Nee hoor, ik switch tussen ESPN, ITV en RTLquote:Op maandag 10 februari 2025 00:32 schreef 3rr0r het volgende:
Commentaar geven op de reclames heeft zeker geen zin want jullie kijken allemaal ESPN
Streampje opzetten voor de reclames als je die echt graag wilt zienquote:Op maandag 10 februari 2025 00:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee hoor, ik switch tussen ESPN, ITV en RTLmaar ik denk niet dat ik daar de originele reclames zal zien...
Ik zit via de vpn op fox sports.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:32 schreef 3rr0r het volgende:
Commentaar geven op de reclames heeft zeker geen zin want jullie kijken allemaal ESPN
Nu nog niksquote:Op maandag 10 februari 2025 00:37 schreef superniger het volgende:
Wat eten/ drinken jullie?
Heb in de voorbeschouwing al een zak tijgernootjes opgevreten. #viesdik
Idd, of lekker NFL kijken en morgen op je gemak ze op youtube kijken.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Streampje opzetten voor de reclames als je die echt graag wilt zien
Valt mee, zit in de pauzes toch op Fok! of ben aan het eten #goddelijkslankwannabequote:Op maandag 10 februari 2025 00:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Streampje opzetten voor de reclames als je die echt graag wilt zien
quote:Op maandag 10 februari 2025 00:37 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
Ik zit via de vpn op fox sports.
Is gewoon landjepik.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:38 schreef Ramboetan het volgende:
Heb nog nooit een american football wedstrijd gezien. Klein stukje kijken in bed. Ben benieuwd of ik er iets van snap, maar als het amerikaanse volk het snapt heb ik er vertrouwen in.
Onthou: het is landjeveroveren Enjoy!quote:Op maandag 10 februari 2025 00:38 schreef Ramboetan het volgende:
Heb nog nooit een american football wedstrijd gezien. Klein stukje kijken in bed. Ben benieuwd of ik er iets van snap, maar als het amerikaanse volk het snapt heb ik er vertrouwen in.
Zitten leuke klassiekertjes tussenquote:Op maandag 10 februari 2025 00:39 schreef superniger het volgende:
Je verheugen op reclames.
Dat vind ik raar.
x beurten om meters te maken en de bal over de lijn van de ander te krijgen, soms mag je tussen de palen schietenquote:Op maandag 10 februari 2025 00:38 schreef Ramboetan het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2025 00:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
x beurten om meters yards te maken en de bal over de lijn van de ander te krijgen, soms mag je tussen de palen schieten
Ze zijn tegen Scientologyquote:Op maandag 10 februari 2025 00:42 schreef Droopie het volgende:
Dus op Espn werd de promo met Tom Cruise niet uitgezonden?
Apart
Dat duurde ook maar 2/3 jaar ofzo.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:44 schreef RipCity het volgende:
Wie herinnert zich de Amsterdam admirals nog? Gouden tijden
Herinner ze wel maar nooit heen geweestquote:Op maandag 10 februari 2025 00:44 schreef RipCity het volgende:
Wie herinnert zich de Amsterdam admirals nog? Gouden tijden
Bucket KFC, pigs in a blanket, pulled pork sliders, popcorn en tortilla chips. En uiteraard Amerikaanse whiskey.quote:Op maandag 10 februari 2025 00:37 schreef superniger het volgende:
Wat eten/ drinken jullie?
Heb in de voorbeschouwing al een zak tijgernootjes opgevreten. #viesdik
Sjek Daniels?quote:Op maandag 10 februari 2025 00:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Bucket KFC, pigs in a blanket, pulled pork sliders, popcorn en tortilla chips. En uiteraard Amerikaanse whiskey.
Veel plezier mensen.
Crown royal nomnomquote:Op maandag 10 februari 2025 00:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Bucket KFC, pigs in a blanket, pulled pork sliders, popcorn en tortilla chips. En uiteraard Amerikaanse whiskey.
Veel plezier mensen.
Bij de UFC Kreeg Donnie een staande ovatiequote:Op maandag 10 februari 2025 00:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Het wordt op FOX uitgezonden dus dat geluid kan erin geplakt zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |