Zonder QB maakt het allemaal weinig uit en ook nog vrij hoog in de draft met weinig goede QB's.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
Al wat langer bekend, maar Tom Brady is lekker (?) bezig: Pete Caroll als nieuwe head coach van de Raiders. Best een bijzondere move.... Hoe zien jullie dit?
[..]
https://www.msn.com/en-us(...)ad-coach/ar-AA1yldqS
https://edition.cnn.com/2(...)fl-honors/index.htmlquote:Buffalo Bills quarterback Josh Allen was named the NFL’s Most Valuable Player on Thursday, beating out Baltimore Ravens quarterback Lamar Jackson in one of the closest MVP races in years.
Allen, who led the Bills to the AFC Championship Game, had a career season as the leader of one of the league’s most potent offensive attacks. Allen passed for more than 3,700 yards and ran for another 531 on the ground, while accounting for 40 total touchdowns.
“I know this is an individual award and it says Most Valuable Player on it but I think it’s derived from team success and I love my team,” Allen said.
“We got such a great locker room in Buffalo and it takes everybody from the equipment staff to training room to the strength staff. … It truly takes everybody to have team success and I’m so fortunate to be apart of a great organization.”
The award is the first time Allen has been named the league’s MVP.
MVP en Hailee Steinfeld als verloofde, de vuile klootzak. Dat die nog vaak van die muppet mag verliezen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:14 schreef RobertoCarlos het volgende:
Josh Allen is MVP
[..]
https://edition.cnn.com/2(...)fl-honors/index.html
Als iemand het wil bijhouden en nog wil opzetten voor vanavond:quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:46 schreef Arnhemunited het volgende:
Geen Super Bowl prop bets spel dit jaar?
Is ook allang niet meer de belangrijkste vraag vannacht, dat is of Trump en Taylor elkaar nog gaan ontmoeten.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:03 schreef heywoodu het volgende:
Mooi overzichtje bij ESPN voor de kijker die verder geen diehard NFL fan is (zoals ik, dus dit zijn handige dingen)
https://www.espn.nl/nfl/a(...)lers-van-zondagnacht
Onderaan maakt ESPN wel gelijk even het grootste minpunt van de Super Bowl duidelijk: Kendrick Lamar een hele eigen paragraaf geven met de vraag of hij iets stoms gaat zeggen over een andere rapper en die vraag zelfs nog belangrijker noemen dan wie de Super Bowl wint, je weet wel, de wedstrijd zelf, pfff. Nou fucking en
Want?quote:Op zondag 9 februari 2025 09:45 schreef bambino het volgende:
[..]
En vannacht de minst interessante SB die ik me kon voorstellen. Weet niet eens of ik ga kijken.
Ik heb zo weinig met het volk dat dat soort zaken oprecht de belangrijkste vragen vindtquote:Op zondag 9 februari 2025 10:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is ook allang niet meer de belangrijkste vraag vannacht, dat is of Trump en Taylor elkaar nog gaan ontmoeten.![]()
Is het ook niet zo, dan een bettingcompany een weddenschap plaatst, media een artikel schrijft en wij denken waar maken ze zich druk over.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb zo weinig met het volk dat dat soort zaken oprecht de belangrijkste vragen vindt
Kom op, het is een wedstrijd, het allerbelangrijkste is wie er wint
Je kunt ook RTL Duitsland proberen.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:55 schreef heywoodu het volgende:
Ik zag net dat het gewoon op het open kanaal van ESPN is, dat komt mooi uit. Opnames alvast ingesteld, want ik weet niet of ESPN zo'n zender is waarbij je bij terugkijken niet vooruit mag spoelen en dat gaat wel essentieel zijn om het helemaal gezien te hebben voor ik weg moet
Gratis tip, neem ook de uitzending morgenochtend op.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:55 schreef heywoodu het volgende:
Ik zag net dat het gewoon op het open kanaal van ESPN is, dat komt mooi uit. Opnames alvast ingesteld, want ik weet niet of ESPN zo'n zender is waarbij je bij terugkijken niet vooruit mag spoelen en dat gaat wel essentieel zijn om het helemaal gezien te hebben voor ik weg moet
Neuh, ik heb ESPN dus al ingesteld, daar is het op het open kanaalquote:Op zondag 9 februari 2025 19:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je kunt ook RTL Duitsland proberen.
Punt is dat ik het vóór 6 uur gezien wil hebben, want dan moet ik zo langzamerhand op pad. Dus wekker om 4 uur, dan lekker de opname kijken en de tig momenten met niks doorspoelen, moet lukken.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gratis tip, neem ook de uitzending morgenochtend op.
Dan knippen ze de reclames eruit.
Geen garantie, maar ik keek vroeger altijd die uitzendingen die "maar" 2,5 uur duurde.
Snap ik, want heel de ochtend geen krant of nieuws luisteren werkt ook niet.quote:Op zondag 9 februari 2025 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Punt is dat ik het vóór 6 uur gezien wil hebben, want dan moet ik zo langzamerhand op pad. Dus wekker om 4 uur, dan lekker de opname kijken en de tig momenten met niks doorspoelen, moet lukken.
Ik moet werken, dus ook dat lukt mij op zich wel, het is puur dat ik het dan gezien wil hebben en niet tot morgenavond wil wachtenquote:Op zondag 9 februari 2025 20:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Snap ik, want heel de ochtend geen krant of nieuws luisteren werkt ook niet.
Als backup plan kan ik de youtube aflevering aanraden. Die duurde vorig jaar 21 minutenquote:Op zondag 9 februari 2025 20:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik moet werken, dus ook dat lukt mij op zich wel, het is puur dat ik het dan gezien wil hebben en niet tot morgenavond wil wachten
De highlights kijk ik normaal inderdaad altijd, maar voor de Super Bowl maak ik een uitzonderingquote:Op zondag 9 februari 2025 20:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als backup plan kan ik de youtube aflevering aanraden. Die duurde vorig jaar 21 minuten
Maar dat is pas rond 0700/ 0800 uur. Geen idee wat voor werk je doet.
Bekijk deze YouTube-video
Maar jouw plan zal wel lukken.
De normale highlights worden prima geregeld door NFL op youtubequote:Op zondag 9 februari 2025 21:46 schreef franklop het volgende:
Als iemand mij de link naar de highlights kan dm'en als ze er zijn dan wordt het gewaardeerd
Je zal net zien dat op hun YT kanaal de uitslag wordt gespoild.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
De normale highlights worden prima geregeld door NFL op youtube
Ik hoop het te redden.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:28 schreef Strani het volgende:
Nou ik ben er gewoon de hele wedstrijd bij vanavondWie nog meer?
Ik heb genoeg snacks voor de komende drie Super Bowls.
Hier nog een, met een zak snacks presentquote:Op zondag 9 februari 2025 22:28 schreef Strani het volgende:
Nou ik ben er gewoon de hele wedstrijd bij vanavondWie nog meer?
Ik heb genoeg snacks voor de komende drie Super Bowls.
quote:
Nice! Ik heb de pre-game show opstaan op DAZN.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hier nog een, met een zak snacks present
Ik big brother, schakel om 0.00 wel naar de Amerikaanse Espn.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Nice! Ik heb de pre-game show opstaan op DAZN.
Ja reclame is in dit geval wel weer een toevoeging. Sowieso eigenlijk altijd wel, in vergelijking met niet-Amerikaanse reclame of met saaie screenfillers.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik big brother, schakel om 0.00 wel naar de Amerikaanse Espn.
O wacht, ik kan ook de amerikaanse zenders met reclame kijken.
Zie wel
Dat de beste mogen winnen, en dat mogen ook best de Chiefs zijn.
ik heb paar jaar geleden eens gekeken.. Dat was 90% niks, dus dat wordt doorspoelen geblazen!quote:Op zondag 9 februari 2025 19:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Punt is dat ik het vóór 6 uur gezien wil hebben, want dan moet ik zo langzamerhand op pad. Dus wekker om 4 uur, dan lekker de opname kijken en de tig momenten met niks doorspoelen, moet lukken.
Ik ESPN Nederland. Goeie gasten en prima presentatrice. Een kenster. Ha ha ha.quote:Op zondag 9 februari 2025 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Nice! Ik heb de pre-game show opstaan op DAZN.
Niet-Amerikaanse zenders zijn vaak wel goed voor uitleg, dat is een voordeel. Maar ik vind het toch teveel storen, ik wil niet uit de 'sfeer' gehaald wordenquote:Op zondag 9 februari 2025 23:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ESPN Nederland. Goeie gasten en prima presentatrice. Een kenster. Ha ha ha.
Graag mening over Kendrick Lamar.quote:Op zondag 9 februari 2025 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet-Amerikaanse zenders zijn vaak wel goed voor uitleg, dat is een voordeel. Maar ik vind het toch teveel storen, ik wil niet uit de 'sfeer' gehaald worden
Hij moet een blockbustershow maken voor het grote publiek.quote:
Begrijp ik. Ik ben geen kenner en vind het prettig. Nok "voetbal" zou ik hetzelfde als jou hebben. Ik ben een sportliefhebber en kan niet overal veel verstand van hebben. Maar ik zit er nu wel goed in. Ook omdat ik merk dat het geen haantjes zijn en de presentatrice erg goed is. Bij voetbal is dat wel anders met Noa Vahle en Helene Hendriks etc.....quote:Op zondag 9 februari 2025 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet-Amerikaanse zenders zijn vaak wel goed voor uitleg, dat is een voordeel. Maar ik vind het toch teveel storen, ik wil niet uit de 'sfeer' gehaald worden
Lekker illegaal dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |