De normale highlights worden prima geregeld door NFL op youtubequote:Op zondag 9 februari 2025 21:46 schreef franklop het volgende:
Als iemand mij de link naar de highlights kan dm'en als ze er zijn dan wordt het gewaardeerd
Je zal net zien dat op hun YT kanaal de uitslag wordt gespoild.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
De normale highlights worden prima geregeld door NFL op youtube
Ik hoop het te redden.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:28 schreef Strani het volgende:
Nou ik ben er gewoon de hele wedstrijd bij vanavondWie nog meer?
Ik heb genoeg snacks voor de komende drie Super Bowls.
Hier nog een, met een zak snacks presentquote:Op zondag 9 februari 2025 22:28 schreef Strani het volgende:
Nou ik ben er gewoon de hele wedstrijd bij vanavondWie nog meer?
Ik heb genoeg snacks voor de komende drie Super Bowls.
quote:
Nice! Ik heb de pre-game show opstaan op DAZN.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hier nog een, met een zak snacks present
Ik big brother, schakel om 0.00 wel naar de Amerikaanse Espn.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Nice! Ik heb de pre-game show opstaan op DAZN.
Ja reclame is in dit geval wel weer een toevoeging. Sowieso eigenlijk altijd wel, in vergelijking met niet-Amerikaanse reclame of met saaie screenfillers.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik big brother, schakel om 0.00 wel naar de Amerikaanse Espn.
O wacht, ik kan ook de amerikaanse zenders met reclame kijken.
Zie wel
Dat de beste mogen winnen, en dat mogen ook best de Chiefs zijn.
ik heb paar jaar geleden eens gekeken.. Dat was 90% niks, dus dat wordt doorspoelen geblazen!quote:Op zondag 9 februari 2025 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Punt is dat ik het vóór 6 uur gezien wil hebben, want dan moet ik zo langzamerhand op pad. Dus wekker om 4 uur, dan lekker de opname kijken en de tig momenten met niks doorspoelen, moet lukken.
Ik ESPN Nederland. Goeie gasten en prima presentatrice. Een kenster. Ha ha ha.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Nice! Ik heb de pre-game show opstaan op DAZN.
Niet-Amerikaanse zenders zijn vaak wel goed voor uitleg, dat is een voordeel. Maar ik vind het toch teveel storen, ik wil niet uit de 'sfeer' gehaald wordenquote:Op zondag 9 februari 2025 23:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ESPN Nederland. Goeie gasten en prima presentatrice. Een kenster. Ha ha ha.
Graag mening over Kendrick Lamar.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet-Amerikaanse zenders zijn vaak wel goed voor uitleg, dat is een voordeel. Maar ik vind het toch teveel storen, ik wil niet uit de 'sfeer' gehaald worden
Hij moet een blockbustershow maken voor het grote publiek.quote:
Begrijp ik. Ik ben geen kenner en vind het prettig. Nok "voetbal" zou ik hetzelfde als jou hebben. Ik ben een sportliefhebber en kan niet overal veel verstand van hebben. Maar ik zit er nu wel goed in. Ook omdat ik merk dat het geen haantjes zijn en de presentatrice erg goed is. Bij voetbal is dat wel anders met Noa Vahle en Helene Hendriks etc.....quote:Op zondag 9 februari 2025 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet-Amerikaanse zenders zijn vaak wel goed voor uitleg, dat is een voordeel. Maar ik vind het toch teveel storen, ik wil niet uit de 'sfeer' gehaald worden
Lekker illegaal dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |