heeft 12 jaar geduurd.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:45 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat duurde ook maar 2/3 jaar ofzo.
Laat ze maar oppassen dat hij niet zulke domme dingen doet dat we volgend jaar niet eens meer naar NFL kunnen kijken vanwege een boycot.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:52 schreef superniger het volgende:
[..]
Bij de UFC Kreeg Donnie een staande ovatie
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op maandag 10 februari 2025 00:52 schreef superniger het volgende:
[..]
Bij de UFC Kreeg Donnie een staande ovatie
Bekijk deze YouTube-video
Omdat ik het de een nog minder gun dan de ander. Dus wie er ook wint. Hoe mooi de wedstrijd football technisch is. Ik ben niet blij met het resultaat.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:40 schreef FYazz het volgende:
[..]
Want?
Laatste ontmoeting tussen de Chiefs en Eagles was tot de laatste seconden spannend.
Ik verwacht een mooie partij.
Die drinken de hippe mensenquote:Op maandag 10 februari 2025 00:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, https://www.basilhaydenbo(...)cky-straight-bourbon
Normaal hebben ze geen studio.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:02 schreef RipCity het volgende:
Wel beter dat ze nu studio hebben ipv dat rode espn scherm met dat gloeiend irritante wachtmuziekje elke reclame break
Die schermen zijn inderdaad echt killing voor de sfeer en dan gaat je energieniveau gedurende de nacht veel sneller omlaag dan anders.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:02 schreef RipCity het volgende:
Wel beter dat ze nu studio hebben ipv dat rode espn scherm met dat gloeiend irritante wachtmuziekje elke reclame break
Ja weet ik. Normaal kijkt er ook geen hond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |