bowls.
quote:
Nice! Ik heb de pre-game show opstaan op DAZN.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hier nog een, met een zak snacks present
Ik big brother, schakel om 0.00 wel naar de Amerikaanse Espn.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Nice! Ik heb de pre-game show opstaan op DAZN.
Ja reclame is in dit geval wel weer een toevoeging. Sowieso eigenlijk altijd wel, in vergelijking met niet-Amerikaanse reclame of met saaie screenfillers.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik big brother, schakel om 0.00 wel naar de Amerikaanse Espn.
O wacht, ik kan ook de amerikaanse zenders met reclame kijken.
Zie wel
Dat de beste mogen winnen, en dat mogen ook best de Chiefs zijn.
ik heb paar jaar geleden eens gekeken.. Dat was 90% niks, dus dat wordt doorspoelen geblazen!quote:Op zondag 9 februari 2025 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Punt is dat ik het vóór 6 uur gezien wil hebben, want dan moet ik zo langzamerhand op pad. Dus wekker om 4 uur, dan lekker de opname kijken en de tig momenten met niks doorspoelen, moet lukken.
Ik ESPN Nederland. Goeie gasten en prima presentatrice. Een kenster. Ha ha ha.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Nice! Ik heb de pre-game show opstaan op DAZN.
Niet-Amerikaanse zenders zijn vaak wel goed voor uitleg, dat is een voordeel. Maar ik vind het toch teveel storen, ik wil niet uit de 'sfeer' gehaald wordenquote:Op zondag 9 februari 2025 23:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ESPN Nederland. Goeie gasten en prima presentatrice. Een kenster. Ha ha ha.
Graag mening over Kendrick Lamar.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet-Amerikaanse zenders zijn vaak wel goed voor uitleg, dat is een voordeel. Maar ik vind het toch teveel storen, ik wil niet uit de 'sfeer' gehaald worden
Hij moet een blockbustershow maken voor het grote publiek.quote:
Begrijp ik. Ik ben geen kenner en vind het prettig. Nok "voetbal" zou ik hetzelfde als jou hebben. Ik ben een sportliefhebber en kan niet overal veel verstand van hebben. Maar ik zit er nu wel goed in. Ook omdat ik merk dat het geen haantjes zijn en de presentatrice erg goed is. Bij voetbal is dat wel anders met Noa Vahle en Helene Hendriks etc.....quote:Op zondag 9 februari 2025 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet-Amerikaanse zenders zijn vaak wel goed voor uitleg, dat is een voordeel. Maar ik vind het toch teveel storen, ik wil niet uit de 'sfeer' gehaald worden
Lekker illegaal dan.quote:
Or lay yawnquote:Op maandag 10 februari 2025 00:01 schreef 3rr0r het volgende:
Zeggen jullie New Orrlens of New Orleeens?
Mama's hete kipquote:Op maandag 10 februari 2025 00:01 schreef 3rr0r het volgende:
Zeggen jullie New Orrlens of New Orleeens?
Loopt juist wel in vergelijking met andere topics tegenwoordig.quote:
Vorig jaar 3 topics vol getypt.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Loopt juist wel in vergelijking met andere topics tegenwoordig.
Op ESPN vier wel.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:08 schreef 3rr0r het volgende:
Zenden ze op ESPN Nederland ook de famfare uit?
Veel zeg.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 00:10 schreef 3rr0r het volgende:
@:tong80 Ik heb je als Catjam en pepejam alternatief vereeuwigd
Idiocracy watchparty.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:13 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dat hele over-de-top-Amerikaanse heeft zowel iets fascinerends als afstotends
Tenenkrommend?quote:Op maandag 10 februari 2025 00:13 schreef Bill_Hillie het volgende:
Dat hele over-de-top-Amerikaanse heeft zowel iets fascinerends als afstotends
Dat lees ik op social media (incl onderbouwing) ookquote:Op maandag 10 februari 2025 00:22 schreef 3rr0r het volgende:
Ik hoor van kennissen dat Mahomes de scheidsen altijd mee heeft
En kelce/swift factor blablaquote:Op maandag 10 februari 2025 00:22 schreef 3rr0r het volgende:
Ik hoor van kennissen dat Mahomes de scheidsen altijd mee heeft
DWDDquote:Op maandag 10 februari 2025 00:26 schreef superniger het volgende:
Kendrik bij DWDD
Voor minder dan een B52 bomber doen we het nietquote:Op maandag 10 februari 2025 00:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Tijd voor wat straaljagers die er letterlijk invliegen.
''Little Katrina''quote:Op maandag 10 februari 2025 00:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor minder dan een B52 bomber doen we het niet
Nee hoor, ik switch tussen ESPN, ITV en RTLquote:Op maandag 10 februari 2025 00:32 schreef 3rr0r het volgende:
Commentaar geven op de reclames heeft zeker geen zin want jullie kijken allemaal ESPN
Streampje opzetten voor de reclames als je die echt graag wilt zienquote:Op maandag 10 februari 2025 00:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee hoor, ik switch tussen ESPN, ITV en RTLmaar ik denk niet dat ik daar de originele reclames zal zien...
Ik zit via de vpn op fox sports.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:32 schreef 3rr0r het volgende:
Commentaar geven op de reclames heeft zeker geen zin want jullie kijken allemaal ESPN
Nu nog niksquote:Op maandag 10 februari 2025 00:37 schreef superniger het volgende:
Wat eten/ drinken jullie?
Heb in de voorbeschouwing al een zak tijgernootjes opgevreten. #viesdik
Idd, of lekker NFL kijken en morgen op je gemak ze op youtube kijken.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Streampje opzetten voor de reclames als je die echt graag wilt zien
Valt mee, zit in de pauzes toch op Fok! of ben aan het eten #goddelijkslankwannabequote:Op maandag 10 februari 2025 00:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Streampje opzetten voor de reclames als je die echt graag wilt zien
quote:Op maandag 10 februari 2025 00:37 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
Ik zit via de vpn op fox sports.
Is gewoon landjepik.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:38 schreef Ramboetan het volgende:
Heb nog nooit een american football wedstrijd gezien. Klein stukje kijken in bed. Ben benieuwd of ik er iets van snap, maar als het amerikaanse volk het snapt heb ik er vertrouwen in.
Onthou: het is landjeveroveren Enjoy!quote:Op maandag 10 februari 2025 00:38 schreef Ramboetan het volgende:
Heb nog nooit een american football wedstrijd gezien. Klein stukje kijken in bed. Ben benieuwd of ik er iets van snap, maar als het amerikaanse volk het snapt heb ik er vertrouwen in.
Zitten leuke klassiekertjes tussenquote:Op maandag 10 februari 2025 00:39 schreef superniger het volgende:
Je verheugen op reclames.
Dat vind ik raar.
x beurten om meters te maken en de bal over de lijn van de ander te krijgen, soms mag je tussen de palen schietenquote:Op maandag 10 februari 2025 00:38 schreef Ramboetan het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2025 00:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
x beurten om meters yards te maken en de bal over de lijn van de ander te krijgen, soms mag je tussen de palen schieten
Ze zijn tegen Scientologyquote:Op maandag 10 februari 2025 00:42 schreef Droopie het volgende:
Dus op Espn werd de promo met Tom Cruise niet uitgezonden?
Apart
Dat duurde ook maar 2/3 jaar ofzo.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:44 schreef RipCity het volgende:
Wie herinnert zich de Amsterdam admirals nog? Gouden tijden
Herinner ze wel maar nooit heen geweestquote:Op maandag 10 februari 2025 00:44 schreef RipCity het volgende:
Wie herinnert zich de Amsterdam admirals nog? Gouden tijden
Bucket KFC, pigs in a blanket, pulled pork sliders, popcorn en tortilla chips. En uiteraard Amerikaanse whiskey.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:37 schreef superniger het volgende:
Wat eten/ drinken jullie?
Heb in de voorbeschouwing al een zak tijgernootjes opgevreten. #viesdik
Sjek Daniels?quote:Op maandag 10 februari 2025 00:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Bucket KFC, pigs in a blanket, pulled pork sliders, popcorn en tortilla chips. En uiteraard Amerikaanse whiskey.
Veel plezier mensen.
Crown royal nomnomquote:Op maandag 10 februari 2025 00:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Bucket KFC, pigs in a blanket, pulled pork sliders, popcorn en tortilla chips. En uiteraard Amerikaanse whiskey.
Veel plezier mensen.
Bij de UFC Kreeg Donnie een staande ovatiequote:Op maandag 10 februari 2025 00:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Het wordt op FOX uitgezonden dus dat geluid kan erin geplakt zijn
heeft 12 jaar geduurd.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat duurde ook maar 2/3 jaar ofzo.
Laat ze maar oppassen dat hij niet zulke domme dingen doet dat we volgend jaar niet eens meer naar NFL kunnen kijken vanwege een boycot.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:52 schreef superniger het volgende:
[..]
Bij de UFC Kreeg Donnie een staande ovatie
quote:Op maandag 10 februari 2025 00:52 schreef superniger het volgende:
[..]
Bij de UFC Kreeg Donnie een staande ovatie
Omdat ik het de een nog minder gun dan de ander. Dus wie er ook wint. Hoe mooi de wedstrijd football technisch is. Ik ben niet blij met het resultaat.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:40 schreef FYazz het volgende:
[..]
Want?
Laatste ontmoeting tussen de Chiefs en Eagles was tot de laatste seconden spannend.
Ik verwacht een mooie partij.
Die drinken de hippe mensenquote:Op maandag 10 februari 2025 00:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, https://www.basilhaydenbo(...)cky-straight-bourbon
Normaal hebben ze geen studio.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:02 schreef RipCity het volgende:
Wel beter dat ze nu studio hebben ipv dat rode espn scherm met dat gloeiend irritante wachtmuziekje elke reclame break
Die schermen zijn inderdaad echt killing voor de sfeer en dan gaat je energieniveau gedurende de nacht veel sneller omlaag dan anders.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:02 schreef RipCity het volgende:
Wel beter dat ze nu studio hebben ipv dat rode espn scherm met dat gloeiend irritante wachtmuziekje elke reclame break
Ja weet ik. Normaal kijkt er ook geen hond.quote:
Op espn4 laten ze nu gewoon het stadion zien.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Die schermen zijn inderdaad echt killing voor de sfeer en dan gaat je energieniveau gedurende de nacht veel sneller omlaag dan anders.
BBC had het toch vroeger, met studioquote:Op maandag 10 februari 2025 01:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja weet ik. Normaal kijkt er ook geen hond.
Tijdens de superbowl wel.... gewone wedstrijden niet nee, zelfs geen reclames...quote:
Ja in Duitsland hebben ze dat ook gedurende reguliere seizoen maarja… Duits.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
BBC had het toch vroeger, met studio
quote:
Ja, volgens mij twee jaar geleden nog.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
BBC had het toch vroeger, met studio
Ik zag het. Is niks.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Op espn4 laten ze nu gewoon het stadion zien.
Nee eigenlijk kan je beter een keeper hebben die een beetje gericht kan trappen.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:07 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
Je hebt hier toch helemaal niets aan zo’n dribbelaar?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Silvio_Dilibertoquote:Op maandag 10 februari 2025 01:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee eigenlijk kan je beter een keeper hebben die een beetje gericht kan trappen.
Het is nog een lange wedstrijd.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:10 schreef SamCooke het volgende:
Kansas Chiefs hebben een groot probleem.
Het topic. Niet ondeugend denken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |